fallback

Шампионат по сервизни акции 2012

Вижте кои са компаниите с най-много сервизни акции през годината

И изминалата 2012 година не се размина без сервизни акции, които се организират, за да бъдат отстранени заводски дефекти в автомобилите, открити след продажбата им на клиенти. Нещо повече, годината поставя своеобразен рекорд с 16.2 млн. автомобила, сочи информацията на Националната агенция за движение по пътищата на САЩ (NHTSA). Това е с 4.5% повече от 2011 година, когато в сервизите за принудителен ремонт бяха прибрани 15.5 млн. возила. Резултатите касаят пазара в САЩ и засягат леки автомобили, мотоциклети и пикапи. Любопитен факт е, че 13.5 млн. от всички 16.2 млн. засегнати возила през 2012 година са произведени от 7-те най-големи автомобили компании в света. Първенец по брой сервизни акции е Ford. Американската компания е организирала 24 различни такива акции, които засягат общо 1.4 милиона возила. Най-голям брой превозни средства пък е прибрала Toyota, която оглавява тази класация за трета поредна година. Японците са привикали в сервизите за проверка и евентуален ремонт цели 5.3 млн. коли. Първите осем в шампионата по сервизни акции за 2012 година вижте на таблицата долу

Тагове:
fallback
  • #23
    Анонимен ( преди 11 години )
    Кой ви е виновен,че сте се набутали с нискотехнологични Европейски ***.Не си избивайте комплексите с измислени статий ами си сменяте марките навреме и учете китайски.
  • #22
    Анонимен ( преди 11 години )
    Напротив ТЮВ Германия казва. Ауто-Билд също казват съвсем конкретно. Чети "Преглед на качеството". Разбира се, и те признават Тойота за най-здравата марка и тази година. И това германец си признава!
  • #21
    Анонимен ( преди 11 години )
    Аз откакто си махнах японската кола си оте*х.Преди със сивика жена не ме поглеждаше всички ми се смяха какъв съм ***,никакво уважение.Сега откакто седнах в Бмв няма отърване от студентки,хората гледат с други очи на мен.
  • #20
    ... ( преди 11 години )
    когато фактите говорят и боговете мълчат
  • #19
    Анонимен ( преди 11 години )
    И,каква е ВЪЛШЕБНАТА марка(модел)?
  • #18
    Анонимен ( преди 11 години )
    Давай говори конкретно например Бмв не си признава за това и това,чупи се това и това .Стига говорихте пак ,че другите се чупели ама никой не казва кое се счупило.
  • #17
    груди ( преди 11 години )
    Разбира се, че няма немски марки тук защото те никога не правят такива акции. За тях е нормално да си платиш като поп за счупения мотор, пукнатата глава, повреден модул на ESPто, ABS'a и т.н нищо, че колата ти е на 2-3 години (тъкмо след 2-годишната гаранция) и нищо, че си си я пази и си я карал внимателно...
  • #16
    GTE ( преди 11 години )
    Според мен на Тойота, единствената сервизна акция след технически провал, беше когато сменяха сегментите и буталата през 2003 на бензинките, защото горяха масло. Другите сервизни акции са за много по-дребни и хипотетични неща. Истина е, че повечето от другите компании не си признават и повечето неща си остават за сметка на клиентите, което заслужава съд.
  • #15
    Анонимен ( преди 11 години )
    Хлабав болт на задния мост може да те убие бе ***. И за да се спука глава колата трябва да я ПРЕГРЕЕШ. Панимаеш? Личи си колко си *** технически....ами поне не се излагай
  • #14
    Анонимен ( преди 11 години )
    Гаврата е голяма защото по цял ден се пишат коментари как японките били супер здрави а всички останали се чупели...а то какво стана?
fallback
Последни