fallback

Практичен салон в шик опаковка

С Mokka германската марка се опитва да избяга от клишето "градски кросовър"

Тагове: opel mokka
fallback
  • #23
    4x4 ( преди 11 години )
    В други новини:https://***.youtube.com/watch?v=82jpb6LIBDU
  • #22
    Анонимен ( преди 11 години )
    Само където Нисанът (ако цитираш Микра) е адски грозна кола. А Клиото е доста по-симпатично и след толкова години не е омръзнало за разлика от Пежо 206, което беше супер хит, но вече втръсна на хората като дизайн. Интересното е, че повече се търси Клио преди фейслифта (1998 до 2001), вероятно хората не харесват външния вид на фейслифта или явно го свързват с такситата Клио Симбол седан, които масово бяха от фейслифта. А Корсата Ц е по-стилна и най-вече здрава от прословутата Корса Б.
  • #21
    бъчи ( преди 11 години )
    Аз мога да кажа за себе си, защо бих купил подобен автомобил. Първо, защото съм по-високичък, направих повечко годинки и ми се ще като се качвам в автомобила, да не се присвивам на две и да не сядам на земята. Причината - кръстът и изобщо кокалаците. Второ, България е страната с най-много новопоявяващи се дупки по пътищата на глава от населението, което налага постоянното запомняне на местоположението за следващото минаване по маршрута. Мисията понякога невъзможна, особено при дъжд. Трето, позицията наистина е по-висока, обзорът по-добър и определено помага в градски условия. Четвърто, тия автомобили разполагат с малко повече място за багаж от аналозите си, върху чиято платформа са построени. Пето, тия автомобили при добра конструкция не отстъпват на леките автомобили в завои. Окачването било по-твърдо. Зависи. Шесто, изглеждат добре. Това може и да не е важно за някои, пазаруващи от Фолксваген, но за повечето е важно. И седмо, не са чак толкова тежки, че да дават голям преразход на гориво спрямо лекия автомобил или комбито. Да не забравя и факта, че за българина е важна и цената. А тя е по-ниска от по-горните класове SuV, които малко могат да си позволят. Има и други нещица, като тежката зима при нас и непочистените пътища. Колко пъти съм псувал зимата в преспите. Лекият автомобил дори и с вериги, не може да мине през повече от 30-40 см сняг, защото просто ляга върху снега. При малките SUV просветът е увеличен и това в доста случаи би било достатъчно дори да разполага само с две задвижващи колела. И да не забравяме, че много от нас имат вили и села, където меко казано липсват нормални пътища. Изобщо, компактният SuV според мен е идеален достатъчно място за хора и багаж, достатъчна проходимост, умерен разход на гориво, добър обзор и качване за хора като мен, нормална цена и добър дизайн.
  • #20
    Киро ( преди 11 години )
    А то Реното може и да го купуват, но не знам защо? То като комфорт и изпълнение е много зле. Знам го. Еквивалентият му Нисан (защото споделят някои общи неща) е къде къде по-приятна кола от КлиотоЗа корсата не мога да кажа нищо - не я познавам, но може би по си заслужава.
  • #19
    Анонимен ( преди 11 години )
    Не знам на какво прилича, но отиди в коя да е автокъща и ще видиш кои коли най-бързо се купуват - Опел Корса С и Рено Клио 2.
  • #18
    Киро ( преди 11 години )
    Погледнете, между другото задницата на 3тата снимка.Прилича на задницата на Nissan Micra 2013.
  • #17
    Kiro ( преди 11 години )
    "Практичен салон в шик опаковка" ей много суперлативи :)Не разбирам какъв е смисълът от тези паркетни джипове. Големият просвет само нарушава управлението и усещането и няма смисъл, ако в действителност колата няма офроуд възможности.Може би клиентите обичат да са над другите, по-високо (като в автобус), карайки по-високи коли.Иначе количката изглежда добре и качествено направена, сигурно никак не е лоша. Опел явно трябва да правят и такива, щом се търсят...но не разбирам SUV концепцията
  • #16
    zoom-zoom ( преди 11 години )
    spomenavaiki forester nemah predvid privlekatelnost (ne6to subektivno), a razmeri i nadejdnost! i da za 30 evra si kupuva6 forester 2.0 diesel sas 150 konq i dosta pove4e torque(to4no za magistrala)! po-dobre e ot 1.4 T!a ina4e nema spor, 4e segmenta e nov o fresh i tva e edno ot interesnite predlojeniq v nego, za men e prosto corsa trekking s ranica! ;-)
  • #15
    G ( преди 11 години )
    Пичага, поне си провери инфото преди да пишеш глупости. В САЩ това е Буицк моето момче, а не Шеви. Стига се правите на професори!
  • #14
    бъчваря ( преди 11 години )
    Напълно съгласен с долния коментар. В крайна сметка за това е и конглокенцията. Който изважда по-конглокентноспособен продукт, той продава и повече. Не мисля, че точно Форестър трябва да се сравнява с Mokka. Аз ако тръгна да купувам Mokka, изобщо не бих се загледал в автомобила на горския, защото ми трябва градско возило, дето да катери бордюрите и да се справя със снега когато трябва. Предимството на Mokka и на някои други конглокенти е и в дизайна. Такъв рядко може да извади друг тип SuV или комби. Дори леките автомобили трудно се правят толкова привлекателни, както SuV-овете в тоя клас.
fallback
Последни