fallback

Топ 10 на най-надеждните марки и модели

Класацията включва автомобили, произведени между 2002 и 2012 година

Надеждността на автомобилите се измерва по различен начин от различните асоциации, медии или институции. Consumer Reports например се доверява на мненията на собствениците на дадените автомобили, като според отзивите им съставя класация. CarMD, чиято класация ви представяме днес, има съвършено различен подход. Тук се използва така нареченият "индекс за здравето на автомобилите", който се съставя от официалните данни за извършени ремонти, както и от разходите по тях. Топ 10 на най-надеждните марки "Произхождащо директно от мрежата на CarMD, състояща се от хиляди сертифицирани автомобилни техници, това класиране предоставя един безпристрастен и безпрецедентен поглед върху надеждността на колите, базиран на числеността на превозните средства и реалните им ремонти ," каза вицепрезидентът на CarMD Арт Якобсен. През тази година класацията на CarMD е базирана на повече от 163 000 извършени ремонта в периода септември 2011 - септември 2012 г., като обхваща автомобили, произведени между 2002 и 2012 година. Според тези данни CarMD класират на първо място Toyota (включително Scion и Lexus) за втора поредна година. Втори в класацията е Hyundai, а на трето място се класират BMW. Челната петица се заформя съответно от Honda и Volkswagen. Що се отнася до разходите за ремонти, не е изненадващо, че премиум марката BMW има най-скъпи такива - средно $502. Любопитно е обаче, че на второ място се нарежда Toyota (включително Scion и Lexus) с малко по-ниска средна сума - $490. След това е Honda - $466, а челната петица се заформя от Volkswagen ($392) и Nissan ($366). CarMD класират и най-надеждните модели на пазара в САЩ. Там първенец е отново Toyota с бестселъра Corolla (модел 2010 година). Втори е Ford Taurus 2008 г., а трети - отново Toyota с компактния Yaris (модел 2008). Топ 10 на най-надеждните марки, както и разходите по ремонтите имТоп 10 на най-надеждните маркиТоп 10 на най-надеждните моделиИзползвайки същите критерии - брой ремонти и цената им, CarMD съставят и класация за отделните категории автомобили *Данните са за пазара в САЩ

Тагове: Consumer Reports carmd
fallback
  • #41
    Анонимен ( преди 12 години )
    Факт е ,че Тойота увеличава продажбите си и е номер 1 в света! Факт е също,че изтегля и 12 годишни коли заради вероятна повреда,която собствениците на немски коли си я плащат от своя джоб по няколко пъти.Факт е,че безплатната сервизна акция е в полза на клиента,а не във вреда. Факт е,че самите германски технически прегледи потвърждават резултатите от тази класация,а именно,че японските коли са най-здрави,а Тойота произвежда най-здравите коли.
  • #40
    Ford Fiesta ( преди 12 години )
    А за старата колко даваш за 15 години примерно? Я ти направи сметка, колко коли ще смениш за 15 години, колко малки и големи ремонти ще направиш, колко застраховки ще платиш и ако не платиш, колко пъти ще съсипеш тая кола, а след това ще наливаш пари в нея за да я продадеш на някой ***? Айде ти ми кажи, като вземеш кола на 10 години след 15 години колко автомобила си сменил?Или мислиш, че вземаш някоя раздрънкана за 5 бона и я продаваш за 4 след 4-5 години? Айде стига глупости!
  • #39
    ил професоре ( преди 12 години )
    Хахаха, само това че тойота всеки месец има нова сервизна акция говори за авторитета на тази класация.. все пак класации има хиляди, въпроса е как са фактите в действителността... Факт е, че тойота губи клиентела, за хюндай се наблюдава същата тенденция, повече няма да коментирам..
  • #38
    до урунгел ( преди 12 години )
    Ти наистина си голям урунгел.Независимо,че считам тази класация за смешна и невярна/ най-надеждната марка е с перманентни сервизни акции за 10-ки милиони автомобили/ искам само да ти напомня,че според ТОЧНО ТАЗИ класация, на първите 5 места са 2/две/японски,2/две/немски и 1/една/ корейска марка.Така,че пренасочи критиката си към италианските,френските, английските и които си решиш други марки. А да се говори, че Corolla и Grysler са надеждни, е смешно. Но за американците и Дошо става.
  • #37
    Анонимен ( преди 12 години )
    Стига бе бъчво,стига с тази Клозеста.Колко пъти да ти обясняваме,че си се прекарал и то яко?Колко пак да ти го обяснявам.Какви първоначални вноски те гонят.Вземаш нова кола и ощч при махането на найлоните цената и пада с много.После всеки месец изплащаш,съдират те от лихви,товарят те със сервизно обслужване,каското ти е също доста дебела цифра,данъка и той...Я направи сметката да видиш,че накрая за новата си кола си дал поне още толкова пари за глупости.На тъпия само *** можеш да му набиешАкълНЕ
  • #36
    урунгел ( преди 12 години )
    след като произведе моделът си Тойота продължава да го тества и проверява-и най-малкия проблем се разглежда и съответно коригира,а не като прехвалените немски трошки карат клиентите си да плащат разходите за промяна-това е разликата между Тойота и каскенваген трошен бургер.Ъндастенд,реднек
  • #35
    Ford Fiesta ( преди 12 години )
    Напротив. Ситуацията в БГ е такава, че тия 4-5 бона могат да се дадат за първоначална вноска и ще останат. Щом имаш пари да поддържаш стар дарак за тия пари, значи ще имаш пари да си плащаш и вноските за новия. Сметките са долу горе еднакви през годините, но удоволствието от покупката на съвсем различно ниво :) Това е. Не хваля конкретно Сиеста, а НОВИТЕ АВТОМОБИЛИ, ТА БИЛИ ТЕ И В ДОСТА ПО-НИСЪК КЛАС. Нещо схвана ли?
  • #34
    Анонимен ( преди 12 години )
    30 000 000 коли в сервизите и били най-надежни.....
  • #33
    Анонимен ( преди 12 години )
    Някой спомена Приус къде бил.Ами той си е редовно на първите места в категорията Hybrids/EVs.Това е отделна категория,която и аз не знам защо не е включена в статията.Както и да е,вижде навсякъде по света за репортите на Приус и ще разберете,че това е една от най-надеждните коли правени някога.Автомобила се прави само на едно място в Япония за всички пазари и няма разлика в качеството на нито един екземпляр.Германците какво казват:http://***.autoclub.bg/index.php?menu=16&id=6143
  • #32
    Анонимен ( преди 12 години )
    Стига с тази Клозеста-Фиеста бе ей!То големи хвалби,то голямо нещо.Единственото хубаво е че е нова и екстериора е съвременен.Пълен *** бих казал е отвътре.
fallback
Последни