IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Renaultsport и Nismo ще правят заедно двигатели

В Женева двете марки показаха доработени версии на свои модели

Renaultsport и Nismo ще правят заедно двигатели

Спортните подразделение на Renault и Nissan – Renaltsport и Nismo, ще разработват съвместно нови двигатели. Това съобщи пред журналисти по време на автосалона в Женева шефът на отдела за планиране на нови продукти на френската компания Том Лейн.
Renaultsport и Nismo ще правят заедно двигатели
По негови думи, това се прави за да може да се намали цената на бъдещите модели на двете марки. Лейн смята, че в момента продажбата на автомобили на Renaultsport и Nismo не е на необходимото равнище. Затова сега двете фирми ще обединят усилията си и ще се опитат да променят тези негативни за тях резултати.

В Женева Renaultsport показа нова версия на Clio (на първите две снимки), която носи именно GT 120 EDC, както и горещата RS-модификация на същия модел. Първият автомобил е с мощност 120 к.с., а вторият – с 200 к.с.

Clio GT 120 EDC разчита на скоростна кутия EDC с двойно сцепление и 1.2 литров бензинов турбо-мотор с мощност 120 к.с. Засега не се съобщават динамичните характеристики на модела, но се знае, че средният разход на гориво при него е 5.2 л/100 км, а нивото на вредни емисии СО2 – 120 гр/км.
Renaultsport и Nismo ще правят заедно двигатели
„Напомпания” хечбек разполага със система R.S. Drive, която има два режима на работа – Normal и Sport. Тази система отговаря за промяна на програмата за превключване на скоростите, настройките на волана и реакцията на мотора при натискане на педала на газта. Освен това GT 120 EDC разполага и със система R.S. Monitor, която предава на мултимедиен дисплей данните от телеметрията на автомобила.
Renaultsport и Nismo ще правят заедно двигатели
От своя страна специалистите от Nismo показаха в Женева по-мощното спортно купе Nissan 370Z, което вече разчита на 344 к.с. (досега те бяха 328 к.с.). Този 3.7 литров V6 двигател работи съвместно с 6-степенна механична скоростна кутия. Специално за клиентите в Европа машината е с пренастроена спирачна система, която е взаимствана от суперколата GT-R.

Снимки: Renaut и Nissan

0 от 500