fallback
Коментари ( 39 )
Напиши коментар
-
#29
Ей "Анонимен" твоите глупости ще са актуални ако човек си купува кола с чужди пари.Но обикновено всеки си купува кола със собсвенните си пари и тогава всеки трезво мислещ човек разсъждава по съвсем друг начин.Всеки иска да купи по възможност с най-малко пари най-хубавата стока.А в случая с тези китайски къшли това нещо не се получава.Ако наистина искаш да си хвърлиш парите за някакъв *** само и само за да влееш капитали в българското производство си *** и то много голям ***.
-
#28
нямало работни места в БГ... ами да праскат 20% данък на всички автомобили, произведени извън БГ и със събраните пари - 5000 лева участие на държавата за всеки закупен автомобил, сглобен у нас...(невъзможно заради ЕС). ако купуваме чужди *** и наливаме пари в чужди икономики,нямаме никакво право да се оплакваме защо сме бедни.
-
#27
Triforce аз лично дори и с по-ниска цена от 20К пак не бих заложил на този волекс ц30 :))) причините са много: съмнително качество, поостаряла моторизация с всок разход на гориво...има ли смисъл да изброявам :) Ноо можеби ако имаше някакви преференций във цената,даначни облекчения атрактивни лизингови условия или някакви други такива стимули които да подкрепят роднотоавто производство (ако наистина има сериозно такова) ....стимули които имаше в мног европейски държави и бяха раздавани от големите европейски автокомпанй ... То тогава както аз така и много други българи биха се решили да си вземат автомобил родно производство та дори китайски :)
-
#26
Сравнявате цените с цените на евтините модели на европейски производители, но я първо погледнете цената, която се рекламира за каква версия се отнасят. Обикновено обявяват възможностите на високите нива с пълни екстри, а посочват цената на базов модел, дето и за служебна кола е обидно да се купи през 2012/2013година
-
#25
Да кажа и аз :P Първо, добре изглеждат моделите и може да не са супер красиви, но са с приятни пропорции. Двигателчетата са също симпатични, а китайците доста бързо наваксват изоставането с останалите производители. Две неща ме притесняват: високата цена и представянето на краш тестовете. Ако упеят да сглобят сигурен автомобил, мисля че цената е оправдана...
-
#24
С тази ценова политика онези *** от Ловеч ги очаква само едно нещо.И това нещо се нарича фалит.За тези пари има къде къде по добри коли от тези китайски къшли.
-
#23
Първия + !
-
#22
Triforce,първия е от мен.
-
#21
Българите не сме критерий, българите купуваме отпадъците на Европа, а германци и французи купуват Дачии и Шкоди. Аз лично не познавам човек, който е имал 20 хиляди и си е купил Дачия или Грейт Уол, всеки си купува 6-7 годишен Мерцедес, Ауди или БМВ, слага му газов инжекцион и се мисли за тарикат, въпреки, че не са му останали пари дори да му подмени гумите. Европейците карат автомобилите си по 5 години, независимо от марката, след това си вземат нов модел и така...
-
#20
Бас държа, че над половината от вас, ако имат 20 бона, ще си купят висок клас автомобил на 5-6 години. Просто никой нормален човек няма да предпочете това пред луксозен автомобил на 5 години.Да видим по плюсовете и минусите дали съм прав. Който би си купил стара кола на 5-6 години за 20 бона от по-висок клас да сложи плюс. Който не е съгласен, знаете как става! :)
11 - 20 от 39
първа < 1 2 3 4 > последна