IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Bentley Continental GT3 очаква първите изпитания

Колата ще бъде с повече от 1000 кг по-лека от стандартния Continental

Bentley Continental GT3 очаква първите изпитания

Bentley Continental GT3 ще използва състезателна версия на 4.0-литровия V8 двигател с две турбини, съобщиха от централата на компанията.
Bentley Continental GT3 очаква първите изпитания
Автомобилът, който бе представен под формата на концепт на миналогодишното изложение в Париж, ще използва 6-скоростна секвенциална трансмисия, през която мощността ще достига до задните колела. Припомняме, че в стандартен вид моторът генерира 500 к.с. и 660 Нм, а възможностите на състезателната му спецификация остават запазени в тайна.

По време на сериозните пистови натоварвания, колата ще разчита на окачване с по два носача на колело, регулируеми амортисьори, както и състезателни спирачки. Задължителното оборудване включва хомологирана обезопасителна клетка в интериора, състезателна седалка и спортен волан.
Bentley Continental GT3 очаква първите изпитания
В стремежа си да намалят теглото, инженерите на M-Sport Ltd. - отборът, с който Bentley са си партнирали при разработката – са премахнали всичко излишно от интериора и са използвали карбон за изработката на вратите, предния капак и този на багажника. В крайна сметка състезателното купе е с повече от 1000 кг по-леко от стандартната версия на Continental. Точните килограми обаче не се съобщават.

„Моторният спорт е неразделна част от Bentley. Представянето и издръжливостта на нашите коли отразяват това състезателно наследство. Обръщаме внимание на всяка част на GT3, а резултатът е автомобил с впечатляващи качества по отношение на мощността, теглото и аеродинамиката.“

Тестовете на Continental GT3 започват скоро.

Снимки: Bentley

0 от 500
  • #6
    0 rate up comment 1 rate down comment
    vel_co ( преди 12 години )
    Не спират да слагат по една нула по невнимание тези от медията :) Наскоро някаква кола се повдигала с 40 сантиметра, сега олекотили с 1000(!!!)кг. 1тон не се сваля с препроектиране на съществуващ двутонен модел,а със създаване от нулата на коренно различна машина. БМВ правят по-хард модел,оскъпяват го почти двойно и свалят 40-50кг,а тук-1тон надолу.Кой би повярвал на това! И 100кг са сериозен успех.
  • #5
    4 rate up comment 13 rate down comment
    Дошо ( преди 12 години )
    Скоростната якутия и съединителя също не са му силни страни като на всеки ВАГ
  • #4
    4 rate up comment 12 rate down comment
    Дошо ( преди 12 години )
    В Бентли асфалт не , но части от Школа има.А при Веирона проблема не е интериора а двигателя
  • #3
    17 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Гладна кокошка асфалт сънува. В Някой куц Приус може и да намериш асфалт в Бентли никога.
  • #2
    11 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    1000 килограма надолу! Интересно ако при "Вейрон" махнат всичко излишно и изкорубят луксозния интериор, с колко ще олекне и какво ще се случи с колата като динамика.
  • #1
    4 rate up comment 17 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    много асфалт са махнали за да го олекотят толкова.