fallback

Volkswagen влезе в Световните рекорди на Гинес

Модификацията Passat TDI регистрира разход от 3.011 л/100 км

Volkswagen обяви, че Passat TDI Clean Diesel е поставил нов рекорд на Гинес за най-нисък среден разход на гориво за автомобил, който не е снабден с хибридна система. Машината е преминала през 48 американски щата, като е фиксирала разход от 3.011 л/100 км.Досегашното най-добро постижение на автомобил със стандартен двигател с вътрешно горене бе 3.641 л/100 км. Машината, в която са се возили журналистът от изданието Automotivenews Уейн Гердес и инженерът Боб Уингър е започнала своето пътуване на 7 юни от щаб-квартирата на Volkswagen в Херндън, Вирджиния и е финиширала на същото място на 24 юни, след като е изминала 13 071 км.„За цялото това разстояние бяха нужни 397.4 литра гориво, като целта ни беше да покажем колко икономичен може да бъде нашият автомобил, снабден с технологията TDI Clean Diesel”, заяви след финала президентът на Volkswagen of America Джонатан Браунинг.Стандартният Passat TDI Clean Diesel е снабден с 2.0-литров, 4-цилиндров турбо двигател с мощност 140 к.с. В САЩ цената на автомобила е $25 995. Влезлият в Книгата на Рекордите Гинес модел е снабден с 6-степенна механична скоростна кутия.По каталог модификацията харчи 5.471 л/100 км, но в случая двамата водачи на машината признават, че са приложили някои трикове, за да намалят разхода. Сред тях са максималното използване на инерцията на автомобила, особено при спускане по наклон, спазване на всички ограничения на скоростта, плавно спиране и ускорение при движение, и др. По време на пътуването си Гердес и Уингър са установили, че разликата в разхода на гориво при движение с 90 км/ч и 120 км/ч може да достигне повече от 30%. Любопитна подробност е, че Passat TDI Clean Diesel побеждава и рекорда за най-нисък среден разход на гориво за хибриди, който е 3.6 л/100 км.Снимки: Volkswagen of America

Тагове: volkswagen passat tdi
fallback
  • #64
    гост 11 ( преди 5 години )
    относно коментарите за разход на гориво. Преди два месеца нарочно изминах пътя Варна Шумен и обратно на трета предавка с скорост между 110 и 130 км в час /за прочистване на филтър твърди частици/ -среден разход голф 5 три 1.9. 105 коня - 5.4 л/100 км
  • #63
    новият ЧИП бурготски ( преди 7 години )
    не мога да разбера защо лъжите или се правите на жамбази'с този стар чип се правите на маниполатори мина му времето много Отдавна.Затова никой не уважава БГ граждани'защото лъжат'и се кефят на това.Неграмотните Елементи се състоят фантазий заблуди не поправий (Хаус).
  • #62
    Inniskilling ( преди 10 години )
    Баце, че ти счупим ***, което очевидно ти е главата, жалко, че скоро нема да наминем към БГ. Казах ясно, че колата съм я карал 80 000 км и е продадена, другата седмица купувам друга, написано е. Публикувал съм ти и тест-драйв (същия ник). Ти си карай трошките по 2 млн км,
  • #61
    до Inniskilling ( преди 10 години )
    " Карам вече 2 (общо към 200 000 км) и нито веднъж не ми се е налагало да влизам в сервиз." - баце ти счупи *** - ай карай още 2 милиона километра без да стъпиш в сервиз и утре ела пак да се похвалиш. Смятай колко трябва да си кух да напишеш такава простотия
  • #60
    Анонимен ( преди 10 години )
    "При 170км/ч. 8,0л. " - буахахахахахаха - еййййй колко сте ми смешни вагенистите :):):)Докато не пуснеш клип за мен си долен лъжец!!!
  • #59
    ebagooooooooo ( преди 10 години )
    Глупости след глупости . Ясно е посочено в статията , че водачите са използвали не стандартни методи за намаляване на разхода.Колата е пускана по инерция ,карано е с ниска скорост ,пробирани са маршрутите ,не е пускан климатик и др.За справка карам закупен нов дизел 140к.с. вече 130хиляди и тези неща имат значение при 90км харчи 4,7 без климатик и по равен път, 5,0 с климатик ,5,4л. при смесен терен.При 130км.6,0л. на равно.6,4л.пресечен терен.При 150км/ч.7,3л.на сто!При 170км/ч. 8,0л. т.н,
  • #58
    до приус ( преди 10 години )
    стига шъга бе, преди да даваш фалшотии и да съчиняваш рекорди чети статиите. рекорда за най-икономичен хибрид е 3,64л. на 100км. и той не е на приус а на киа. прус дори не може да достигне заводския си разход и при най-икономичното каране. приус може да покаже на компа 2,5л. разход само ако след като се засили здраво по надолнище и след това се занули компа кара се по инерция по надолнището и тогава може и да покаже ср.разход 2,5литра.
  • #57
    BG ( преди 10 години )
    Колеги, проблема на повечето хора, които казват за съответни дефектни на TDI двигателите е, че 90% от тях са карали или са чули някой да кара коли които са миниму 3-та употреба от Италия уж на 120000 ама реално на над 400000км... нокой не знае как са поддържани преди това и т.н.Апелирам като сравняваме коли да са купувани нови и да са карани от един и същи човек и тогава да коментираме
  • #56
    Inniskilling ( преди 10 години )
    Нищо не разбирам, бе ***, у Горублене има далеч по-големи спецове от мене. Колкото до "еманципираните селяни", ако ти пратя CV-то ми, ще те заболи главата докато го разбереш, ако можеш да четеш, разбира се. Можеш ли да ми изброиш, бавно и полечка, подкрепено с няколко цитата, разбира се, кои са документираните хронични дефеkти на 1.9 ТДИ? Карам вече 2 (общо към 200 000 км) и нито веднъж не ми се е налагало да влизам в сервиз.
  • #55
    Анонимен ( преди 10 години )
    Щом казваш, че 1.9 TDI бил безотказен, ясно колко разбираш от коли. Както беше писал някой по-долу, аман от еманципирани селяни!
fallback
Последни