fallback

Subaru BRZ STi ще запази атмосферния си мотор

След доработката спортният автомобил ще разчита на около 230 к.с.

„Заредената” – STi, версия на спортното купе BRZ, която предстои да излезе на пазара, ще запази атмосферния си двигател. В японската компания нямат намерение да използват нито турбина, нито механичен компресор за модификацията, но ще се откажат от системата за задвижване на четирите колела.Това съобщи ръководителят на маркетинг-отдела на Subaru -Атоси Атаке. Той разкри, че за новата модификация инженерите на компанията са преработили изпускателната система на мотора, пренастроили са системата за управление на клапаните и за вдигнали максимално възможните обороти, които вече надминават 7500 в минута. Всичко това е довело до увеличение на мощността на двигателя от 200 до около 230 к.с.Освен това STi-версията на BRZ ще получи нови пружини и амортисьори, по-мощни спирачни механизми и 18-инчови джанти. Моделът ще претърпи и промени в аеородинамиката, като ще бъде снабден с голяма антикрило. Предвиждат се и новости в интериора, като ще бъде увеличено използването на кожа в салона.Продажбите на Subaru BRZ STi ще стартират през пролетта на 2013 г. Първоначално моделът ще се предлага само на японския пазар, а на по-късен етап ще започнат доставки за Европа и САЩ. 

Тагове: brz sti
fallback
  • #23
    Анонимен ( преди 11 години )
    Баси колко си ограничен мегана не бил спортен автомобил или там кво беше бил дъска :D:D
  • #22
    Бъчо ( преди 11 години )
    Смешни са ми някои хора с техните коментари. Това е автомобил за специална категория хора. Не е за всички. Който иска драг, има си автомобили за целта. Който иска да върти бързи обиколки на пистата и да се предвижва бързо и безопасно в планината, също. Който обаче не държи на тия неща, а иска просто да усети, че контролира 200 к.с. под краката си, иска малко да се позабавлява със задницата, това е неговия автомобил! Няма как това да стане с Megane. най-много да стане смешен с нескопосаните си опити за дрифт. Виж, такъв все пак е предвиден и в автомобил с предно предаване като новия Focus ST, но там е наблегнато на още по-различни неща забавление в ежедневието и малко излизане извън правилата на пистата. Ако ми трябва кола за всеки ден, без да се замисля бих избрал Focus ST. Ако обаче ми трябва дъска, с която да съм първи на пистата, то вариантът е Megane RS. Ако искам обаче да усетя, че карам спортен автомобил, то няма какво да му мисля и бих взел това Субару или близнака му Тойота. Всъщност, бих взел точно Субаруто заради липсата на турбокомпресор в STI версията.
  • #21
    Анонимен ( преди 11 години )
    не всичко е в конете я виш мегана колко е стабилен
  • #20
    Анонимен ( преди 11 години )
    И без турбо с 230 коня ще е по-бърза от Рененцето.
  • #19
    Вагнер ( преди 11 години )
    Брз,мрз на тойота у г.......Меганчо мачка
  • #18
    Анонимен ( преди 11 години )
    Ае пичове това е доста тъпо да кажеш че тая кола била създадена да става дрифтачка с тунинг става ама главната и цел е да си я купи обикновенния човек и да се забавлява... ама докато се забавлявам примерно по шипка с не нея и да ме резне това: малко кофти ще ми стане е затова е хубаво да си я турбинират фабрично за да няма такива работи :)
  • #17
    вярно е ( преди 11 години )
    Ланд Круизер v8 има уникални фарове,говоря за модела преди фейса(ББ караше такъв)На дългите изпукали ксенон,а на късите халогенки??!!?!?!?!?!?!хи хи хи хи хи хи .......
  • #16
    fulev ( преди 11 години )
    карайте се момчета, вече го карах в берлин (стандартната версия)...много е гот, но са му малко конете....реших да почакам още малко по тая причина....вече има и тунинг пакети до 300 к.с.но не ми се нрави нещо тая доработка
  • #15
    Cenitell ( преди 11 години )
    Явно ББ се вслушва в мнението на експерти
  • #14
    Анонимен ( преди 11 години )
    ББ продължава да кара такъв,както още няколко джипа на Тойота, не на Рено. Хихи
fallback
Последни