fallback

Пълната класация за надеждността на двигателите

Warranty Direct разпространи топ 10 на най-надеждните и на най-ненадеждните двигатели

Преди няколко дни британска застрахователна компания Warranty Direct разкри резултатите от проучването си за надеждността на двигателите на автомобилите. То е базирано на 50 000 клиенти на компанията, като отчита всички проблеми със задвижващия агрегат на техните коли. След като съобщиха 5-те най-надеждни и 5-те най-ненадеждни производителя на двигатели, британците разпространиха и пълната версия на класацията си. Тя включва общо 20 автомобилни компании - по 10 в категория. Както вече стана ясно лидер в класацията на най-надеждните производителя на двигатели е Honda. При японската марка се наблюдава по едва 1 проблем на всеки 344 произведени двигателя (0.29 %). На обратния полюс е MG Rover, при която се открива дефект при всеки 13-ти двигател (7.88 %). Пълната класация вижте на таблиците долу. Топ 10 на най-надеждните двигатели Марка                   Проблем на брой двигатели (%) 1. Honda                           1 на 344 (0.29 %) 2. Toyota                            1 на 171 (0.58 %) 3. Mercedes                      1 на 119 (0.84%) 4. Volvo                               1 на 111 (0.90%) 5. Jaguar                            1 на 103 (0.98%) 6. Lexus                              1 на 101(0.99%) 7. Fiat                                  1 на 85 (1.17%) 8. Ford                                1 на 80 (1.25%) 9. Nissan                           1 на 76 (1.32%) 10. Land Rover                 1 на 72 (1.38%) Топ 10 на най-ненадеждните двигатели Марка                   Проблем на брой двигатели (%) 1. MG Rover                      1 на 13 (7.88 %) 2. Audi                               1 на 27 (3.71 %) 3. Mini                                1 на 40 (2.51 %) 4. Saab                               1 на 40 (2.49%) 5. Opel                               1 на 41 (2.46%) 6. Peugeot                         1 на 44 (2.26%) 7. BMW                               1 на 45 (2.20%) 8. Renault                          1 на 46 (2.13%) 9. VW                                  1 на 52 (1.91%) 10. Mitsubishi                   1 на 59 (1.70%)

Тагове:
fallback
  • #87
    Анонимен ( преди 11 години )
    Това пък не го разбрах - много качествена сглобка и материали. Че те всички части се правят в едни и същи заводи. Сигурно там феновете на Мерцедес произвеждат качествено само частите на Мерцедес, а останалите кучета ги яли :) Я по-сериозно! Отнася се за майстора ти, не за теб, щото за теб е ясно, че бъкел понятие си нямаш от качество и надеждност на двигателите и автомобилите.
  • #86
    robi1971 ( преди 11 години )
    Карал съм AUDI A6 2.5tdi 2000г от 86 х до 220-230х почна да се чупи и го продадох (за 7дни доста търговска марка)за добра цена.Сега съм Мерцедес C280 W204 V6 2008г бензин на газ, взех го 51х сега е на 101х(20х на газ)до сега няма проблеми. При монтажа на АГУ майстора ми каза че е много добра сглобка и качествени материали на двигателя който той е виждал за 9-10 години работа по мотори
  • #85
    Кухи сте ( преди 11 години )
    Двигателът на РС 6 е от Ламборджини бе селяни прости.Как оплюхте двигателя само защото е в Аудито.Много сте прости .И оня селянин който писал че това бил смешен двигател му сложили 10 плюса...*** парчета сте.Този мотор в гаярдо има тунинг от ъндъргроунд от 1500+ кона....а вие *** го плюете ,че бил нисконадежден мотор.....*** история.
  • #84
    Анонимен ( преди 11 години )
    VW и Audi на дъното.Нормално.
  • #83
    Car Fen ( преди 11 години )
    Бражо на FIAT
  • #82
    Анонимен ( преди 11 години )
    Почти всички съвременни модели могат да изкарат 5, 6, 7 и повече години. Със съвсем малки изключения, например кучите марки подлежащи на ежеседмични сервизни акции, глоби и милиардни обезщетения за погрешния избор на клиентите
  • #81
    до doc ( преди 11 години )
    Чета ти разсъжденията за дизайна и се смея с глас! Явно теб те отблъсква всяко нещо, което е различно от това, с което си свикнал. Всяка идея, всяка промяна ти бъркат в здравето. Има много инертни хора и дизайнът на ФВ е насочен за тях. А за нас, които се радваме на живота е дизайнът на всички останали марки.
  • #80
    doc ( преди 11 години )
    Нормално е голфа да е продаван и то много. Първото нещо в една кола е дизайна. Хората в европа са консервативни. Как да си купиш нещо, което те отблъсква? Затова тойота никога няма да реализира добри продажби в ЕС. Защото колите и са грозни за нашия стандарт. А това че голф е некачествен можеш да го разказваш на някой *** карал само японски кошник, факт е че немските коли не само че по нищо не отстъпват на японските, ами ги превъзхождат. Японско и качествено е мит от миналото,далеч преди 90та
  • #79
    Анонимен ( преди 11 години )
    Защото това са класации интересни за ***. Съжелявам че трябва да го кажа, но кой кара една кола повече от 7-10 години? Само някакви бедни хора. Няма нова кола, която да се продава към днешна дата в ЕС, и която да не изкара 7 години без проблем. Даже хюндай и тойота изкарват по толкова, да не говорим за конглокенцията. Така че тези статистики са много смешни, всеки купува каквото му е на сърцето и си го кара. А дребни дефекти има всяка кола, който твърди че нищо не му е правило проблем лъже...
  • #78
    Анонимен ( преди 11 години )
    Щото работата не е за голямо хилене,а защото колите в Европа не се продават по качество,а по реклама и шовинизъм.Доказателство е Гоуф и,като цяло народната марка,която нито е народна,нито нищо.Скъпа е,но за сметка на това е невероятно некачествена.Заема винаги последните места по качество,здравина,надеждност,гаранция и т.н.(справка:ТЮФ,АДАК,ДЕКРА и др.),но тъпите парчета в Европа продължават да купуват.
fallback
Последни