fallback

Ford Focus ST е най-популярният спортен хечбек в Европа

Само за 3 месеца този модел успя да изпревари сериозно VW Golf GTI

"Заредената" модификация на третото поколение на Ford Focus се появи на пазара едва през октомври миналата година, но само за 3 месеца успя да излезе на първо място по продажби сред така наречените "хот-хеч" в Европа. Версията Focus ST има сериозен аванс пред законодателя в този клас Volkswagen Golf GTI. През последното тримесечие на 2012 г. моделът на Ford е купен от 1984 души, което според статистиката на компанията Polk е 44% от пазара на подобни машини. За 6-ото поколение на Golf GTI остават 33%, а третото място е за Renault Megane RS, когото са избрали 12% от купувачите.Експертите от Polk обясняват успеха на Focus ST с по-ниската цена, комфортното окачване и широкия избор на допълнителни опции. Моделът разчита на мотор с мощност 250 к.с., който ускорява от 0 до 100 км/ч за 6.5 секунди.Анализаторите обясняват отстъплението на Golf с факта, че предстои да излезе GTI-версията на 7-ото поколение на модела. Настоящата версия е също с 2.0 литров бензинов мотор, но с по-малка мощност от тази на Focus - 210 к.с., като ускорението от 0 до 100 км/ч става за 6.9 секунди.Колкото до Megane RS, той също има 2.0 литров турбо-мотор, като мощността му 265 к.с. При него ускорението е по-сериозно от това на първите два в класацията - 6.1 секунди. Megane RS е и най-бързата кола с предно предаване на Нюргбургринг.Още по темата:Битката на хечбецитеДраг състезание между BMW, Renault, Opel, VW и Ford

Тагове: ford focus st
fallback
  • #18
    бъчваря ( преди 11 години )
    Нима?
  • #17
    Анонимен ( преди 11 години )
    А и са цената мегана е най-евтиния вариант даже с къп версията
  • #16
    Анонимен ( преди 11 години )
    Всеки с желанието заради това има сумати и марки автомобили един с форд друг с меган трети с гти. Но като чета коментарите ви по долу стигам до извода че явно до сега сте няма ли хот хеч, може и да греша. А кефа от една кола не може някой да ме убеди че като дрифтя с 5 км ще си направя кефа като за GT-86 където я тестваха на топ гиар и дрифтика с 5 км и показаха че това е супер добро, малко не професионално мнение от тяхна страна.
  • #15
    by`warq ( преди 11 години )
    Ха, ха :) Разбира се, че Форд е кола и то най-добрата :P
  • #14
    Germany ( преди 11 години )
    форда е бетон.може би наи добрата кола.
  • #13
    бъчваря ( преди 11 години )
    Клатушкането в завоите е нещо относително и тук си в голяма грешка. Аз пък не искам всяко камъче да изхвърля колата ми от завоя, както това става при каруците с много твърдо окачване. Форд правят може би най-добрите окачвания като компромис между комфорт и стабилност. И това е във всички класове, не само за коментирания ST.
  • #12
    Анонимен ( преди 11 години )
    А ако си чел тестове и статии за новия ST на Focus трябва да ти е направило впечатление, че Фокус доставя повече удоволствие и то в голяма степен заради по-мекото си окачване :) Така в завои лесно се стига до дрифт при отнемане на газта, а това е трудно при автомобили с предно предаване. Та не е чак такъв минус по-мекото окачване. А като искаш стабилност и сигурност, има си ESP работеща на няколко степени.
  • #11
    бъчваря ( преди 11 години )
    Това не са спортни автомобили. А точно АБ отне точки на Focus RS в полза на Ауди и БМВ заради това, че последните ставали за ежедневието, а Фокус не. И тук като се говори за комфорт имай предвид, че нещата се развиха доста в последните години. Вече е нормално спортен автомобил да вози сравнително комфортно, а не като едно време - по-твърдо от каруца.
  • #10
    Анонимен ( преди 11 години )
    Като искаш кола която да вози меко си вземи някой ван. Все пак нали за това се води спортна кола не като влезеш в завой да се клатушка като лодка. Да искаш спортен автомобил, който да вози менко това е се едно да искам кисела краставица с вкус на шоколад. Извода е един който иска спортен автомобил да вози меко, ами той значи не е истински фен
  • #9
    Жабок ( преди 11 години )
    Предпочитам Меган рс.....другото е плява!
fallback
Последни