fallback

Достъпни, не евтини

Новите поколения на Dacia Logan, Sandero и Sandero Stepway предлагат повече за същите пари

fallback
  • #28
    Mupo ( преди 11 години )
    От 4 имам личен мерцедес W203 2.2 CDI 2001г. с всички екстри, включително и тези на 10 годишна кола. Служебната ми кола е Дачия МЦВ за 5 години 120 000 са правени само дреболии по предното окачване за под 100 лева. Няма база за сравнение между двете коли, но най - вероятно следващата ми кола ще е Дачия.
  • #27
    Анонимен ( преди 11 години )
    автофене, ти сигурен ли си, че не си рекламен агент на дачия???
  • #26
    Авто фен ( преди 11 години )
    BMW-то е много хубав автомобил и няма място за сравнение с Дачия, защото като нов е струвал 5 пъти повече. В момента са му останали луксозния интериор, мощен двигател и всички идващи с 10 годишнината му проблеми- турбина, дюзи и т.н.Дачия е за хора, които не робуват на марки, а искат здрави евтин автомобил.Като ми писни да ремонтирам бавареца, бих си купил и лична Дачия.
  • #25
    Анонимен ( преди 11 години )
    авто фена, писал си за да се хвалиш, че имаш БМВ или да ни се оплакваш ,че те те мъчат с Дачията?
  • #24
    Авто фен ( преди 11 години )
    Супер са си автомобилите.Карам служебна Дачия Сандеро вече 80 000 км и досега няма никакви забележки. Икономична е и много здрава( 40 000 км са по черни пътища).Като гледам новите са доста по безопасни и модерно изглеждащи, така че им пожелавам успех!P.s. Личната ми кола е BMW E46 330 xd, за да не си помислите, че не съм карал друг тип автомобил.
  • #23
    Анонимен ( преди 11 години )
    абе ако *** мислеха за България и им пукаше за производството ни, сега колите произведени у нас щяха да са на европейско ниво, дали Рено или наша марка, все пак от 1966 досега със сигурност щяха да се наложат.Другата издънка на комунистите е през 1996 ,когато Жан Виденов изгони Роувър..е как да дойде някой да инвестира повече..а със ниските ни заплати и данъци бихме произвеждали добри коли в бюджетния клас..
  • #22
    Анонимен ( преди 11 години )
    не можах да намеря снимки на Bulgaralpine кабриолет, но намерих някакво калпаво видео на Bulgaralpine и го качвам, за да видите какми коли сме правили преди повече от 40 години. Българско Порше със задно расположен двигател.
  • #21
    Анонимен ( преди 11 години )
    Истината е че сме започнали продаваме на френските пазари и да им правим дъмпнг. Произвеждали сме 3-4 модела, най-много ми харесва модела Bulgaralpine-кабриолет, страшен дизайн все едно гледаш порше карера кабриолет. Дори французите признават че качеството на нашите коли не отстъва на тяхното. След като ни педупреждават ние не реагираме и французите развалят договора с нас и вдигат заводи в Румъния където и до днес правят Дачията. А можеше ние да ги правим сега, след това и Роувър изгонихме.
  • #20
    Анонимен ( преди 11 години )
    какъв СССР бълнуваш. Булгаррено бе спряно от производство от Френска страна за нарушаване на патентните договори от страна на България. Спряно е от
  • #19
    Абсолютише анонимише ( преди 11 години )
    Относно производството на Рено в България спирането му е станало по настояване на СССР, за да не се кокнглокиме с техните бъдеи Жигулита-лиценц на ФИАТ.Наистина е за съжаление, понеже най-често всяко лицензно производство преминава в национално. Така е било и с БМВ-започнали са със сглобяване на английски и итал. модели.А в новото време моторът БМВ Ф650 бе сглобявана от тях Априлия, с двигател Ротакс. Сега БМВ вече си го правят почти целия сами
fallback
Последни