fallback

Aston Martin подготви водороден Rapidе S

Хибридът е предназначен за състезанието „24 часа на Нюрбургринг”

Aston Martin ще участва в маратонското състезание „24 часа на Нюрбургринг” със специална водородна модификация на лимузината Rapide S. Така моделът ще стане първият, задвижван с водород автомобил, участващ в международни състезания. А също така и първата машина, която ще направи поне 1 обиколка в подобна надпревара, без да отделя вредни емисии СО2.Инженерите на Aston Martin са подготвили автомобила с помощта на специалисти от австрийската компания Alset Global, занимаваща се с водородни технологии. Машината има 4 карбонови резервоара – два в багажника и два зад пилота. В тях има общо 3.5 кг.- газ, който се съхранява под налягане от 350 бара. Състезателният модел е оборудван с 6.0 литров мотор V12 с две турбини. Той може да се движи на водород, на бензин или на съчетание от двете. Засега от Aston Martin не съобщават динамичните характеристики на автомобила, с който ще стартират в маратонската надпревара (19-20 май).„Aston Martin има огромен опит във внедряването на иновации – коментира шефът на компанията Улрих Бец. – Благодарение на нашата история от участия и тестове на „Нюрбургринг”, именно тази писта е идеалното място, на което да демонстрираме нашите постижения. Уверени сме, че този проект ще покаже сериозни резултати.”„Гражданската” версия на Rapide S, която се появи през януари, разчита на атмосферен 5.9 литров мотор с мощност 588 к.с. Този двигател позволява ускорение от 0 до 100 км/ч за 4.9 секунди. Цената на автомобила е 270 000 евро.Снимка: Aston Martin 

Тагове:
fallback
  • #3
    Анонимен ( преди 11 години )
    ВСичко е страхотно,само че тези 350 бара звучат много притеснително. ! бар е равен на една атмосфера налягане. Тоест налягане от 350 атмосфери е много притеснително не само за пилота в колата, но и за автомобилите в радиус двеста метра около него. Бойлерите се правят да издържат налягане до макс 20 бере, след това следва много мощна експлозия със срутване на жилището. не ми се мисли какво би станало при гръм на 350 бара налягане.
  • #2
    GM ( преди 11 години )
    MMmmm някакви, не бих седял върху 350 бара :)
  • #1
    speedart ( преди 11 години )
    Евалата много ме радва такава новина...успех на екипа...ще е интересно как се справя Астона спрямо другите агрегати...
fallback
Последни