fallback

Audi R10 - дизел-електрически суперавтомобил

Ще конкурира McLaren P1, Porsche 918 Spyder и Ferrari F70

Неофициално изображение / Bembli DesignAudi обмисля пускането на нов суперавтомобил, който да бъде позициониран над R8. Возилото, най-вероятно ще получи името R10 и ще трябва да се справи с коли като McLaren P1, Porsche 918 Spyder и Ferrari F70."Определено има място за суперспортен автомобил над R8 в гамата на Audi. Ако той е дизел-електрически хибрид, ще се превърне в хит на пазара", заяви шефът на развойния отдел на Audi Волфганг Дюрхаймер.Очаква се колата да получи разработки, приложени при състезателния болид R18 e-tron. Твърди се, че Audi R10 ще разполага с комбинирана мощност от 700 к.с. и 1000 Нм максимален въртящ момент. Тези характеристики ще му осигурят ускорение от място до 100 км/час за около три секунди и максимална скорост от над 320 км/час. В същото време автомобилът с хибридно задвижване ще има повече от приемлив разход на гориво и рекордно ниски вредни емисии.

Тагове: audi r10
fallback
  • #17
    Швабен зи каскен ( преди 11 години )
    "Ако той е дизел-електрически хибрид, ще се превърне в хит на пазара", заяви шефът на развойния отдел на Audi Волфганг Дюрхаймер."Поредния безгранично кух ВАГонен мениджър. Кой *** би дал пари за тракащ суперавтомобил?
  • #16
    Гошко ( преди 11 години )
    "Продажбата на R8 започва в средата на 2007 г., като още преди да се появи на пазара в Обединеното Кралство има толкова поръчки, че автомобилът е официално разпродаден за три години напред." Голям провал на модела, наистина!
  • #15
    trb ( преди 11 години )
    kato otidesh v showroom-a ima ka4estveni jivotni v koito da ka4ime jena ti i tq da se izqvi oralno...tulup
  • #14
    Анонимен ( преди 11 години )
    Всичко добре, но да спрат да я разширяват тази решетка че прилича на външно тяло на климатик вече. Накрая ще вземат и на фаровете да сложат после може и на предното стъкло.
  • #13
    Анонимен ( преди 11 години )
    От ВАГ можете да чувате само:ЩЕЩЕЩЕЩЕЩЕЩЕЩЕ,ЩЕ направят нещо еди кога си.Ами хайде де,какво чакате.Покажете,че можете,защото до сега показвахте и лъгахте в големите си измишльотини.1/100,хибриди,ала-бала,ама само на хартия остава всичко.Като отидеш в шоурума и гледаш наслагали само нафтови печки и други глупости за заблуда на балъците.
  • #12
    Анонимен ( преди 11 години )
    Какво му е на словосъчетанието "дизел-електрически хибрид"? Ауди Биха ли ги последните за 7 години 6 пъти с дизели? Тази годдина биха ли ги с дизел-електрически хибрид? Хората си я имат технологията, не говорете глупости.
  • #11
    Анонимен ( преди 11 години )
    Koenigsegg са бутикови автомобили правят се ръчно отнема много време и това разбира се е отразено в цената. Може да го сравняваш с Вейрон а не с Р8. В Р8 също има вложен доста ръчен труд, но да произвежда се на конвейр, точно както Ферари и Ламборгини да речем. Едно е да продадеш за година 30 коли по 1-1,2 млн. евро, а съвсем друго 1200 коли по 300 хил. евро.
  • #10
    Анонимен ( преди 11 години )
    Вчера даваха едно много хубаво предаване по national geographic за R8 то такива хвалби такова нещо и като почнаха да дават изработката ами какво нали е уж супер автомобил а сравнение с производството на истинските супер автомобили ами се едно беше пуснат пасата на конвейерна лошо няма ама не е за тях то за това марките градят имидж с години или да се наложат вадят нещо уникално пример е Koenigsegg
  • #9
    Анонимен ( преди 11 години )
    "R8 ,беше провал" аве псевдо експерни глупачовци, те щяха ли да мислят за по-висок клас суперкар, ако беше провал бе! Самонадеяни празноглавци!
  • #8
    ей, ( преди 11 години )
    защо триете коментарите за този болен "професор"?
fallback
Последни