IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Аутсайдер разви най-висока скорост на последните тестове във Формула 1

Тимът на Marussia бе най-бърз на правите участъци, а шампионите от Red Bul - най-бавни

Аутсайдер разви най-висока скорост на последните тестове във Формула 1

Германското специализирано издание "Auto Motor und Sport" изчисли, че болидът на един от аутсайдерите в първенството на Формула 1 - Marussia, е бил най-бърз на правите участъци по време на последните тестове преди началото на сезона.
Аутсайдер показа най-висока скорост на последните тестове във Формула 1
Новият пилот на отбора - Жул Бианки (на снимката), успя да развие скорост от 320.6 км/ч на пистата "Каталуния" край Барселона. Втори е болидът на Mercedes-Benz със скорост 320.5 км/ч, постигната от Люис Хамилтън, а третата позиция делят машините на Ferrari (пилотирана от Фернандо Алонсо), Sauber (Нико Хюлкенберг) и Force India (Адриан Сутил и Пол ди Реста), които постигнаха по 316.7 км/ч.

По-нататък в нетрадиционното подреждане е McLaren, с чийто болид Дженсън Бътън е развил 315.8 км/ч, следван от Lotus с Кими Райконен зад волана - 314.9 км/ч. и др.

Едва на последните две места са пилотите на настоящия шампион при отборите - Red Bull. Австралиецът Марк Уебър регистрира 307.7 км/ч, а трикратният световен шампион при пилотите Себастиян Фетел - 306.8 км/ч. Това обаче не стресна техническия директор на тима Ейдриън Нюи, според когото е по-важно болидът да поддържа равномерно темпо в завоите, дори да изостава на правите.

Първото състезание от новия шампионат е Гран при на Австралия, което ще се проведе следващия уикенд в Мелбърн. Първите свободни тренировки на пистата "Албърт Парк" са в петък, квалификацията за място на старта е в събота, а същинската надпревара - в неделя.

Снимка: gpupdate

0 от 500
  • #9
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    FERRARI.................. 1
  • #8
    5 rate up comment 3 rate down comment
    F1 ( преди 12 години )
    Не, не го бъркам с Bugatti."Кошник" или не,продават го след записване,чакане и цената започва от мин.2 млн.евро."Немските каски" от високият среден клас също ги продават на цени по-високи от тези на GT-R-a.И сигурно това си има някакво обяснение,но едва ли си заслужава усилията за индивидите в този форум
  • #7
    10 rate up comment 0 rate down comment
    RS1600 ( преди 12 години )
    Това си е класическа стратегия на отбор от дъното на таблицата или дори на топ отбор, когато не може да уцели настройки за дадена (зависи от) писта. Като не успяваш да генерираш достатъчно аеро сцепление, намаляваш ъгъла на атака на крилата и отимизираш за максимална скорост на правите (в завоите като така и така не става). Това е опростенчески казано де, но си е обичайна тактика.
  • #6
    10 rate up comment 4 rate down comment
    до F1 ( преди 12 години )
    Да не бъркаш с кошника Бугати ?!
  • #5
    12 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Ааа, ГТР е бърз и в завоите, обича да пляска немските каски :)
  • #4
    5 rate up comment 15 rate down comment
    F1 ( преди 12 години )
    То и тези като GT-R-a:бързи на правите,ама аутсайдери.
  • #3
    9 rate up comment 0 rate down comment
    Fenix ( преди 12 години )
    2011 на Монца Шумахер държа зад него много по-бързия Хамилтън, защото Мерцедеса му беше настроен да е по-бърз на правите, докато Макларъна (също с двг Мерцедес) беше настроен да е по-бърз в завоите. Така дори с 2 ДРС зони и отворено крило Хамилтън не можеше да изпревари Шумахер на правите. Просто задното кирло на Мерцедеса беше видимо по-малко и създаваше много по-*** челно съпротивление. След като все пак го мина Хамилтън бързо му натрупа преднина, защото колата му беше по-бърза в завоите.
  • #2
    9 rate up comment 1 rate down comment
    Fenix ( преди 12 години )
    По-важно е кой е бърз в завоите, а скоростта на правите не е решаващ фактор и РБ винаги са отстъпвали донякъде и заради по слабия двг на Рено. Освен това макс. скорост може да се промени според това как са подредени скоростите и с по-дълга 7-*** се достига по-висока скорост, но се губи в завоите. С намалено чено съпротивление (напр. по-малко задно крило) също се постига по-виска скорост на правата, но в завоите отново се губи. Така че всичко е въпрос на компромис.
  • #1
    9 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    максималната скорост на болидите зависи от положението на спойлерите - особено задния. т.е. това означава ниско притискане и бавна скорост в завоите. кво толкова.