fallback
Коментари ( 33 )
Напиши коментар
-
#33
Само една корекция ще си позволя на уважаемия автор. ЕА288 е бензиновия мотор на GTI-то, дизелите имат съвсем други обозначения и то само буквени. CAYC е най-малкия 1.6 TDI, CAAB беше 2.0 TDI с най-малката форсировка от 110 коня, който не се и прави вече. CBAA и CBAB мисля че са 140 и 170 коньовите версии, вече тази със 184 коня не и знам обозначението още. Коригирайте моля.
-
#32
GTI, аз съм шефа ти, ходи изчисти 3та операционна, че повърна сестрата и по бързо, че ще ти взема служебното колело с лепенки на VW
-
#31
ami haide pokaji go tva kopie ot dogovora - kvo samo pla6i6
-
#30
DSG e skapa taka e,no vse pak kara6 VW, a ne toyotka.A ti kazah,4e tova ne me kasae,ne karam koli sled izti4ane na garanciata im
-
#29
Tova ne e viarno,moga da ti pokaza kopie ot dogovora.Do 100000 kilometra garanciata e palna za 4 te godini.Za vseki sledva6ti 10 hiliadi kilometra nad 100 te i predi izti4ane na krainia srok, triabva da plati6 10 procenta ot facturata. P.S neznaeh, 4e po nesa6testvuva6 ezik moze da se sadi za gramotnosta na daden individ
-
#28
GTI, не знам дали си завършил езикова гимназия, но ако е така - адски много правописни грешки правиш нещо... (дори и да се абстрахираме от шльокавицата).И да, има значение дали е фабрична или не, защото удължената не е от производител, а от застраховател, а при събития по време на удължената гаранция се признават около 50% от тези по време на фабричната.И да разбирам ли, че признаваш, че едно DSG издържа максимум 4 години? 8,000 евро? И после частите за японски коли били скъпи...
-
#27
Biagaite da pasete kozite si,posle si kupete bilet za mar6rutka do Geneva i elate da vi pregazia kato nasekomi kakvito ste s Range Rovera mi
-
#26
Niamat 5 leva da si platiat toka,tragnali koli da mi komentirat.Triabva me4tite da gi napraviat plateni,zaradi takiva mi6oci sivi anonimni i bezli4ni kato vas
-
#25
Лъжеш.
-
#24
Papla4 ot bedni bai ganiovci ste vie,dano da ne ni pusnat v 6engen,4e da ne oserete peizaja
1 - 10 от 33
първа < 1 2 3 4 > последна