fallback

PSA разменя местата на Peugeot и Citroen

Новото позициониране се прави за привличането на различна аудитория

Френската група PSA Peugeot Citroen има намерение да промени позиционирането на своите марки. Това съобщава изданието Automotive News, според което целта на подобен ход е да се привлече максимално разнородна аудитория.В компанията смятат да разменят местата на Peugeot и Citroen. Моделите на Peugeot вече ще се позиционират по-високо от автомобилите на Citroen, които ще станат най-евтините модели на марката. От френския производител засега не съобщават дали бъдещите модели на Citroen ще бъдат по-скъпи от Ford и Opel, или ще се окажат в една ценова ниша с Skoda и Kia.Представители на групата обаче са категорични, че новите модели на Citroen ще бъдат по-прости за експлоатация, а също така и ще получат по-малко технически изисквания. В същото време DS-линия ще остане на върха на групата PSA Peugeot, като целта ще бъде тя да носи допълнителни доходи.В същото време основните направления, по които ще работи Peugeot, ще бъдат създаването у клиентите на чувството за качество и надеждност, а също така и разработката на елегантен и динамичен дизайн, който да откроява марката от конкурентите.Припомняме, че през февруари френската група съобщи за рекордни загуби за 2012 г. в размер на 5 млрд. евро. Всичко това доведе до сериозно обезценяване на активите на PSA Peugeot Citroen. 

Тагове: psa
fallback
  • #21
    o_o ( преди 11 години )
    С5 - 1.6 155 кс е 1470 кг , базова цена с този мотор - 48 444 лева.БМВ 316/320 1.6 136/170 кс е 1390 кг , базова цена с тези мотори 55 350 лева/61 800 лева.От гледна точка на цената С5 е доста далеч от Премиум класа с цена под тази на БМВ 3 и тегло малко над неговото. Така погледнато този мотор си е съвсем на място. Комфорта който предлага С5 независимо от мотора няма нужда да се коментира, който е карал знае. Като цяло тази марка е за хора които ценят комфорта и нямат нищо да доказват.
  • #20
    Батко Кики ( преди 11 години )
    Ще търпят загуби не ами ..... Не може на премиум клас да сложиш 1,6 л. мотор нищо че е 200 коня, а баварците да слагат същия мотор на легенчето си мини. Близко е до акъла на къде отиват нещата! Маркетинг специалистите им да отворят едно mobile.de и да видят безкрайния списък от С5 -1.6 155 който изнемогва да дърпа 1900 кг. купе , а за динамика има ли смисъл да говорим
  • #19
    adasha ( преди 11 години )
    Идеята ми харесва. Бих си взел евтин Ситроен. Харесвам бюджетни марки :)
  • #18
    Анонимен ( преди 11 години )
    Форд и Опел предлагат по-високо качество на по-атрактивни цени и с по-красив дизайн.
  • #17
    Анонимен ( преди 11 години )
    1/3 ама друг път са френски, напротив започнаха да изчезват. Щото който купи френско не повтаря! А с Астри и Фокуси е пълно, защото са най-качествени в класа си и на нормална, а не раздута цена.
  • #16
    Minutka ( преди 11 години )
    (За)бавни дементи, както винаги, коментарите са един път :)Сигурно 1/3 от колите в страната са френски, ама кой го брои това. Да не говорим за продажбите на нови такива - СФА си купиха Камор Ауто, сигурно са прали колумбийски нарко пари, нали?
  • #15
    Анонимен ( преди 11 години )
    Форд и Опел предлагат същотно качество на по-атрактивни цени и с по-красив дизайн.
  • #14
    Анонимен ( преди 11 години )
    Ситроен ми е любимата марка, но мисля, че Пежо само ги дърпат надолу със смешния си дизайн и ниско качество. Пежо просто развалиха Ситроен! Вече не е марката с нестандартни и идейни автомобили.
  • #13
    бъчваря ( преди 11 години )
    Сега става "СПА" ли( или *** на французки)? Ми да вземат и някое хотелче да направят. "CПА хотел Citroen-Peugeot". Яко!
  • #12
    луд ( преди 11 години )
    Трябва да си наистина луд да си потрошиш парите за новa кола от PSA,тъй като само след 1 год. не струват и 50% от първоначалната си цена!И си принуден да я караш и мразиш още поне 2-3 години,защото просто няма продаване.Нови може "баничарка" или "бус",и то при добра отстъпка при дилъра.
fallback
Последни