fallback

Автомобилите харчели повече от обявеното

Най-голяма е разликата при луксозните германски коли, сочи европейско проучване

Разликата между горивната ефективност на автомобилите, обявена от производителите им, и реалността за шофьорите е нараснала, като луксозните германски коли отчитат най-голямо разминаване, сочи проучване, цитирано от Ройтерс. Изследването на организацията с нестопанска цел Международен съвет по чист транспорт (ICCT) установи, че като се има предвид разходът на гориво реалните въглеродни емисии на новите автомобили са средно с около 25 процента по-високи, отколкото обявяват производителите им, докато преди десетилетие те са били с 10 на сто над обявеното. Констатациите от проучването ще увеличат натиска за реформа на европейските процедури за тестване на превозни средства, за да може да се гарантира, че рекламираната икономичност отразява по-точно нормалното използване на автомобила, сочи информацията. Това пък може да затрудни автомобилопроизводителите при покриването на поставените за 2020 година цели на ЕС за емисиите въглероден диоксид, отделяни от автомобили. BMW отчита данни за емисиите на автомобилите си средно с 30 процента по-ниски от установените при реална употреба на колите, се посочва в публикувания днес доклад. Audi се нарежда на второ място по този критерий, като обявените емисии въглероден двуокис са с около 28 процента под емисиите при нормално използване на автомобилите на компанията. При Mercedes разликата е 26 процента, при Toyota - 15 процента, при Renault и PSA Peugeot Citroen - 16 процента. Това означава, че реалният разход на гориво на средностатистическия шофьор е обикновено с 25 процента по-висок от заводските данни, отбеляза Питър Мок, управляващ директор на европейското подразделение на организацията Международен съвет по чист транспорт. Разликата в енергийната ефективност на автомобилите струва на шофьорите допълнително средно 300 евро годишно, се посочва в доклада, който се основава на данни от почти половин милион автомобила на компании или лица в Европа. Източник: БТА. Снимка: Ройтерс

Тагове:
fallback
  • #28
    RRE ( преди 10 години )
    Xxaaxxaxax,mnogo dobre kazano
  • #27
    b.b. ( преди 10 години )
    Интересни сте японските фенове. Не прочетохте ли че ВСИЧКИ лъжат. Едните повече, другите по-малко, но всички лъжат. Значи вие се кефите, че другите ги лъжели с 25-30%, а не ви е проблем вас да ви лъжат с 15%!? Я не сакам на мен да ми е добре, а на Вуте да му е зле! ;)
  • #26
    bmw e60 ( преди 10 години )
    Познавам човек който кара БМВ е60 535д. Човека е купил колата нова. Тя има разход около 9/100 за 8 години каране и над 450хил км е сметнал че е дал близо 100 хил лв само за гориво. Смяташ ли че не му пука колко му гори колата? Само тука в БГ някакви селяци се бият в гърдите че са велики и че разхода не е важен за тях ама тайно имат газова.
  • #25
    vv ( преди 10 години )
    БМВ 750i гратско по книга 11.9 л/100! Хората които дават по над 200к за кола гледат списъка с екстрите, какво да поръчат, а не данните за разхода на гориво.На тях това им е последната грижа.
  • #24
    до Дифорс Валвматико ( преди 10 години )
    Това че 12г. работиш в Тойота и не знаеш нищо за Тойота, показва умствения капацитет на работниците в Тойота, явно за това и колите им са толкова калпави. Ето ти сега прочети за 2 години колко глоби има наложени на Тойота само в САЩ, за укриване на дефекти и за това че не ги отстраняват своевременно, дано най-сетне схванеш как стават нещата със сервизните акции.http://***.dnes.bg/cars/2012/12/18/sasht-naloji-globa-ot-17-4-mln-na-toyota.175756
  • #23
    bmw e60 ( преди 10 години )
    Ей анонимен, май е кисело гроздето за тебе. Няма смисъл да караш БМВ и Мерцедес остави тази тежест за комплексарите и глупаците. Нека ми е зле да карам БМВ. По-добре ли се почувства сега?
  • #22
    бъчваря ( преди 10 години )
    То всички лъжат и това е всеизвестен фак, още от времето, когато руснаците от "За Рулем" разкриха истината за западните автомобили. Защото бе нелогично техните да горят с по-два литра нагоре, а на практика да горят почти колкот западните. един пример - Лада Самара - двигател, разработван съвместнос Порше. Е, защо руснаците тогава казват реалния разход, а западняците не? Сега ми се правят на дръж ми шапката, сякаш тоя разход сега изведнъж е паднал от небето и хоп, хванахме лъжците :)
  • #21
    Анонимен ( преди 10 години )
    Заболяха ме устата да повтарям,че европейците са най-жалки измамници.
  • #20
    RRE ( преди 10 години )
    Dve iaponski marki(Suziki,Mizubi6i) kazaha 4ao na amerikanskia pazar.A sega nakade.Kitaicite znaem kakvo praviat s iaposkite koli4ki.Po pokriv i im palait kle4kata.Evropeicite imat alergia kam eftinata tvarda iaposnka plastmasa.V bg iaponsko se kupuva no samo 6 ta raka.Kartinkata hi4 ne e rozova za jaltite
  • #19
    Дифорс Валвматиков ( преди 10 години )
    До "До Дошо". Работя в Тойота от 12 години и до сега не съм ставал свидетел на натиск от клиент или на държавата за провеждане на сервизна акция. Винаги производителя поема инициятивата, а клиентите са били винаги доволни. Що се отнася до разхода на гориво, то измерванията се правят изцяло в лабораторни условия по европейски директиви и докато не се промени това, винаги ще има разминаване.
fallback
Последни