fallback

Toyota остава световен лидер след първото тримесечие

Японската компания е продала 2 430 000 автомобила

Toyota Motor запазва челното си място по продажби сред световните автомобилни производители за първото тримесечие на 2103 г. По информация на изданието Autoevolution, по този показател японците продължават водят пред главните си конкуренти - Volkswagen AG и General Motors.За периода 1 януари – 31 март на световните пазари са били продадени 2 430 000 автомобила на Toyota. Тази бройка превишава показателите на General Motors със 70 000 коли и на Volkswagen със 160 000. В сравнение със същия период за 2012 г. обаче продажбите на японската марка са намалели с 2.2 %, докато тези на GM и Volkswagen са нараснали съответно с 3.6 и 5.1%.„Да бъдем номер 1 по продажби в света, никога не е било наша цел – коментира прес-секретарят на Toyota Motor Сино Ямада. – За нас по-важно е да създаваме качествени автомобили и именно натам сме насочили своите усилия.”Снимка: Autoblog

Тагове:
fallback
  • #23
    str ( преди 11 години )
    Тойота са качествени коли спор няма,обаче това, че си умират да оправят дефектните си коли. В САЩ в момента собствениците на Hihgtlander Hibrid водят съдебни битки пътната администрация да признае изгърмял инвертор за опасен проблем за да принудят Тойота да си ги оправя защото ремонта е 9000$ а пък май доста често гърмят.
  • #22
    Анонимен ( преди 11 години )
    Висшето ръководство на VW могат да ги наемат за чистачи на тоалетни в магазините на Тойота,за друго гестаповците не стават.
  • #21
    до 2JZ ( преди 11 години )
    "клиентите на Тойота са най-доволни"кой те излъга?
  • #20
    2JZ ( преди 11 години )
    Хех, ВАГончетата много се кефят на сервизните акции на Тойота, обаче акъла им не го побира защо клиентите на Тойота са най-доволни. Ами просто е - Тойота знае как да носи отговорност за продуктите си. За тях винаги клиента е прав. Японците никога не отговарят с НЕ. Коренно различно отношение в сравнение с надутите и ограничени вурстове които се смятат за безгрешни и клиента им е винаги виновен.
  • #19
    Анонимен ( преди 11 години )
    Жалка картинка. ВАГ с 12 бранда не може да задмине Тойота вече колко години станаха...Шапка свалям на този безделник, който пише едни и същи изтръпнали коментари от супер селски никове.
  • #18
    Анонимен ( преди 11 години )
    Тойота и качество са взаимно изключващи се понятия ! РАЗБЕРЕТЕ Тойота е но1 по продажби и сервизни акции, защото бълва евтина и некачествена продукция произведена в ТУРЦИЯ и полша
  • #17
    Фрухтия Петрогонова ( преди 11 години )
    Имаа имаа, Балък, чакащ пред сервиза тойотата си, и през това време я хвали колко е хубава, да може да не е само той прецакания ! не нам !
  • #16
    Щипорхамяна Ангелова ( преди 11 години )
    Няма по жалка гледка от балък в ТОЙОТА... аа всъщност има ! Балък чакащ Тойотата си пред сервиза, след поредната СЕРВИЗНА АКЦИЯ !
  • #15
    Гроздан Шарльопаунов ( преди 11 години )
    Ами явно много скучаещи хора със свободно време да висят по сервизите има !
  • #14
    Adelina Nikiforova ( преди 11 години )
    Nai obiknoveni bokluci sa si toiotkite, bokluci generira6ti Multi-milionni servizni akcii !
fallback
Последни