fallback

Toyota остава световен лидер след първото тримесечие

Японската компания е продала 2 430 000 автомобила

Toyota Motor запазва челното си място по продажби сред световните автомобилни производители за първото тримесечие на 2103 г. По информация на изданието Autoevolution, по този показател японците продължават водят пред главните си конкуренти - Volkswagen AG и General Motors.За периода 1 януари – 31 март на световните пазари са били продадени 2 430 000 автомобила на Toyota. Тази бройка превишава показателите на General Motors със 70 000 коли и на Volkswagen със 160 000. В сравнение със същия период за 2012 г. обаче продажбите на японската марка са намалели с 2.2 %, докато тези на GM и Volkswagen са нараснали съответно с 3.6 и 5.1%.„Да бъдем номер 1 по продажби в света, никога не е било наша цел – коментира прес-секретарят на Toyota Motor Сино Ямада. – За нас по-важно е да създаваме качествени автомобили и именно натам сме насочили своите усилия.”Снимка: Autoblog

Тагове:
fallback
  • #13
    бъчваря ( преди 11 години )
    Абе плюете Тойота, но японците и за най-малкия констатиран недостатък, викат и оправят безплатно в сервиза. Това го няма при немските марки. Дори преди години Ауто Билд имаха статия по тоя въпрос твърдейки, че се извършват тайни сервизни акции при редовното техническо обслужване. Или пък по-лошо - изобщо не признават конструктивен или производствен дефект.
  • #12
    Славян Христолюбов ( преди 11 години )
    Това, че са си качили продажбите само доказва тезата ми, че хората масово затъпяват. Нямам друго обяснение, дакупиш нещо което да те чака вместо пред къщи, в сервиза !
  • #11
    Хирмон Пърцулян ( преди 11 години )
    Тойота ли ? да но1 са по сЕРвизни Акции ! и ремонти ! купиш ли тойота купуваш ЗАНАЯТ !
  • #10
    Петрохана Ризова ( преди 11 години )
    Трошльота минават всякакви граници на наглостта и безпардонното ЛЪГАНЕ, от както се отървах от моята трошльота спя спокойно !
  • #9
    До Дошо ( преди 11 години )
    Ауди,БМВ и Мерцедес може да са по-евтини от Лексус само във сънищата ти. В реалния свят обаче са по-скъпи. И въпреки по-ниските цени на Лексус, продажбите му са направо нищожни в сравнение с тези на немските премиуми. Иначе това което казах се потвърждава, спад в продажбите на Тойота и растеж при конглокенцията. Нещо напълно нормално на фона на бараките които бълва Тойота. Скоро ще са 3 по продажби след което 4,5,6,10 и накрая фалит.
  • #8
    Анонимен ( преди 11 години )
    Това се казва противоречие "Да бъдем номер 1 по продажби в света, никога не е било наша цел " Да ама с калпавата и евтина шир потреба точно това се опитвате да направите. Правете само Лексус като не искате бройки! Ама неее, щото точно това ви е целта да продавате много. А сега това"За нас по-важно е да създаваме качествени автомобили и именно натам сме насочили своите усилия. и тука противоречие 30 милиона коли само в сервизни акции, май качеството отдавна не ви е приоритет а гоните бройката.
  • #7
    BG ( преди 11 години )
    Абе колеги, ние тука се караме, а гледайте в Румъния какво ставаМерцедес инвестрира още 300 млн.
  • #6
    Анонимен ( преди 11 години )
    Е как няма да са то само в България има 400% скок :D
  • #5
    RRE ( преди 11 години )
    Toyotka mai ve4e po4va da se opravdava i da razviava bialoto zname.O6te malko im ostana maksimum godina i polovina.Edin pat VW imperiata stapi li na varha 6te e za ve4ni vremena
  • #4
    Анонимен ( преди 11 години )
    Изхвърлих тойотката и спрях да псувам
fallback
Последни