fallback

Най-качествените според J.D. Power за 2013 г.

Класацията е базирана на мнението на собствениците на автомобили в САЩ

Американската агенцията J.D. Power and Associates разпространи своя доклад Initial Quality Study за 2013 година. Той представлява класация за качеството на новите автомобили през първите 90 дни на експлоатация, която се базира на удолетвореността на собствениците им. През тази година лидер е германската марка Porsche, при която са докладвани 80 проблема при всеки 100 автомобила. Второто място е за американската GMC с 90 проблема, а третото остава за миналогодишния победител Lexus, при който са докладвани 94 проблема на 100 автомобила. Средният резултат за автомобилната индустрия е 113 проблема на 100 автомобила. Класацията на J.D. Power обхваща не само марки, но и отделни модели. Тук лидер е Lexus LS, който показва резултат от 59 проблема на 100 коли. Важно уточнение е, че повечето докладвани проблеми не са свързани с производствени дефекти, а със системите на автомобилите, които се оказват трудни за разбиране от шофьорите. Специалистите от J.D. Power си обясняват това явление с желанието на автомобилните компании да предлагат все по-модерни технологии в моделите си - гласови команди, мултимедийни комплекси и т.н. "Производителите на автомобили разработват технологии, които трябва да отговорят на нуждите на широк кръг от хора. Това обаче крие рискове, тъй като въпросните системи и технологии са полезни и разбираеми за повечето шофьори, но за някои от тях те представляват проблем. Автомобилните компании трябва да се постараят още и да предложат интуитивни системи, които са лесни за използване", заявява Дейвид Сарджънт, вицепрезидент на J.D. Power. Подобен бе и изводът от класацията през миналата година, когато най-сериозните проблеми при новите автомобили бяха свързани с инфо-развлекателните и навигационни системи.Награда от J.D. Power получава и фабриката на Toyota Motor Corporation в Индиана, САЩ, където се произвежда Toyota Camry. Най-високото отличие - Platinum Plant Assembly Line Quality Award, се присъжда на производствените линии, от които излизат автомобили с най-малък брой дефекти. За региона на Азия наградата за най-добър завод отново отива при Toyota Motor Corporation. Отличието Gold Plant Assembly Line Quality Award е за фабриката на японците в Йошивара, Япония, където се произвеждат Lexus LX и Toyota Land Cruiser. Със същата награда, но за територията на Европа, е отличен заводът на Audi AG в Некарсулм, Германия, от който излизат моделите Audi A4, A5, A6, A7 и A8. Тазгодишната класация за качеството на автомобилите, която се провежда за 27-ми път, е базирана на мнението на 83 000 собственици на автомобили. Пълната класация J.D. Power Initial Quality Study за 2013 година Класиране по марки Класиране по класовеСнимки и информация: J.D. Power

Тагове: J.D. Power
fallback
  • #39
    подкрепям това ( преди 11 години )
    Хааа поредна издънка на Тойота, като платили за рекламната статия, забравили да споменат на автора че Сцион и Тойота са една и съща марка за коли и че като е Тойота е сред най-надеждните и Сцион трябва да е до нея, защото са едни и същи коли, поризвеждащи едни и същи модели и няма как едното да е сред най-надеждните а другото да е най-ненадеждно.. щото сега стана издънка и хванаха Тойота че си плаща за тази рекламна статия. Сцион и Тойота една и съща кола произвеждана от Тойота в заводите на Тойота но щом е с емблема Тойота е сред най-надеждните а с емблема на Сцион е най-ненадеждната марка. Няма такъв Абсурд. Една и съща марка произвеждана от едни и същи работници в завод на Тойота само с различна емблема, вече става ненадеждна ха хааа тази класация е пълна порнография, същата простотия бе и с надеждноста на Тойота Ай го. Тойота Ай-го на първо място по надеждност а Ситроен С1 и Пежо 1007 на последните места. И там редакторите на класацията не знаели, че и трите коли са една и съща кола, произвеждана в един и същи завод от едни и същи работници на същите поточни ленти само на края им лепели различните емблеми. Такива са класацийките на Тойота които печелят. Нагласени!
  • #38
    Анонимен ( преди 11 години )
    от снимките под статията веднага си проличават немските коли,просто силуета им е много по-пропорционален, иначе браво на тойота и хонда, а тия хамериканските просто няма как да ми вдъхнат доверие,не ги познавам
  • #37
    Nisan posleden ( преди 11 години )
    Nisan posleden
  • #36
    Slav78 ( преди 11 години )
    Трифорс е прав. Какво за тези 90 дни? Качила се една руса дама и през ден при дилъра да пита за еди какво си и като излезе вече е забравила за какво е питала. Тази класация е, абе не е класация.
  • #35
    KKK ( преди 11 години )
    Интересно как Инфинити и Нисан са толкова далеч, при положение, че са идентични... Чудя се дали любимецът на народа Нисан ГТР влиза в класацията или е "Поршеубиец" само първите 30 000 километра, а след това се сменят скорости и турбини...
  • #34
    Triforce ( преди 11 години )
    "Той представлява класация за качеството на новите автомобили през първите 90 дни на експлоатация"Аз да питам - качество или удовлетвореност? Как може за 90 дни да кажеш, дали е качествена колата? Че те Дачиите за 90 дни са почти перфектни, те тръгнали да слагат големите марки! Я стига глупости! Качество може да се мери от 3-та до 6-та година. Другото са глупости. А за удовлетвореност поне 3 месеца. То да не е като нова мацка да прави як секс и да те слуша и да кажеш, че е качествена...
  • #33
    doc ( преди 11 години )
    За мен само 1 факт си каза истината. Кадилак Ескалейд бил на първо място. Предполагам че почти никой от форума не се е качвал в този камион, камоли да го е карал. Ами какво да ви кажа - материалите вътре са като от немски премиум от 90та година. Автоматичната кутия е като на тойота от 95та някъде. А разхода е като за камион. И това според тях е победител. Стана ми ясно, защо и тойота за тях е победител, въпреки че технологично е с 10 години зад конглокенцията.. повече нямам какво да кажа..
  • #32
    Анонимен ( преди 11 години )
    Пропуснах и Ярис. Още един модел на Тойота който произвеждат заводите на Тойота в САЩ и се продава под марката Сцион. Ха ха хаааа Тойота е пълен бокрук.
  • #31
    Анонимен ( преди 11 години )
    Според статията става ясно че Тойота е най-ненадеждната кола. Нещо което показаха и многомилионните сервизни акции. Тойота са платили на J.D. Power, но пропуснали да им кажат че Тойота произвежда в САЩ моделите си под марката Сцион. И излиза така че Тойота Ай Кю, Авенсис и Корола произвеждани от заводите на Тойота само че с емблемата Сцион създадена само за Тойотите на Американския пазар за пълен *** и бъкат с дефекти. Доказано с ФАКТИ Тойота си купува класации а реално е най-ненадеждната кол
  • #30
    Анонимен ( преди 11 години )
    Как може Тойота да е в една класация надеждна и в същото време ненадеждна? Обясне това Дошо! Дай някакъв логичен отговор, не пускай линкове от където ти падне и за каквото ти падне! Отговори на този въпрос защото няма никаква логика в тази класация, която я прави направо смехотворна. И като знам колко си умен утре ще я даваш като линк, за да доказваш колко била здрава Тойота ха ха ха.. Тази статия е именно за хора като теб, които не разбират какво пише в тях. Като в приказка Новите дрехи на царя
fallback
Последни