fallback
Коментари ( 35 )
Напиши коментар
-
#25
А бе ***,аз съм ги купувал тези 2 коли,ти ще ми кажеш какви са ми били амортисьорите.Казвам ти,че са само за риба, ати си мисли каквото искаш.И въобще не е стабилна.И преди 15 год. си бяха едни от най евтините предложения за 4Х4.За да не ме заподозреш в "немски" пристрастия ти казвам,че за риболов си купих един Patrool с 3.3 атм.дизел на 24 волта и не мога да кажа и ЕДНА лоша дума за него.Само че и мишките го харесват и почти изядоха шумоизолацията на салона.А за нормалните пътища - само V6TDI
-
#24
ползвам Octavia Ambiente 2005г.(комби),навъртял съм и вече 250 хил.км.. до дупка,никакво жалене. МНОГО ДОБЪР автомобил! липсва и само шестото зъбче :)
-
#23
Търговските пътници!!!!!!!... Промит мозък от Ауто Билд. Безспорна куха лейка! Търговските пътници нещо не ползват и Кадилак Ескалейд, това не значи,че Кадилака е лош.
-
#22
Не може да сравниш допотопните голфчета с кръглите фарчета с легендата Корола Терсел дето се ползва по най-тежки терени. С тия голфчета и дас ауто талиги ходи само по най-добрия асфалт, иначе си в сервиза. В Африка, Щатите , Австралия, Канада карат само Тойоти, тоя взел да ми обяснява за разни германски еднодневки като фолксваген-шкода-ауди.
-
#21
Нещо не ги взимат търговските пътници автомобилите на Subaru.Дали само защото харчат с 2-литровите си мотори колкото харчат обикновенно 3-литровите при останалите автомобили?
-
#20
Tercel е легенда. Страхотна кола. Стабилна, когато е с изправни амторисори разбира се. Ти не си ги имал, ти си ползвал някакви Тойоти с неизяснена поддръжка. Не ме лъжи толкова долно. Тойота,както казват самите германци , е най-здравата кола. Ако си сменил полуоска, значи си неграмотен шофьор или си я блъскал в калта колкото може. Или по-точно си я карал напук да я строшиш. Или скъсан маншон и т.н. Тойота не е лесно да я счупиш, най-здравата кола е.
-
#19
А пък ти ако знаеш колко двигатели на Шкода са блокирали преди сто хил. км, хем са с вериги, ще спреш да дрънкаш глупости. Щото им се чупят ролките. Ама как да знаеш, като само AutoBild четеш!
-
#18
в "Das nein ***" има точно толкова смисъл,колкото в "талаша" който пишеш.За разлика от теб съм имал 2/две/ Toyoti с 4Х4 - Tercel и по-късно Corolla Tercel,като втората беше с постоянно 4Х4 и напречен двигател.Стават само да ходиш на риба с тях.Ако знаеш колко предни полуоски смених,особенно на първата,бедна ти е фантазията.Никакво поведение в завой,ръждясват повече от Opel и Fiat,a ako има вятър или изпеварваш голямо превозно средство, не можеш да ги удържиш в платното.Само за рибари !
-
#17
Корола има 4x4 откогато германчетата изобщо не предлагаха и ел.стъкла като екстра на голфчето с кръглите фарчета,онова изцъкленото! Тойота е преценила,че няма нужда в този клас от 4x4. Иначе Тойота най-добре в този свят знае как се прави 4x4! Поведението- Поведение по-добро от Голф Комби при всички положения. Двигателите - Toйота знае,че това са най-купуваните двигатели. Иначе лесно може да му сложи мощния 2.2 дизел със 177 коня, но не иска.
-
#16
.."Новият Аурис - уникален дизайн, спортно комби, "Кое му е спортното,бе момче!?Двигателите,с-мата 4Х4,поведението?Кое?А,само картинката така изглежда.Талаш са само мислите в главата ти,ако не е изпълнена с празнота.
11 - 20 от 35
първа < 1 2 3 4 > последна