fallback

PSA разменя местата на Peugeot и Citroen

Новото позициониране се прави за привличането на различна аудитория

Френската група PSA Peugeot Citroen има намерение да промени позиционирането на своите марки. Това съобщава изданието Automotive News, според което целта на подобен ход е да се привлече максимално разнородна аудитория.В компанията смятат да разменят местата на Peugeot и Citroen. Моделите на Peugeot вече ще се позиционират по-високо от автомобилите на Citroen, които ще станат най-евтините модели на марката. От френския производител засега не съобщават дали бъдещите модели на Citroen ще бъдат по-скъпи от Ford и Opel, или ще се окажат в една ценова ниша с Skoda и Kia.Представители на групата обаче са категорични, че новите модели на Citroen ще бъдат по-прости за експлоатация, а също така и ще получат по-малко технически изисквания. В същото време DS-линия ще остане на върха на групата PSA Peugeot, като целта ще бъде тя да носи допълнителни доходи.В същото време основните направления, по които ще работи Peugeot, ще бъдат създаването у клиентите на чувството за качество и надеждност, а също така и разработката на елегантен и динамичен дизайн, който да откроява марката от конкурентите.Припомняме, че през февруари френската група съобщи за рекордни загуби за 2012 г. в размер на 5 млрд. евро. Всичко това доведе до сериозно обезценяване на активите на PSA Peugeot Citroen. 

Тагове: psa
fallback
  • #11
    Анонимен ( преди 11 години )
    To колко човека има с чисто нови коли на ПСА - единици които са ги спечелили от лотарии ;D
  • #10
    Анонимен ( преди 11 години )
    Чисто нов автомобил от PSA!Пази боже!
  • #9
    анонимен ( преди 11 години )
    Някой от вас имал ли е личен чисто нов автомобил на ПСА, за да се изказва така "компетентно"!!?Май само четете класации и плюете!
  • #8
    Анонимен ( преди 11 години )
    Какво качество търсиш, брато, това са французи.И италианците са същите палачори.
  • #7
    Анонимен ( преди 11 години )
    "основните направления, по които ще работи Peugeot, ще бъдат създаването у клиентите на чувството за качество и надеждност" Чувството за качество и надеждност!!! А защо, не пробват с истинско качество и надеждност, може пък и да се получи!
  • #6
    Анонимен ( преди 11 години )
    Ще трябва и съдържанието да сменят, не само позиционирането...
  • #5
    Анонимен ( преди 11 години )
    Каква DS-серия бълнуваш, бе талашар.Такъв нискокачествени *** няма.Уж трябва да са нещо повече, а салоните им пак са мега евтини китайски легенени.На третата година е грозна гледка.
  • #4
    Анонимен ( преди 11 години )
    И двете марки винаги са ми безинтересни.
  • #3
    Audi can ( преди 11 години )
    Истината е една -умрял кон не рита!!!!!
  • #2
    Анонимен ( преди 11 години )
    И на челна стойка да се изправят, нищо няма да стане.От нищо нещо не се прави.*** си ***.
fallback
Последни