fallback

BMW е луксозен производител номер 1 в САЩ

Баварците надделяха над Mercedes-Benz и Lexus през изминалата 2012 година

BMW завърши изминалата 2012 година като лидер по продажби в луксозния сегмент в САЩ, пише Automotive News, позовавайки се на данни от Bloomberg. Мюнхенската марка реализира ръст от 39% при продажбите си през декември, което й осигури лидерското място в края на годината.През последния месец на 2012 година BMW са продали 37 399 нови коли в САЩ, достигайки ръст от 39 на сто. Най-голям принос за това има 5-Series, която бележи ръст при продажбите си от цели 72%.Второто място в класацията остава за Mercedes-Benz, чиито продажби също се увеличават, но с едва 9.5%. Най-успешният модел на марката през месец декември е E-Class, който бележи ръст в търсенето от 32%. Продажби в САЩ на Mercedes-Benz за последния месец на 2012 година достигат 28 145. Малко по-добре от Mercedes-Benz през същия месец се представя третият в класацията - Lexus, който бележи ръст от 21% до 30 607 единици.За цялата 2012 година BMW има 281 460 продажби в САЩ, а Mercedes-Benz - 274 134. Увеличението при BMW спрямо 2011 година е 14%, а при Mercedes-Benz - 12%. Японската луксозна марка Lexus, която беше лидер в тази класация в продължение на цели 11 години, е продала 244 166 автомобила, регистрирайки увеличение спрямо 2011 година от 23%. Припомняме, че Lexus отстъпи позицията си на германските премиум марки през 2011 година след природните бедствия в родината си.Важно е да се отбележи, че в тези цифри на са включени моделът Springer на Mercedes, както и марката Smart. MINI, която е собственост на BMW, също не се бори. Причината е, че тези модели и марки не се определят като луксозни.Цялата класация за продажбите на автомобили в САЩ за 2012 година вижте ТУК

Тагове:
fallback
  • #31
    Алудко ( преди 11 години )
    Лексус са по-качествена марка от БМВ, това е ясно. С Мерцедес са на едно ниво. Кожата в салоните на БМВ наподобява повече балатум отколкото кожа. А фугите между панелите им са плачевно зле. Дори Ауди са доста по-добре сглобени от БМВ. Еднствено отстъпките им са големи, затова и големите продажби през 2012.
  • #30
    Cenitell ( преди 11 години )
    Донякъде си прав-амер. милионери попълват колекцийте си с истинските легендарни марки,обзаведени с кожа и дърво, но за бизнес и лични нужди предпочитат съчетанието на надежност, новите технологии и усещането за годината на 21.век
  • #29
    Анонимен ( преди 11 години )
    Младежо тук става въпрос за ЛУКС - БМВ и МЕЦЕДЕС, къде слагаш негърските тойотки(макар и многократно сервизирани през последните 10 години) при истинските автомобили.
  • #28
    Анонимен ( преди 11 години )
    Тази таблица е подбор на някой журналист,например друг може да събере по производители-тогава става "страшно"-трябва да се прибавят 28 500Тойота Авалон и около 400 000 Тойота Камри.Според друга статистика общия брой в САЩ на продадените най-лукс. клас са 68 хил., като само 28 000 са Тойота Авалон!
  • #27
    Къде са тойотките ( преди 11 години )
    подготвят най-новото бижу - 100 млн. трошоти на СЕРВИЗНА АКЦИЯ
  • #26
    юруш на кренвиршите ( преди 11 години )
    na orginale li se prai6 Mangoooo
  • #25
    юруш ( преди 11 години )
    ...на вагинитееееееееееееее-5-6 потреба-като нови на 15 г ;-))
  • #24
    юруш на Корнишоните ( преди 11 години )
    Имаш .....
  • #23
    Анонимен ( преди 11 години )
    Човека ,с Toyota-та е евтин!
  • #22
    юруш на доматите ( преди 11 години )
    абе,анонимен некадърник-направи сравнение на дизел на тойота и пежо на едно ниво та да видиш,че франсето е поне с 5 хилх по-скъпо,а е *** в сравнение с тойотата.Японските са символ на добро отношение-цена-качество и практичност.Ама нали сте свикнали на стари ***-нямате си помен и от коли.Имам 3 нови модела коли тойота до 3 г-мога да давам мнение.
fallback
Последни