fallback

Новата Mazda2 ще бъде базирана на CX-5

Моделът ще нарасне на размери и ще стане по-ефективен

Следващото поколение на Mazda2 няма да бъде базирано на Ford Fiesta, като вместо това ще използва архитектурата на кросоувъра Mazda CX-5, пише indianautosblog.com. Това със сигурност означава, че можем да очакваме нараснало на размери купе, което ще доведе след себе си и значително по-комфортен интериор.Платформата ще влезе в употреба и при конструирането на по-голямата Mazda3, пише още специализираното издание. Припомняме, че при дебюта на CX-5 японците се похвалиха, че архитектурата им е изградена от олекотени сплави съобразно екологичната стратегия SkyActiv. Компактният кросоувър е дълъг 4.5 метра и тежи около 1.4 тона. За сравнение доста по-малкият Ford EcoSport тежи 1.26 тона.С новата Mazda2 ще започне и новия план на японската компания да обновява всеки свой модел на две години.Автомобилът ще се произвежда в Япония, Тайланд, Китай, Виетнам и Мексико.Снимка: Automobile-Magazine.fr

Тагове: cx-5 mazda3 mazda2
fallback
  • #10
    Wane ( преди 10 години )
    Triforce, V40-то в България с гориво от OMV - по-скъпия им дизел. Градското ми е в София, макар че не карам в пиковите часове, извънградското една от двете магистрали и после първокласни.Иначе за по книжка и реално си прав за разликите и независимо от горивото разхода винаги е по-висок. Тестовете са леко неадекватни.
  • #9
    Triforce ( преди 10 години )
    Wane - я напиши в коя държава шофираш? Я спомени с каква нафта караш? Сещаш ли се, че дори горивата на Ромпетрол, които са едни от най са с 1 октан по-малко, отколкото ги пишат? А лукойлската е сигурно с 1.5 октана надолу. Та за това ти казвам, че по книжка ако е 6/100, реално ще е около 7/100.
  • #8
    RRE Красавеца ( преди 10 години )
    Аз пък с рейндж роувъра (ЕВОУК МНОГО ЯСНО, БЕДНЯЦИ) скалъпвам до 3.8/100 градско като галА ***. Извън града не пътувам, защото не съм от село.
  • #7
    Wane ( преди 10 години )
    Triforce, напоследък карам Volvo V40 дизел, 150к.с. и автоматични скорости. Колата е с около 60кг по-лека от шестицата. Разхода ми в града е 6.3л/100км, извън града 5.5л/100км. Когато карам цивилизовано съответно 5.9 и 4.8, така че тия 6-7 на 100, за които говориш не ми се виждат толкова впечатляващи. По темата не съм убеден, че инфото от въпросния блог е достоверно.
  • #6
    Дошо ( преди 10 години )
    Ето така се прави от SUV малка кола, не като тъпите ВАГени от Гоуфо джип да правят.На една платформа са ама виждате ли разликата мозъци промити?
  • #5
    zoom-zoom ( преди 10 години )
    da vi se opla4a...jenata da vzemat da q haknat otzad, kakto e s decata v kolata! sq sme na 4i4o doktor!e, te vse o6te proizvejdat i v japan!!!
  • #4
    Triforce ( преди 10 години )
    Мазда 6, дизел с автомат го дават да гори 6/100 по книжка! 7/100 да гори в реални условия си е направо уникално за 150 коня машина! Представям си 2-ката с ръчка как дава 5/100 в града. И после за какви хибриди говорим?
  • #3
    do RRE ( преди 10 години )
    ти си *** от всякъде. Жалко и за тебе.. Като не си запознат по-добре си мълчиш, нали така. Има доста статии за Чайна-Дойч така че там се активизирай
  • #2
    RRE ( преди 10 години )
    Zalko,tova be6e poslednata iaponska marka made in Japan
  • #1
    Анонимен ( преди 10 години )
    То, и предишната нямаше да е на базата на фиеста, ама...
fallback
Последни