IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Kia готви два имиджови модела

Купе със задно предаване и роудстър

Kia готви два имиджови модела

Компанията Kia сериозно обмисля пускането на пазара на два нови модела, които да повишат имиджа на компанията. Това обяви шефът на корейския производител Хе-Кин Ли. Според него първата цел е серийното производство на купе със задно задвижване, след което трябва да дойде и роудстър.
Kia готви два имиджови модела
„Все още не сме взели крайно решение, но сме наясно, че се нуждаем от модел, който да повиши имиджа ни – коментира Ли. – Затова ще построим още няколко прототипа, които ще покажем догодина. И след като видим реакцията на хората, ще вземем окончателното решение.”

Купето със задно предаване ще бъде изцяло в стила на концептуалния модел GT, който бе показан на изложението във Франкфурт (на снимките) преди година. Колкото до роудстъра, неговата задача ще бъде да се конкурира с Mazda MX-5. Своята поддръжка за пускането на тези автомобили в серийно производство вече обяви главният дизайнер на Kia Петер Шрайер.

Другата приятна новина за феновете на марката е пускането на достъпна версия на спортен автомобил. Това ще бъде „заредена” модификация на хечбека Pro cee’d, която ще получи GT към името си. Машината ще разчита на 1.6 литров турбо-мотор с мощност от 200 к.с. Благодарение на него тривратката ще ускорява от 0 до 100 км/ч за 6.5 секунди, а максималната скорост ще достигне 225 км/ч.

Като цяло Kia ще пусне 51 нови модела или модификации на досегашни в следващите 4 години. След Pro cee’d GT ще излязат електрическа версия на Soul и нова версия на седеместния Carens. Предстои и обновяване на Venga и Cadenza, както и ново Cerato. В началото на 2013 в Европа ще се появи и флагманът К9, който ще се продава и под името Quoris.

Тагове: Kia GT
0 от 500
  • #35
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Ханс Курбел ( преди 13 години )
    "Темата е за колите."Да, ама те са затапени лошо относно това, че азиатските коли са по-лошите, нямат какво да кажат и сменят темата...електроника, после ще пробват с ориза... монголски хитрини, хаха
  • #34
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Ханс Курбел ( преди 13 години )
    Нокиа до скроо бяха най-масовите и най-експлоатираните телефони, затова сервизната статистика е силно изкривена и не важи.
  • #33
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Ханс Курбел ( преди 13 години )
    Да, сглобявач, интегратор, търговец... Това е основната му компетенция, той с това успя и затова се разпростира в/у целия битов сектор.
  • #32
    1 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Ха, ха, Nokia хардуерно били добре.Работя в сервиза на Мтел-София и ви уверявам, че Nokia са най-куцияа производител.Не само, че хардуерно са зле, но и софтуерно.От опит ви казвам, че най-изпипани са телефоните на Sony Ericsson.
  • #31
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Ха-ха, Самсунг бил сглобявяч...Я дай пак!
  • #30
    1 rate up comment 3 rate down comment
    diviner ( преди 13 години )
    Темата е за колите. Стига с тия тъпанарски телефони, че ставате смешни вече. Самсунг, Нокиа, ЕлДжи... много важно кой какво прави и как го прави. Някаква глупава потребителска електроника... За широкия пазар. А това горе е поредната жестока кражба на дизайн от южнокорейската марка. Този път нямат никакъв срам. Решили са да крадат дизайна на Астън Мартин V12 Загато. Просто са ужасни безсрамници!!!
  • #29
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Ханс Курбел ( преди 13 години )
    "Nokia,която Samsung обезличи"Глупости, Андроид спря Нокиа, корейците нямат нищо общо. Хардуерно Нокиа винаги е била по-добра от Самсунг.Самсунг е само един сглобявач на електроника - всичките му патенти са на американски, германски и т.н. компании. Успехът му се дължи на евтин фанатичен къртовски труд (заслужен успех), но "мозъкът" не е от тях.
  • #28
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Абсолютише анонимише ( преди 13 години )
    Всички револционни идеи ги измисля "белият човек",но "японският човек" ги подобрява,комбинира с други открития и пуска в производство след щателни опити.Примери:1.Първата идея за дир.впръскване е на европеец преди 30 г., но първи Мицубиши го осъществиха (GDI)2. Аткинсън е измислил т.н. 5-тактов двигател-Тойота сега го направи uc; nr/,rorje 3. Първият хибрид е на немец-обаче Тойота го направи4. Бордовите РС на японците са неповредими, както цялата им електроника, измислена пак от "белия човек
  • #27
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Субаруфен ( преди 13 години )
    Ами да, положението е почти като с колите - VW правят скапани коли, ама продават много и печелят много, Samsung правят скапани телевизори и продават много и печелят много. Изводът е само един - балъци много.
  • #26
    1 rate up comment 4 rate down comment
    бъчо ( преди 13 години )
    Кой пред фали, Самсунг ли? Отначало им бях фен, но продуктите им винаги бяха недоизпипани. Все имаше нещо, което не е както трябва. И това бе при всичката им техника. Скоро не съм вземал продукт на Самсунг, защото ми писна от тях. Може и да са се оправили, не знам. LG се оказаха класа над тях.