IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Ясни са двигателите на новата Skoda Octavia

Моделът ще се предлага с 8 мотора - 4 бензинови и 4 дизелови

Ясни са двигателите на новата Skoda Octavia

Компанията Skoda официално обяви с какви двигатели ще се предлага новото поколение на модела Octavia, чието производство стартира в средата на декември в предприятието в Млада Болеслав.
Ясни са двигателите на новата Skoda Octavia
Лифтбекът излиза на пазарите с 4 бензинови и 4 дизелови агрегата. Първите ще бъдат 1.2 TSI с мощност 86 или 105 к.с., както и 1.4 и 1.8 литрови мотори, развиващи съответно 140 и 180 к.с. При дизелите изборът е 1.6 и 2.0 литрови двигатели с мощност 90 к.с. ( 250 Нм), 105 (250 Нм), 110 (250 Нм) или 150 (320 Нм).

Трансмисиите, в зависимост от модификацията, ще бъдат 5 и 6-степенни механични, както и 7-степенна роботизирана DSG с двойно сцепление. За 2.0 литровия дизел е предвидена и 6-степенен автомат. Всички мотори ще се предлагат със система start/stop, както и със система за рекуперация на енергията при спиране.

Според официалната информация най-икономичен е 1.6 литровият дизелов мотор с мощност 110 к.с., чийто разход, поне на документи, е 3.4 л/100 км.

Новата Skoda Octavia ще се появи на пазара в края на януари. През юли пък ще стартира производството на модела и в завода на руската компания ГАЗ в Нижни Новгород.

Още за новата Octavia

Снимка: Skoda

Тагове: skoda octavia
0 от 500
  • #15
    1 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Къде цените на хюндай са по-високи от тези на ФВ? В Китайския продали 700000 бр. от модела Verna, който е толкова евтин и смотан, че в Европа не знам дали изобщо се предлага но в китай струва 9000$. Елантра е другия най-продаван модел на хюндай като главно продажбите са в САЩ и Корея, в корея е под името Avante та цената му там е 16900"$ като в базата влизат навигация двигател 148к.с., камера за обратно виждане... ФВ с такава мощност и екстри е с двойна цена Другия продаван модел е Ацент 14000$
  • #14
    5 rate up comment 4 rate down comment
    jok ( преди 11 години )
    Само да кажа,че шкода е супер кола за парите си.
  • #13
    3 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Чудно, как не са преместили още производството от Чехия някъде в Африка, както това става с Дачия. Обаче ми се струва друго. Фолксваген ще изпадне в страшна криза, за която говорят и Хюндай в съседната статия. Иначе да. Шкодовката става и определено бих я предпочел пред който и да е Хюндай.
  • #12
    8 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Октавията е много добър и здрав автомобил. Имам октавия от 8 години и досега единственото нещо, което съм сменил по колата е оригиналният акумулатор - преди три дни. Новата октавия обаче е пораснала значително и като че ли повече се доближава до супърб. Не само по габарити, но най-вероятно и като цена. Не искам да бъда лош пророк, но според мен продажбите на новата октавия няма да оправдаят очакванията.
  • #11
    8 rate up comment 8 rate down comment
    VW No design ( преди 11 години )
    През юли пък ще стартира производството на модела и в завода на руската компания ГАЗ в Нижни Нoвгород ----------------- Точно за там си е. Тази кола можеше да бъде наречена нов модел,ако я бяха представили 95-та година, сега 2013 година това дизайнерско ретро недоразумение,на което са способни само скучните германски дизайнери, няма шанс да впечатли с нищо ново или интересно като дизайн,подобно на Пасат,Джета,Голд или Туарег-Кади и другите безлични немски колички.
  • #10
    4 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Дошо за пореден път показва тесни знания:) Този път питал баща си колко бакшиша са с октавии... Голяма работа, че октавията е скъпичка за такси в българия.
  • #9
    16 rate up comment 21 rate down comment
    jok ( преди 11 години )
    В Бургас има останали не повече от три Октави таксита, всичко се амортизира стряскащо бързо.То и Фабии не останаха.И не си разбрал, мотора не бил на 700 000 км., а на 70 000 км., което за Шкода си е рекорд.
  • #8
    14 rate up comment 16 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Това е най-евтиното от VW, не може да чакате чуди.Те вагените са средняшка работа, а камо ли шкодите-лоша шумоизолация, некомфортно окачване, лоши уплътнения на вратите (АутоБилд,тест на Рапид), падащ лак на покритието (Октавия, Фабия), евтини материали в салона, .... и т.н и т.н.
  • #7
    16 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    В Бургас бакшишите не могат да я изхвалят октавията. Даже имало някаква октавия от Стил такси която била на 700 000км. и двигателя не е пипан, без основен ремонт нищо. Даже май беше номер с работен номер 124.
  • #6
    15 rate up comment 18 rate down comment
    jok ( преди 11 години )
    Дано тази Октавия е по-сполучлива от предната, която бакщищите наричаха "Оставия я".Тяхната преценка е много точна.