fallback

ЧРД на фабриката в Ловеч

През 2013 година капацитетът й ще бъде увеличен 4 пъти

Автомобилният завод на Литекс Моторс празнува своя първи рожден ден. Официалното откриване на съоръжението в ловешкото село Баховица, където се произвеждат автомобилите с марка Great Wall, се състоя на 21.02.2012 година, а работата започна ден след това. Компанията отбеляза първия си рожден ден със специално събитие в търговското представителство на Great Wall в гр. Пловдив. За изминалите 12 месеца в завода са сглобени над 1 000 автомобила от модела Great Wall Voleex C10. А през първата половина на 2013 г. ще започне производството и на пикапа Steed 5, който вече излезе начело в своя сегмент в България. През втората половина на годината, Литекс Моторс ще присъедини към производственото си портфолио и новия модел на Great Wall – Hover H6, който беше провъзгласен за SUV на 2012 г. в Китай. Hover H6 Плановете предвиждат капацитетът на завода да бъде увеличен четири пъти през 2013 г., като от поточните му линии трябва да слязат над 4 000 автомобила. Те ще бъдат предназначени, както за българския, така и за останалите европейски пазари, сред които Гърция, Румъния, Унгария, Полша, Австрия, Италия и много други. Моделната гама на компанията за 2013 ще включва пет модела - познатите Voleex C10, Hover H5 и Steed 5, както и напълно новите за Европа Voleex C30 и Hover H6.Още снимки и информация, както и цените на новите модели за 2013 година, вижте тук Снимки и информация: Литекс Моторс

Тагове: Great Wall
fallback
  • #23
    АМАН ОТ ГАНЬОВЦИ ( преди 11 години )
    ЗАПЛАТИТЕ НА ОПЕРАТОРИТЕ В ДАЧИЯ СА ОКОЛО 900 БГ ЛВ., НО ВИЖТЕ ЗА КАКЪВ ГОДИШЕН ОБЕМ ОТ ПРОИЗВОДСТВО СТАВА ДУМА!!! В ЛИТЕКС МОТОРС ЗАПЛАТИТЕ СА ЧИСТО 510ЛВ + 60ЛВ ВЪВ ВИД НА КУПОНИ ЗА ХРАНА. НУЖНО Е ПРОИЗВОДСТВО ОТ ПОНЕ 20 КОЛИ НА ДЕН, ЗА ДА СЕ ПОКРИВАТ РАЗХОДИТЕ ЗА ЗАПЛАТИ! ОБЕМ КОЙТО ЩЕ БЪДЕ ДОСТИГНАТ ВЕРОЯТНО ПРЕЗ ВТОРАТА ПОЛОВИНА НА ТАЗИ ГОДИНА! ОПЕРАТОРИТЕ КОИТО НЕ СА ОТ ЛОВЕЧ ЖИВЕЯТ В ХОТЕЛ ПО ДВАМА В СТАЯ ЗА 55ЛВ НА МЕСЕЦ НА ЧОВЕК БЕЗ ЗНАЧЕНИЕ КОЛКО ТОК ИЛИ ВОДА СА КОНСУМИРАЛИ НА МЕСЕЦ!!!
  • #22
    АМАН ОТ ГАНЬОВЦИ ( преди 11 години )
    НУЖНО Е ДА СЕ ИЗГОТВИ ЦЯЛ СПИСЪК С ЕВЕНТУАЛНИТЕ ЧАСТИ, КОИТО БИХМЕ ДОСТАВЯЛИ ОТ БГ, ДА СЕ ТЕСТВА АВТОМОБИЛА В КРАШ-ТЕСТ ИНАЧЕ НЯМА СМИСЪЛ ТОВА ДА СЕ ПРАВИ 17 ПЪТИ АКО ПОСТОЯННО СМЕНЯШ ЧАСТИ С ТАКИВА ОТ БГ!!! ОЩЕ ТАЗИ ГОДИНА ЩЕ ЗАПОЧНЕ ПРЕУСТРОЙСТВО НА ЛОГИСТИЧНОТО ХАЛЕ В ХАЛЕ ЗА ПРОИЗВОДСТВО НА АВТОБУСИ (НАЙ-ВЕРОЯТНО ТОВА ЩЕ Е МАРКАТА YUTONG BUS)! МАРКА КОЯТО ПРОИЗВЕЖДА ОКОЛО 40 000 АВТОБУСА ГОДИШНО!!! ТА МИСЪЛТА МИ Е, "ДОБРОЖЕЛАТЕЛИ" БЪДЕТЕ ЖИВИ И ЗДРАВИ ЩОТО ЯВНО БАЯ МАТЕРИАЛ ЗА ПЛЮЕНЕ ЩЕ ИМА!
  • #21
    АМАН ОТ ГАНЬОВЦИ ( преди 11 години )
    ПРИ ДОСТИГАНЕ НА ПРОИЗВОДСТВО ОКОЛО 10 000 КОЛИ ГОДИШНО ЩЕ СЕ ПОСТРОЯТ И ОЩЕ ДВЕ ХАЛЕТА, ЗАВАРЪЧНО И БОЯДЖИЙНО ТЪЙ КАТО ЗА МОМЕНТА ТОВА НЕ Е РЕНТАБИЛНО С ТОЗИ МАЛЪК ОБЕМ ОТ ПРОИЗВОДСТВО!!! ТОГАВА ДОРИ НЯМА ДА ИДВАТ ГОЛИ КУПЕТА, А САМО ЛАМАРИНИ!!! АКУМУЛАТОРИТЕ ВЕЧЕ СЕ ДОСТАВЯТ ОТ МОНБАТ! ПРЕДСТОИ И СЕДАЛКИТЕ ДА СЕ ДОСТАВЯТ ОТ БГ, ВЪПРОС НА ВРЕМЕ Е! НА "ДОБРОЖЕЛАТЕЛИТЕ" САМО ИМ КАЖА, ЧЕ ЕДНО БОЛЧЕ ДА СМЕНИМ С ДОСТАВКА ОТ БГ И Е НУЖЕН НОВ КРАШ ТЕСТ ЗА ДА СЕ СЕРТИФИЦИРА АВТОМОБИЛА НА НОВО!!!
  • #20
    АМАН ОТ ГАНЬОВЦИ ( преди 11 години )
    РАБОТЯТ ОКОЛО 100 ОПЕРАТОРА, НО КОГАТО СИ ПРОИЗВЕЛ ОКОЛО 700 - 800 (НЕ СА 1000) АВТОМОБИЛА КАК ДА ПЛАЩАШ ЗАПЛАТИ НА 2 500 ДУШИ!!! АКО VW УТРЕ ПОСТРОЯТ ЗАВОД ЗА 1МЛРД ЕВРО И ЗАПОЧНАТ С ПРОИЗВОДСТВО ОТ 200ХИЛ. КОЛИ ГОДИШНО В НЕГО, ТЕ ИМАТ И СЪОТВЕТНИЯ ПАЗАР ЗА ТЕЗИ 200ХИЛ.!!! ПРИ ПОЛОЖЕНИЕ, ЧЕ GWM НЯМАТ РАЗРАБОТЕН МАЩАБЕН ПАЗАР ЗА ПЪЛЕН КАПАЦИТЕТ НА ЗАВОДА (75 000 КОЛИ ГОДИШНО - 2 000 ЧОВЕКА) ОТ КЪДЕ НА КЪДЕ ДА СЕ НАЗНАЧАВАТ ТОЛКОВА МНОГО ХОРА ЗА МОМЕНТА!!! СЛЕД 5 ДО 6г, ДА НО НЕ И СЕГА!!!
  • #19
    АМАН ОТ ГАНЬОВЦИ ( преди 11 години )
    ПОНЕЖЕ ВИЖДАМ, ЧЕ ПИШАТ ХОРА КОИТО КАЗВАТ, ЧЕ СЕ МОНТИРАЛИ САМО ГУМИТЕ И АМОРТИСЬОРИТЕ, ТА СИ МИСЛЯ, ЗАЩО СЛЕД КАТО СТЕ ТОЛКОВА ИНФОРМИРАНИ НЕ КАЧИТЕ КЛИП ИЛИ НЯКАКВИ СНИМКИ ОТ ЩОМ СТЕ ГО ВИЖДАЛИ С ОЧИТЕ СИ!!! ПОКАЖЕТЕ И ДВЕТЕ ПРАЗНИ ХАЛЕТА!!! ИНАЧЕ МНОГО ГИ ЗНАЕТЕ НЕЩАТА, НО НА СРЕЩА НИКАКВИ ДОКАЗАТЕЛСТВА!!! САМО ЗА ИНФО ДА ВИ КАЖА, ЧЕ НА 20.02.2013г И НА 22.02.2013г ДОЙДОХА ПЪРВИТЕ 120 ПИКАПА (39 КОНТЕЙНЕРА) НА ЧАСТИ, ТОВА СА ЕДНИ ГОЛИ КУПЕТА ПЪЛНИ С КАШОНИ С ЧАСТИ!!!
  • #18
    Илиянски ( преди 11 години )
    Точно така, нека поздравим завода и да пожелаем нови успехи за напред.А моделите са си много добри. С нетърпение ще чакаме да видим на живо C30 и H6
  • #17
    Cenitell ( преди 11 години )
    Да поздравиме Завода на Литекс моторс и да му пожелаеме разрастване и успех!Постепенно той може и да стане изцяло български!Така са създадени всички автопроизводители по света-един от друг са купували части за монтаж, гледали, фотографирали, копирали,пробвали и сега се правят на "стари икони",.... хаха.
  • #16
    Dude ( преди 11 години )
    Абе пичове, на фона на това, че няма кьорав функциониращ завод в БГ, това дали сглобявал или произвеждал има ли значение?В един момент, ако някой реши да прави истинско производство, едно е да е имало някакъв завод, в които се сглобява, друго е да не е имало нищо. Вие сте малко като един мой познат, безработен, ама отказа 3000 лв заплата, защото жена му зимала 3300 и той не можел да изкарва по-малко от нея....
  • #15
    Ал ( преди 11 години )
    Защо не виждам китайци на снимките?
  • #14
    бъчваря ( преди 11 години )
    Абе данъци и осигуровки се плащат от всички, защото няма накъде. Обаче не се плащат заплати. Затова и Дянков се биеше в гърдите с хазната. И как няма да се бие, като накара всички да прехвърлят парите от заплати за работниците към държавата във вид на данъци и осигуровки! Ей затова и народа се вдигна - на хартия има платени осигуровки и големи заплати, но тия заплати в голямата си част не са изплатени! Ай разберете го веднъж завинаги, че не данъците правят държавата, а хората в нея!
fallback
Последни