Концернът General Motors, който държи правата върху марките Opel и Vauxhall в Европа, представи плана си по преструктуриране на дъщерните си фирми през следващите 10 години.
Стратегията носи името „Drive! 2022” и трябва да помогне на Opel и Vauxhall да излязат от тежката финансова ситуация на пазара на автомобили, като успее да намали разходите им с $500 млн.
Основна роля в този план играят намеренията на германската и английската марки до 2016 г. да пуснат на пазара 23 нови автомобила и 13 нови двигателя.
В официалното съобщение на Opel се казва, че сериозна помощ за излизането на компанията от кризата ще изиграе пускането на нови товарни автомобили и сериозно увеличение на обема на продажбите на пазара в Русия, където съвсем скоро трябва да се появят няколко нови модела на германския производител.
Президентът на европейското подразделение на General Motors Стив Гирски е категоричен, че първите стъпки по реализиране на стратегията „Drive! 2022” са били направени още през миналата година. Тогава Opel и Vauxhall пуснаха на пазара общо 6 нови модела, продавайки над 1 млн. автомобила. Също така през миналата година бе взето решение за закриване на завода в Бохум (Гер) през 2016 г.


0