fallback

Топ 10 на най-надеждните марки и модели

Класацията включва автомобили, произведени между 2002 и 2012 година

Надеждността на автомобилите се измерва по различен начин от различните асоциации, медии или институции. Consumer Reports например се доверява на мненията на собствениците на дадените автомобили, като според отзивите им съставя класация. CarMD, чиято класация ви представяме днес, има съвършено различен подход. Тук се използва така нареченият "индекс за здравето на автомобилите", който се съставя от официалните данни за извършени ремонти, както и от разходите по тях. Топ 10 на най-надеждните марки "Произхождащо директно от мрежата на CarMD, състояща се от хиляди сертифицирани автомобилни техници, това класиране предоставя един безпристрастен и безпрецедентен поглед върху надеждността на колите, базиран на числеността на превозните средства и реалните им ремонти ," каза вицепрезидентът на CarMD Арт Якобсен. През тази година класацията на CarMD е базирана на повече от 163 000 извършени ремонта в периода септември 2011 - септември 2012 г., като обхваща автомобили, произведени между 2002 и 2012 година. Според тези данни CarMD класират на първо място Toyota (включително Scion и Lexus) за втора поредна година. Втори в класацията е Hyundai, а на трето място се класират BMW. Челната петица се заформя съответно от Honda и Volkswagen. Що се отнася до разходите за ремонти, не е изненадващо, че премиум марката BMW има най-скъпи такива - средно $502. Любопитно е обаче, че на второ място се нарежда Toyota (включително Scion и Lexus) с малко по-ниска средна сума - $490. След това е Honda - $466, а челната петица се заформя от Volkswagen ($392) и Nissan ($366). CarMD класират и най-надеждните модели на пазара в САЩ. Там първенец е отново Toyota с бестселъра Corolla (модел 2010 година). Втори е Ford Taurus 2008 г., а трети - отново Toyota с компактния Yaris (модел 2008). Топ 10 на най-надеждните марки, както и разходите по ремонтите имТоп 10 на най-надеждните маркиТоп 10 на най-надеждните моделиИзползвайки същите критерии - брой ремонти и цената им, CarMD съставят и класация за отделните категории автомобили *Данните са за пазара в САЩ

Тагове: Consumer Reports carmd
fallback
  • #51
    ил професоре ( преди 12 години )
    АЗ СЪМ КОН С КАПАЦИ. КАКВОТО И ДА МИ ГОВОРЯТ АЗ СИ ЗНАМ СВОЕТО!
  • #50
    до: Ford Fiesta/бъчи ( преди 12 години )
    Ти едни фарове не можеш да запомниш от къде да си ги пущаш,ако не е с врътка,като на готварска печка,а си седнал да учиш другите кое е по-изгодно.Хайде направи сметтката на твоята за 1 г.колко си е купил,застраховки,данъци и аз ще ти кажа колко ми струва на моята всичките тези неща.
  • #49
    до: Ford Fiesta/бъчи ( преди 12 години )
    Това постоянно ти се пише и ти се обяснява почти всеки месец едно и също,но то да е *** да ти го набия,ама акъл няма как да стане.Каквито и сметки да въртиш и сучеш няма как да докараш по-евтино да стане да си вземеш нова кола от това да вземеш на 2-3 г и малко км.Карай си таратайката и се самоуспокоявай,че е много хубава,нова и хич,ама хич не си се прецакал.Остави ни нас будалите да си сменяме колите на 3 г. и да караме все различни и сравнително нови!
  • #48
    до: Ford Fiesta/бъчи ( преди 12 години )
    КАкви 10 -15 те бият в главата ве ей!Колата се купува на 2-3 до 5 г стара,кара се 3 г. и се продава преди да почне да прави каквито и да е проблеми.Все още ще е актуална и под 10 г и ще и вземеш добри пари и няма да е обезценена.Твоята *** я вземаш нова,плащаш пълно каско,голям данък,фирменият сервиз те брули,а най-важното е,че докато излезеш от магазина едни 20-30% от стойността на колата са хвръкнали.За 3 г аз почти нищо няма да изгубя,докато при теб загубите са доста сериозни.
  • #47
    amg ( преди 12 години )
    benz my e maikata
  • #46
    ГЛ. РЕДААКТОР ( преди 12 години )
    Това е гнусна манипулация и инсинуация,по-здраво от мойо гоулф нема,нищо, че е набеден. Набедили са го че е здрав!
  • #45
    Дошо до Дрън Дрън ( преди 12 години )
    Естествено, че клиентите ще пренебрегват докладите.Дават своя глас за автомобила, от който са доволни.Все едно да дойде някой да ми обяснява колко ми е скапана колата при положение, че аз незнам вече къде е сервиза.Аз на себе си ли да вярвам или на някой дето лобира за този който му е платил най-много?Визирам случая със статията, в която бе писано за ниско качество на Хонда Сивик.Сега какво става?Явно хората са на друго мнение
  • #44
    Kико ( преди 12 години )
    Колкото и да плюете по Фиестата си пише много валидни неща. Освен това бих го подкрепил, че като цена качество точно моделът, който има е едно от най-добрите решения.Иначе браво на Суби! Окупирали са една класация. Защо ли не се учудвам от тяхната здравина?
  • #43
    Ford Fiesta ( преди 12 години )
    Всъщност, скоро си правих точно такава сметка - колко излиза нов автомобил за 15 години и колко, ако човек реши да минава с 10 годишни автомобили в следващите 15 години. Повярвай ми, разходите са почти еднакви, но новият автомобил е с предимство, че поне 7-8 години ще е по-добър от стария дарак като технически показатели, а след това има предимството на автомобил, каран само от собственика си. Ти това го нямаш при постоянната смяна на автомобила. Нямаш и надеждността през годините!
  • #42
    Ford Fiesta ( преди 12 години )
    Познай сега ако не си джамбазин и не си навътре в занаята, колко дарака ще ти пробутат за 15 години. Защото точно с това се занимавах тия дни и да ти кажа, само на *** попадах по автокъщите и по частни обяви! Няма ли Франко Бецаня, няма и хубава кола! А каква е гаранцията че като и звадиш 10-15 бона за 3-4 годишна кола тая кола ще е перфектна и няма да ти създава проблеми? Все пак сме в България, където всеки гледа да прецака всеки.
fallback
Последни