fallback

Най-надеждните автомобили според Dekra

Германците разпространиха статистиката си за надеждността на употребяваните автомобили

Най-популярната в Германия компания за технически анализи и наблюдения - Dekra, разпространи доклада си за надеждността на употребяваните автомобили. Докладът за 2013 година се основава на данните от над 15 милиона прегледи, направени през последните 2 години. Надеждността на автомобилите се измерва чрез индекс - DFI (DEKRA Fault Index), който показва съотношението между колите без проблеми и такива, показали дефекти. Големите победителите в тазгодишното издание на класацията за надеждността на употребяваните автомобили са Audi A4, Ford C-MAX и BMW Z4. Audi A4 печели титлата "Най-добър във всички категории", регистрирайки индекс DFI 87.4. Возилото от Инглощад показва най-добър среден резултат при автомобилите с пробег до 50 000 км, до 100 000 км и до 150 000 км. Веднага след него се нареждат Mercedes-Benz C-Class (DFI 86.7) и Volvo S80/V70 (DFI 86.3). Ford C-MAX и BMW Z4 пък си поделят наградата "Автомобил на годината", тъй като показват най-добър индивидуален резултат - DFI 97.7 Както обикновено Dekra подрежда моделите с най-малко поведи в осем основни категории. При малките автомобили победител е Audi A1 (DFI 97.1), а Ford Focus печели при компактните коли (DFI 97.3). Първо място при големите автомобили печели Mercedes-Benz E-Class (DFI 97.4), а BMW 3-series оглавява категорията на колите със средни размери (DFI 97.1). BMW взима наградите и в категориите спортни коли и кросовъри - с моделите Z4 (DFI 97.7) и X1 (DFI 96.2). При семейните ванове най-малко повреди показва Ford C-MAX (DFI 97.7), а при бусовете победител е VW Crafter (DFI 77.6)

Тагове: DEKRA
fallback
  • #77
    Germany ( преди 11 години )
    макар да съм фен на мерцедес и форд,трябва да призная че последните години ауди са много напред с материала.и не само последните-още от 16 цилиндровите чудовища конструирани от порше,през куатро ерата и победите на льо ман,ауди си е ауди.може би наи иновативната сигурна и красива кола.макар че новите бмв са страхотни след като изгониха оня Бенгъл.
  • #76
    Германче да Дошо ( преди 11 години )
    Когато се цитира WD на база платени РЕМОНТИ на около 30 000 автомобила,/при това основния показател е стойността на ремонте/всичко е о.к и трябва да е вярно.Когато обаче се цитира Dekra - най-голямата и популярна компания за анализи и наблюдения точно в тази област и то при извадка от 15 000 000 автомобила -това не е вярно.Абе тъпо Доше,15 000 000 са си цифра и освен Dekra само Toyota я постига с броя на автомобилите си в сервизни акции.Ти не се разсейвай с глупости,ами търси си Civic на старо
  • #75
    Анонимен ( преди 11 години )
    Ха ха щом за 24 часа намери трима с оплакване от тракаща верига и последвала сервизна акция на 5000 автомобила значи всичко е окей, защото за 24 секунди аз мога да намеря инфо за 30 милиона тойоти в сервизни акции само за последните 3г. И още купища други оплаквания за скоростни кутии, скапано окачване тракащи пластмаси и мн.мн. други и то само за българия. Което доказва, че тойота наистина няма място при надеждните марки.
  • #74
    Анонимен ( преди 11 години )
    Предлагам на всеки, който иска да види маймуни да посети автофорум. Ще ви накарат да оставите колите си някъде и да ходите като гламави по чукарите и трънаците.
  • #73
    Germany ( преди 11 години )
    защо тоиота и неините деривати липсва тук.защото технически компетентна нация като немската не купува азиатски возила.те са за азия,африка,америка.но за кои там?за бедните.затова не се влага никакво старание за дизаин.фв груп знаят че човек които държи на автомобила ще вземе немска скъпа марка.тоиота и сие знаят-бедните нямат избор.затова цените надолу и това е единствения начин да не фалират.за хората с вкус има немси благородни марки.те са:мерседес-бенц.бмв.ауди.за подчинените-тоиота.ясно.
  • #72
    СЛАВИ ( преди 11 години )
    Чиче, в класациите вече се отчитат СЕРВИЗНИТЕ АКЦИИ. Ако нещо не ти е ясно, питай тойотка-фенчето
  • #71
    Чичко Алуди ( преди 11 години )
    Тия ДЕКРА как обясняват факта че във всички останали класации японските марки са на челните места, само в тяхната - немски? Как става тая работа че навсякъде по света немските коли са зле, само в Германия са най-надеждни? Въобще има ли някой толкова *** да се върже на толкова очевидна измама? ВАГончетата са ясни, те са с ампутирани мозъчета.
  • #70
    Абсолютише анонимише ( преди 11 години )
    Фирмата Х съобщи за концепт, който ще... ....ще......ще....Фирмата Y показа новия си модел, продажбата ще започне след 3 месеца.Не е трудно да се сетим, кои фирми са водещи по ЩЕ-ЩЕ-технологиите :)
  • #69
    яверт ( преди 11 години )
    Нека да позная - в класацията са участвали само автомобили на Ауди, БМВ, Мерцедес, Волво и Форд.
  • #68
    поздрави,Доше! ( преди 11 години )
    1.Audi увеличава двойно SUV моделите си.2.Volkswagen показа Golf 7 GTD.3.Audi показа хибридния e-tron.4.Golf 7 вече не се нуждае от гориво.5.Audi A4 спечели титлата "най-добър във всички категории" на Dekra.Жив ли си,или търсиш утеха от постера с стар Civic на стената.И преди ти препоръчах-застани на пътя пред някоя Toyota и си реши проблемите.Но не пред Porsche или Audi,защото те спират, за разлика от Toyota,при това с къс спирачен път и най-много да си изядеш боя от шофьора.
fallback
Последни