fallback

Honda разработва малък дизел

Агрегатът ще бъде с обем 1.0 или 1.2 литра и ще се поставя на модели като Jazz

Honda Jazz / Fit. Снимка: Honda Малките дизелови двигатели може и да не могат да доставят аналогична мощност с бензиновите си събратя със сходен обем, но пък разполагат с далеч по-висок въртящ момент. А това им позволява да бъдат ефективни при работа в ниски обороти, което пък ги прави икономични и много подходящи за градските коли. Именно за това автомобилните компании влагат средства в разработването на дизелови мотори с малък обем. Преди години Volkswagen представи 1.2-литров с мощност 75 к.с., който замени 1.6-литровия TDI с аналогична мощност. Италианската Fiat пък жъне сериозни успехи със своя 1.3-литров дизел, който поставя на Panda и 500. Японската компания Honda също иска в гамата си дизелов двигател с малък обем, съобщава SmartInvestor.in. Според информацията японците са впечатлени от успеха на своя нов 1.6-литров i-DTEC двигател и работят по по-компактна негова алтернатива. Настоящият дизел от серията Earth Dreams е подходящ за Civic и дори за CR-V, но е твърде голям за модели като Jazz или Brio. Именно за това се подготвя двигател с обем 1.0 или 1.2 литра. Все още не се знае колко цилиндъра и каква мощност ще има този агрегат, но само преди няколко месеца един от ръководителите в Honda - Саухиро Таши, обяви, че в компанията се подготвят няколко нови дизелови двигателя по технологията Earth Dreams.

Тагове: earth dreams
fallback
  • #14
    Анонимен ( преди 11 години )
    Японците правят мотори 1.0 кубика,пръдливите шваби с трилитрови мотори не могат да достигнат тази мощност некадърниците жалки,по жалки са от простите им фенове.
  • #13
    Анонимен ( преди 11 години )
    Разбира се, че 1.6 ще жъне успехи.Мазда се опита да представи старите си разработки 2.0 и 2.2 като супер иновация, но не се получи.И те разработват 1.6 кубатура дизел.
  • #12
    майстор ( преди 11 години )
    1.2 на хонда ще е три цилиндров, около 75 кс. 1.6 4 цилиндров, 118 кс, и новият трето поколение 2.2 148 кс. от линията ерт дреам технологи, улекотени. А проблемните ск, на хонда са CVT, защото тарикатите не сменят на определените километри специалното масло за този модел А новите дизели на фв, 1.2 са им газовите клапани на испускателните газове който са ги комбинирали с охладителя, и дават дефекти почти всички пройзведени 2011, ремонта отнема 5;30ч. и след 120км, направо умират.до 3та са пъргав
  • #11
    майстор ( преди 11 години )
    1.2 на хонда ще е три цилиндров, около 75 кс. 1.6 4 цилиндров, 118 кс, и новият трето поколение 2.2 148 кс. от линията ерт дреам технологи, улекотени. А проблемните ск, на хонда са CVT, защото тарикатите не сменят на определените километри специалното масло за този модел А новите дизели на фв, 1.3 са им газовите клапани на испускателните газове който са ги комбинирали с охладителя, и дават дефекти почти всички пройзведени 2011, ремонта отнема 5;30ч. и след 120км, направо умират.до 3та са пъргави
  • #10
    Анонимен ( преди 11 години )
    Пълните *** при СК ги търси при немците.Особено при ВАГ на които дори китайците им ги връщат.Аз за проблемна СК на Хонда до сега не бях чувал.А ти от къде ги знаеш тези неща.Имал си проблеми ли или си го чул в някой англо-индийски форум на Тата?
  • #9
    RRE ( преди 11 години )
    Neznam za dvigatelite im,no skorostnite im kutii sa palen *** i moralno ostareli,kakto vpro4em na vsi4ki drapnati proizvoditeli
  • #8
    M Performance ( преди 11 години )
    Kitaicite puk koga sa ima li "goliam" diesel. Moje bi 4 cilindura sa mnogo za tiah. Dobra ideia e da si paviat malki motorcheta za senokosachki - da zadvijvat sapunerkite im, koito sa super za NEPRETENCIOZNO pridvijvane iz grada i getata...
  • #7
    !?!!? ( преди 11 години )
    Аз съм доволен и от моя 1.4 IVTEC.
  • #6
    Обичам Италианки ( преди 11 години )
    И, за да не съм голословен, Fiat Panda 1,3 Multijet dizel, се произвежда от 2004 год.! A, двигателя 1,2 TDI на VW три цилиндъра,2010год. Мотора на VW, е стария 1,6 TDI(1999год), с отрязан един цилиндър.....! Редакцията, хайде малко по сериозно а!!
  • #5
    Анонимен ( преди 11 години )
    Хайде да излиза това малко дизелче и да го набие на немците за пореден път дето се мислят,че дизелите им са голема работа.Предполагам,че разхода ще е под 3/100 и не като СоцВаген да обявяват на малките си скапани дизели разход малко над 3/100,а на тестовете разхода да не пада под 5.Jazz е страхотен и универсален модел автомобил на който му липсва само един такъв супер икономичен мотор.Успеят ли да го направят както трябва ще имат огромни продажби с този модел.
fallback
Последни