fallback

Great Wall обяви цените на новите си модели

Voleex C30 и Hover H6 ще се предлагат от средата на 2013 година

Тагове: Great Wall
fallback
  • #19
    Cenitell ( преди 11 години )
    Да пожелаеме успех на завода в Ловеч и на бъдещия в Брезник, да станем отново автомобилна нация, да се възложи изработване на частите от наши производители.А между другото и Опел сглобява коли, които се правят в заводите на Деу в Корея.
  • #18
    Анонимен ( преди 11 години )
    Китайска тояга при това сглобявана не където и да е а в България за 20 000 айде нема нужда.
  • #17
    Анонимен ( преди 11 години )
    "Since 1990, several foreign companies, including Mercedes, Audi, Hyundai, Volvo, Toyota and Peugeot, expressed interest in opening branch plants in Romania" ..в Румъния освен митичната Дачия се сглобява и Форд... Коя от горните компании, натискали се да отварят заводи при мамалигарите е искала да доиде в България ???? Айде в киреча, скапаняци
  • #16
    до БМВ ( преди 11 години )
    не, китайските Фолксвагени, с които се канят да ни залеят са новите китайски ***...а и от тях не печелим нищо.. от тези поне ще има печалба от обработка на товарите в пристанищата, после транспорт до Баховица и някое и друго работно място. Малко по-добре от нищо... алтернативата е да произвеждаме само кренвирши и тоалетна хартия както досега и да купуваме коли, произвеждани в Турция, Румъния , Украйна
  • #15
    Василев ( преди 11 години )
    Всичките им модели са точно копие на Тойота. Нямам идея как се допуска подобна наглост. Никога не бих си купил реплика на часовник Омега. Така и не бих си купил подобно возило. Някой е харчил пари за дизайн, аеродинамичен тунел, инженерни разработки. Друг ги краде и продава - не става.
  • #14
    знаещ ( преди 11 години )
    Извинявайте,но 20 000 лв за Voleex C30 е доста висока цена.При нов нрпознат производител цените трябва да почват от много ниска позиция.След като се докажат,е са добри автомобили тогава да ги вдигат.Те горките нито пазарен дял имат,нито изградена търговска и сервизна база,нито са позната марка,а тръгват с рогата напред.Много погрешна стратегия според мен.
  • #13
    Анонимен ( преди 11 години )
    според мен тази кола би трябвало да се мери ценово с Логан и Авео, понеже е на тяхното качество. Пежо 301 и Рапид са една класа по-нагоре, цената на Ц30 би трябвало да е не повече от 15,000 лв.все пак пазарът ще си покаже. а и при новия автомобил значение имат цените на екстрите и гаранцията.
  • #12
    Анонимен ( преди 11 години )
    Тази цена ,е проучване на пазара-никой няма да тръгне,ей така да си троши главата.Имаше подобен материал и ставаше въпрос за модела,Hover H7!
  • #11
    Анонимен ( преди 11 години )
    Не бе аноним, китайците просто правят ментета с другите ментета фолксваген. Дали китайско или германско- все е менте. И купуват- те такива китайски *** карат, нормално е да купуват и немските ***- еднакви ментета са! А Тойота- призната и от ГЕРМАНЦИТЕ като най-здравата кола.
  • #10
    Анонимен ( преди 11 години )
    за китайците има едно менте и това е Тойота, за това в китай видят ли Тойота хората я преобръщат по таван а видят ли магазин на тойота и му драскат клечката. Толкова за Тойота иначе купуват към 3 милиона Фолксвагена всяка година. Така че и китаеците освен европейците разбраха че тойота е голям *** за това като го видят го унищожават. Даже май бяха запалили завод на Тойота в Китай. А щом китайците които произвеждат *** ги предпочитат пред Тойота, смятай какъв *** е Тойота от най-долните
fallback
Последни