Bentley Continental GT3 ще използва състезателна версия на 4.0-литровия V8 двигател с две турбини, съобщиха от централата на компанията. 
Автомобилът, който бе представен под формата на концепт на миналогодишното изложение в Париж, ще използва 6-скоростна секвенциална трансмисия, през която мощността ще достига до задните колела. Припомняме, че в стандартен вид моторът генерира 500 к.с. и 660 Нм, а възможностите на състезателната му спецификация остават запазени в тайна.
По време на сериозните пистови натоварвания, колата ще разчита на окачване с по два носача на колело, регулируеми амортисьори, както и състезателни спирачки. Задължителното оборудване включва хомологирана обезопасителна клетка в интериора, състезателна седалка и спортен волан.
В стремежа си да намалят теглото, инженерите на M-Sport Ltd. - отборът, с който Bentley са си партнирали при разработката – са премахнали всичко излишно от интериора и са използвали карбон за изработката на вратите, предния капак и този на багажника. В крайна сметка състезателното купе е с повече от 1000 кг по-леко от стандартната версия на Continental. Точните килограми обаче не се съобщават.
„Моторният спорт е неразделна част от Bentley. Представянето и издръжливостта на нашите коли отразяват това състезателно наследство. Обръщаме внимание на всяка част на GT3, а резултатът е автомобил с впечатляващи качества по отношение на мощността, теглото и аеродинамиката.“
Тестовете на Continental GT3 започват скоро.
Снимки: Bentley


1