IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Bosch и Aston Martin направиха хибриден DB9

Мощността на модификацията достига 751 к.с.

Bosch и Aston Martin направиха хибриден DB9

Компанията Bosch и британския автомобилен производител Aston Martin създадоха хибридна модификация на суперколата DB9, съобщава Auto Express.
Bosch и Aston Martin направиха хибриден DB9
Целта на проекта е да покаже огромните възможности на подобни агрегати, които по думите на инженерите от Bosch не пречат на управляемостта и динамиката на спортните машини.
Bosch и Aston Martin направиха хибриден DB9
В състава на хибридния агрегат влизат 6.0-литров бензинов мотор с 12 цилиндъра, взет от стандартния DB9, два електромотора, задвижващи предните колела, и комплект литиево-йонни батерии с капацитет 180 кВт/ч. Те са разположени пред задната ос, като могат да се зареждат от електропреносимата мрежа.
Bosch и Aston Martin направиха хибриден DB9
Модификацията е със задвижване и на четирите колела, като заради допълнителните компоненти теглото и се е увеличило с 300 кг. и достига 1785 кг. Общата мощност на агрегата е увеличена до 751 к.с. (при стандартния DB9 тя е 517 к.с.).

По предварителни данни от 0 до 100 км/час хибридният Aston Martin ще ускорява с 20 % по-бързо от обикновеното купе DB9, което прави това за 4.6 секунди. Само на електричество машината може да измине около 25 км.
Bosch и Aston Martin направиха хибриден DB9
Този вариант на суперколата разполага и с нова система за стабилизация с 4 режима на работа, дело на Bosch. Освен това водачът може сам да настройва работата на кормилното управление и отзивчивостта на педала на газта. Хибридът е получил също така сензорен дисплей, на който се виждат настройките на машината и параметрите на работа на хибридния агрегат.
Bosch и Aston Martin направиха хибриден DB9
Работата върху хибридния Aston Martin е стартирала още през април 2012 г., като в създаването на модификацията са участвали 74 инженери. По думите на представители на британския производител този хибриден агрегат няма да се пуска в серийно производство.

Снимки: Auto Express
 

Тагове: Bosch Aston Martin DB9
0 от 500
  • #4
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Ама моля ви се! Как така БОШ ще се захванат с такива неща!Нали точно немците дълги години ни убеждаваха,че от хибридите нямало полза,били безполезна технология,правиха измислени тестове да ги сравняват с дизелите им,а видите ли в един момент са се хванали,като удавник за сламка и драпат да правят хибрид.Ама като не могат хващат някоя спортна кола на която няма как да се разбере дали е по-икономична или не.Дали харчи 18 или 20 все тази.И защо БОШ не пробват с някоя немска ***,а с английска.
  • #3
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Вярно е!BOSH са стандарат в некачествената техника.Факт!Китайската им продукция дава непрекъснато дефекти.Имах Пежо.Датчиците на вратите са BOSH и 2 пъти ги сменяха гаранционно. Рено Лагуна си купих. Ламбда сондате е BOSH и на 35 000 км. даде фира.Моторчето на цистачките също BOSH на 53 000 изгоря.Иамам винтоверт BOSH и той спря да работи.Зъбните колелета в него били пластмасови и зъбите им се ронели след 2 г. точно,като свърши гаранцията.Хайде моля ти се всичко друго но никога BOSH!
  • #2
    6 rate up comment 2 rate down comment
    до Анонимния Пульо ( преди 12 години )
    ей , май си объркал форума.Астън са класика, а BOSH са стандарат в автомобилостроенето. Как не те беше срам да се изакаш така в темата.... По добре пред входната си врата
  • #1
    10 rate up comment 0 rate down comment
    vel_co ( преди 12 години )
    Бе то 300-те кг може и да не пречат на динамиката,все пак дават много допълнителна мощност,но за управляемостта не съм много сигурен. Не стига огромния V12,ами и двата електромотора отпред ...Иначе Астън си е върхът. НИКАКВА стара класика в дизайна не може да се сравнява с него.