fallback

Toyota GT 86 ще получи турбо

Японците съобщиха официално, че изпробват варианти с компресор, турбина и електромотор

Toyota 86 GTS Aero KitToyota GT 86 е една от най-добре балансираните спортни коли на пазара, но голяма част от потенциалните й клиенти искат по-висока мощност. За такава по-силна версия се спекулира от край време, но вече е сигурно, че тя ще бъде факт. Това съобщи Тецуя Тада, който ръководи създаването на Toyota GT86. Пред изданието Autocar инженерът уточни, че по-мощната Toyota GT 86 ще се появи с фейслифта на модела. Все още не е ясно какви доработки ще получи автомобилът, но в момента се тестват версии с механичен компресор, турбина и електромотор. Тада заяви, че електромоторът, който изпитват, служи най-вече за подпомагане атмосферния двигател при ниските обороти. Електрическото задвижване, заедно с батериите, редуцира и потреблението на гориво, но също така увеличава масата на самия автомобил. За да остане тя сравнително ниска и за да не бъде нарушавано разпределението на масите, инженерите на Toyota ще използват композитни материали за определени части от каросерията. Спортното подразделение TRD разработва и редица елементи за оптимизиране на аеродинамиката. Настоящата версия на Toyota GT 86 разполага с 200 к.с. и 205 Нм. Те доставят ускорение от място до 100 км/час за 7.6 секунди и максимална скорост 226 км/час. Още за Toyota GT 86 Напред към доброто старо време

Тагове: toyota gt 86
fallback
  • #19
    Вагнер ( преди 11 години )
    Клио спорт ще и разкаже играта.
  • #18
    Анонимен ( преди 11 години )
    EМБЛЕМАТА на предния капак не подхожда на това субару!Това не е тойота,не се заблуждавайте!
  • #17
    истината ( преди 11 години )
    Хайде малко по-сериозно!Ако някой иска да коментира статията да го прави, а не да се драчи с другите! За Опел никъде нищо не прочетох и поради тази причина смятам, че е неуместно да се споменава! Не само, че е неуместно, но и глупаво да сравнявате една фалирала компания с друга, която е 1 в света.
  • #16
    Анонимен ( преди 11 години )
    JENA TI ZA ZA DVA DENA NA MAGISTRALATA SI GO SE4ELI STARLETA,AMA TI NE RAZBRA!
  • #15
    Анонимен ( преди 11 години )
    Миризмата, пише от чужди ник-ове.
  • #14
    до: trb ( преди 11 години )
    Искаш и жена ми да стане като теб,а палавнико!Знаех си,че си *** податлив,ама чак пък толкова не мислех.
  • #13
    Анонимен ( преди 11 години )
    хлОпелите без драскотини гниеха,като за световно.Имал съм 2 и си бяха големи гнилочи,както и да ги гледаш.Направо чудо над чудесата.Хайде калниците и праговете,как да е,ама това по средата на вратата да почне да избива ръжда,без да е удряна или одраскана колата си е направо нещо невероятно.Боята направо се люпеше,а отдолу ръжда и то много.Иначе,като двигатели и окачване са супер.Много евтина подръжка.Сега оправиха проблема с ръждата,но пък много проблеми имат от друго естество.хлОпел никога вече
  • #12
    trb ( преди 11 години )
    Аз пък може да смажа жена ти отзад и да започне да изпуска по малко след това!
  • #11
    до: trb ( преди 11 години )
    Важното е да те смазват редовно отзад,за да не хванеш ти ръжда...Иначе за драскотините и ръждата при Тойота ги разправяй на някой ВАГ форум!Там може някой да ти повярва.А ако искаш следващия път да не изглеждаш толкова глупав,погледни колко е антикорозионната гаранция при Тойота и чак тогава говори глупости!И не позна,имал съм няколко Тойоти и проблем с ръждата не съм имал никога.Старлета на жената го продадох преди време и беше на 17 г,а ръжда нямаше никъде по ламарините.
  • #10
    ZZZ ( преди 11 години )
    НЯКОИ немски марки имаха компактни купета със задно предаване и по-добри характеристики,още преди 30год.!Сигурно се сещате?DA поздравим братята японци за просветлението което са получили!
fallback
Последни