IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

SSC направи последния Ultimate Aero

Ще си връща титлата "Най-бърз сериен автомобил на планетата" с новата Tuatara

SSC направи последния Ultimate Aero

Компанията Shelby SuperCars (SSC) произведе последния екземпляр от модела си Ultimate Aero – машина, чиято мощност на двигателя впечатлява истинските цените на суперколи.
Shelby SuperCars направи последния Ultimate Aero
SSC Ultimate Aero XT

Купето с две места SSC Ultimate Aero има средноразположен V8 мотор с двойно турбо и 7-степенна автоматична трансмисия SMG. Двигателят е с обем 6.9 литра и развива 1300 к.с. и 1359 Нм въртящ момент. Хиперколата ускорява от 0 до 100 км/ч за 2.65 секунди, а максималната скорост достига 439 км/ч.

Мястото на Ultimate Aero ще бъде заето от новия SSC Tuatara, чиято премиера се състоя през лятото на миналата година. Машината е построена върху шаси от карбон, а каросерията е направена от композитни материали. Тя се задвижва от 7.0 литров мотор с две турбини и мощност 1350 к.с. Максималният въртящ момент надминава 1000 Нм. Двигателят може да работи както със 7-степенна механична скоростна кутия, така и с трансмисия SMG Paddle Shift със същия брой предавки, които могат да се сменят от волана.
Shelby SuperCars направи последния Ultimate Aero
SSC Tuatara

Засега динамичните характеристики на Tuatara не се разкриват, но според представители на компанията новата суперкола ще върне титлата "Най-бърз сериен автомобил на планетата" в ръцете на Shelby SuperCars. Припомняме, че през 2007 година Ultimate Aero TT закова рекордните тогава 411.76 км/ч, но само две години по-късно Bugatti Veyron Super Sport постави нов рекорд, развивайки 434.211 км/час.

Снимка: Shelby SuperCars

0 от 500
  • #10
    5 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Nemoga da razbera tuk vsi4ki razbira4i vse pluete po vaginite .SELQCI VIJTE KAKVO SE PRAVI V BG A NE SE PRAVETE VSE NA ARZBIRA4I ZA TOVA TUK E EDIN GOLQM KENEF .KAKVO SE PRAVI V BG MI KAJETE??? MADE IN CHINA .QPONCITE TOVA ONOVA A V BG KAKVO E .ZASHTO V GERMANY E 1 000 000 PATI PO DOBRE SELQCI
  • #9
    10 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Когато Toyota са правили спортни автомобили като AE86, Celica, Supra, MR2 и още куп други, вагините още произвеждаха оригиналната костенурка и спортен автомобил за тях беше все едно да направят междузвезден космически кораб
  • #8
    5 rate up comment 9 rate down comment
    бавареца ( преди 13 години )
    и ако знаете някоя друга фирма в света на която шефа и е бил конструктор на двигатели, спортни коли и т.н. казвайте . аз мисля , че в момента само Пиех е такъв. та някой дето ми говори че в тая фирма няма гени - да се сети и за дядо му. *** комплексарчета със стари голфове взели да дават мнение.
  • #7
    3 rate up comment 3 rate down comment
    бавареца ( преди 13 години )
    ами ето статистика кой са най добрите коли на слалом http://***.sportauto.de/marken/news/top-50-im-test-beim-36-meter-slalom-die-schnellsten-slalomprofis-im-supertest-3969510.html
  • #6
    6 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Истинската спортна кола е на пистата, а не за колко вдига 100 или 200. Всеки производител има ресурс да напомпа един двигател, но в колата има и други компоненти...Както виждаш LFA е доста напред, а дебелия Вейрон няма никво официално време, защото ги е срам да го покажат.., то си е за срам де...
  • #5
    8 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Провал са опитите само на Тойота да направи спортен автомобил. Най-спортния и модел ЛФА е с динамика на Ауди А6 комби RS и до там. Въобще да не гледат към колите под шапката на ФВ. Още по-малко към Вейрон. Вейрон може да даде 10 секунди преднина на ЛФА преди да тръгне и след по-малко от минута ще го е изпреварил. Това тука Ultimate Aero също е произведение на изкуството и фенчетата на Тойота изобщо да не коментират такива коли още по-малко фенчетата на Хюндай където още не са открили ускорението
  • #4
    7 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Всички опити на VW да направи някаква СПОРТНА кола, са пълен провал-в природата на тази марка не е заложено такова нещо(и от името и,си личи най-много)!
  • #3
    6 rate up comment 2 rate down comment
    azzz ( преди 13 години )
    a za sport i duma da ne stava ;) na pista napravo 6te go obikalq ;D
  • #2
    8 rate up comment 5 rate down comment
    azzz ( преди 13 години )
    tova e naj-malko 100 pati po-hubavo ot Veyron
  • #1
    10 rate up comment 6 rate down comment
    Felix The Cat ( преди 13 години )
    C cena $970 000 i goreposochenata specifika bie Veyron !!!