fallback
Коментари ( 20 )
Напиши коментар
-
#20
Специалистите, къде видяхте да пиша, че волана не може да се регулира?Точно обратно - трябва да е в най-горната му позиция, за да е по-удобно и безпрепятствено сядането в автомобила!Аз, като висок човек, винаги го държа в най-горната му позиция, защото иначе ми е голямо гърчене докато седна на седалката!Седалката, ако я качиш много нагоре, първо ще удариш глава в тавана, второ ще ти опрат краката във волана и няма да е удобно да се върти волана, трето ще имаш проблем със сядането!
-
#19
Qvno v posledna kola koqto si se ka4val e bila Jigula. Da te svetna che novite avtomobili imat sevazmojni nachini na regulirane. Na gore na dolu na pred na zad tozi volan moje da si go regolirash kakto ti e kef.
-
#18
Абе, специалистите, нали за да седнеш удобно в един автомобил, волана трябва да ти е в най-горно положение!?Поне за високи хора като мен е така.Ако сваля волана ниско долу, тогава сядането в автомобила става истинска мъка!!!Ако вдигнете седалката нагоре, също се намалява растоянието между волана и краката и така отново идваме до проблема със сядането.Да не говорим, че така вдигнато таблото, закрива и част от визуалният спектър на водача, което също си е недостатък!
-
#17
Линиите не са изчистени заради конглокенцията, а защото пазарният сегмент е по-висок. Колкото по-нагоре отиваш, толкова по-строги стават линиите, защото клиентелата е различна
-
#16
Не им върви на Пежо :)) Но се вижда че се стараят и се опитват да намерят успешна формула за успех такава каквата примерно Рено улучиха с новото Клио което за сега е най-свежарският малък автомобил :) Иначе са се разделили с прекалено бъбривите форми на на 208 и са се опитали да изичистят линиите приближавайки го до немските конглокенти нооо...:) но при цялото това старани колата пак не е получила своята харизма :( сигурен съм обаче че ще е един приличен нов автомобил който ще отговя на всички съвременни изисквания :)
-
#15
A ти ако не знаеш, мъжете карат седнали ниско долу с волан над ташаците. В това Пежо явно искат да променят нещата - високо горе с волан до мъдите. Един Monster не може да надигнеш.
-
#14
Това с теглото е гола вода.Хюндай Елантра е на пазара от 2 години, с 1.6 двигател и 6 степенна кутия тежи 1161 кг, при това е с дължина 4,5 м. и с много по-дълго междуосие (2.7 м.) от утрепаното пежо 308. Така, че Пежо може само да си мечтаят да стигнат големите....
-
#13
Ако си висок поне колкото мен, едва ли ще имаш проблеми. Жените също могат да минат между капките, защото по навик забиват циците си във волана, а така ъгъла на видимост става по-благоприятен. Не знам обаче как биха се чувствали мъжете с по-нисък ръст, каращи с почти изпънати в лактите ръце. В крайна сметка конглокенцията предлага нормална позиция на седене.
-
#12
Като цяло, бива я колицата.Отзад и отстрани е страхотна, отпред става.Отвътре ми допадна конзолата - много семпла и практична!Но все пак говорим за французи, а при тях винаги има нещо странно и непрактично.Та тук непрактичното е таблото - скоростомера и оборотомера, както и контролнте уреди са разположени на такова ниво и височина, че е много вероятно волана да закрива една сериозна част от тях, което съответно ще е доста неудобно за шофьора.Като цяло машинката е свежарка!
-
#11
И аз първо се опитах да определя на какво ми прилича. Определено има прилики с Голф в задната част на купето.Поне от тая гледна точка. Това с уредите над волана нещо взе да се изтърква, преди още да ми е харесало. Това с копчетата е добра, но и ненужна идея, защото те на практика не се ползват при новите автомобили. При старите дараци, да.
1 - 10 от 20
първа < 1 2 > последна