fallback

Топ 10 на най-надеждните марки и модели

Класацията включва автомобили, произведени между 2002 и 2012 година

Надеждността на автомобилите се измерва по различен начин от различните асоциации, медии или институции. Consumer Reports например се доверява на мненията на собствениците на дадените автомобили, като според отзивите им съставя класация. CarMD, чиято класация ви представяме днес, има съвършено различен подход. Тук се използва така нареченият "индекс за здравето на автомобилите", който се съставя от официалните данни за извършени ремонти, както и от разходите по тях. "Произхождащо директно от мрежата на CarMD, състояща се от хиляди сертифицирани автомобилни техници, това класиране предоставя един безпристрастен и безпрецедентен поглед върху надеждността на колите, базиран на числеността на превозните средства и реалните им ремонти ," каза вицепрезидентът на CarMD Арт Якобсен. През тази година класацията на CarMD е базирана на повече от 163 000 извършени ремонта в периода септември 2011 - септември 2012 г., като обхваща автомобили, произведени между 2002 и 2012 година. Според тези данни CarMD класират на първо място Toyota (включително Scion и Lexus) за втора поредна година. Втори в класацията е Hyundai, а на трето място се класират BMW. Челната петица се заформя съответно от Honda и Volkswagen. Що се отнася до разходите за ремонти, не е изненадващо, че премиум марката BMW има най-скъпи такива - средно $502. Любопитно е обаче, че на второ място се нарежда Toyota (включително Scion и Lexus) с малко по-ниска средна сума - $490. След това е Honda - $466, а челната петица се заформя от Volkswagen ($392) и Nissan ($366). CarMD класират и най-надеждните модели на пазара в САЩ. Там първенец е отново Toyota с бестселъра Corolla (модел 2010 година). Втори е Ford Taurus 2008 г., а трети - отново Toyota с компактния Yaris (модел 2008). Топ 10 на най-надеждните марки, както и разходите по ремонтите имТоп 10 на най-надеждните моделиИзползвайки същите критерии - брой ремонти и цената им, CarMD съставят и класация за отделните категории автомобили *Данните са за пазара в САЩ

Тагове: consumer reports carmd
fallback
  • #61
    Горския ( преди 8 години )
    Ако бяха тествали и Мазда определено класацията навсякъде щеше да е различна.Има една приказка .Да сте виждали Мазда в сервиз.
  • #60
    бъчо ( преди 11 години )
    Вижте сега. Аз нарочно направих тая сметка за 15 години. Това означава да карам тая кола 15 години и да я сравня с друга схема, при която се купува автомобил на старо за пари, колкото първоначалната ми вноска със всички разходи по регистрация, данъци и така нататък. Слагам и задължително каско, защото иначе автомобилите са неравнопоставени. Но няма проблем да се премахне при лизинговия автомобил, но при това положение трябва да се изчислят и евентуалните щети при катастрофа,бедствие... щото 15 години период са много време и ако се погледне статистиката няма как да избягаме от катастрофите, та били те и леки с ожулване на калник, счупване на фар, стъкло и така нататък. Значи, аз карам моята кола 15 години, а ти сменяш автомобилите за тия 15 години да кажем през 3-4 години, колкото да разбиеш новата си стара кола по нашите пътища. Вземаш и някаква цена и купуваш нова. И така до петнайстата година, когато нашите автомобили ще са на една възраст. Дори за последно може да избереш Фиеста като моята, та всичко да е еднакво като дръпнем чертата. Дори новият автомобил да е малко по-скъп във времето, той обаче е по-надежден ( знаеш как си го карал, пазил си го като очите си и си го обслужвал и ремонтирал навреме). Той е и автомобилът, предлагащ повече сигурност. Първо заради новите системи за безопасност и второ, заради липсата на ръжда да кажем, която може да прецака каросерията след години и при евентуална катастрофа еърбегът да е само за снимка. Всъщност, тия изрази ги взаимствах от последния брой на АБ, макар преди няколко месеца да спорехме по същия въпрос. И те дойдоха отново на МОЯ, както винаги досега. Имам чувството, че журналистите четат бисерите ми и ги повтарят в списанията си. Сега видях, че *** с ***, мисли като мен. Ей това имам предвид купуваш 6 автомобила за 15 години, а аз си карам с моя. Да видим кой ще е дал повече пари. Кой има по-голям риск от тотална щета и кой колко пъти ще се набута с кардинални ремонти. А и разбирам това, дето пиша открай време да не се пише от журналистите, но и те така мислят много често. Само ти май мислиш за ***, ама какво да чакаш от ***.
  • #59
    Griz.driz ( преди 11 години )
    az lichno posledna kola si q kupih ns 3 godini i 55000km ot oficialen dealer . Vzemah q na 1/2 ot cenata i kato nova i mi dadoha 2godini mejdunarodna garanciq. Karam q veche 3 godini i sam navartql okolo 40000km. Osven krushli na farove drugo ne.sam.smenql.az lichno izlishni pari za nova nqmam.
  • #58
    Анонимен ( преди 11 години )
    При положение, че никъде не видях Мерцедес в тези класации, нещо не ми се връзва....
  • #57
    b.b. ( преди 11 години )
    nick е прав. Тойота създава средно около 3 пъти повече проблеми /6,77%/от цели 4 други марки -Хюндай, БМВ, VW и Киа /ср. около 2%/, но въпреки това е на 1 място преди тях!? При това ср. цена на ремонт при Тойота е най-скъпа /само БМВ са преди тях/. Ха сега пак кажете че не е манипулирана класацията! И къде е легендарното качество на Тойота!? Точно най-оплюваните марки от японските фенове се чупят 3 ПЪТИ по-малко от "легендарната" Тойота! Че и Хонда и Нисан са с резултати като Тойота.
  • #56
    statistika ( преди 11 години )
    малко тъпо че колите на американския пазар са доооста по различни от колите на европейския. Примерно в немската статистика тойота и порше са на първите места но хюндай не е въобще в топ 10. Форд също го има но с съвсем друг клас автомобил. Потърсете в гугъл T
  • #55
    Класацията се ( преди 11 години )
    определя единствено и само от ПАЗАРА. И за разлика от повечето тук считам за определящ пазара в Европа. И веднага искам да кажа, че не правя внушения в полза на конкретна марка.Лично аз мисля,че Honda във всеки сравним клас е много по-добра отToyota.Особенно съпоставката между Corolla и Civic e нелепа.Може би са близки в класа на Авенсис и Акорд, но Акорд е по-завършена и уютна.Това, което е със сигурност вярно е,че европейските модификации на всеки модел са несравнимо по-добри от американските.
  • #54
    Анонимен ( преди 11 години )
    Тия класации от дъж на вятър как се какви са тия критерии ами много ясно че една кола като стрива 70 000 ще се вложени по качетвени материали от тази дето струва 20 000 с подарък теглич пък и да дойдат в България да скочат в една дупчица дълбока около 30 см за един месец тогава ще е истинския тест
  • #53
    nick ( преди 11 години )
    Само немога да разбера от картинката горе ,как си ги правят тея индекси ? Как като на Тойота средната стойност за ремонт е почти колкото БМВ в графата а има 5% повече шанс да се счупи е преди БМВ ? По графата, май би трябвало да е Хюндай , най-малка стойност и един от най-ниските проценти :) Ако може някой да обясни :)
  • #52
    до Ford Fiesta ( преди 11 години )
    някак са ти криви сметките. всичките такси за банки, лихви и застраховки, които плащаш през първите 5 години оскъпяват първоначалната ти покупка х2. т.е. смятай и тях. освен това си тръгнал да сравняваш нова фиеста с 10 годишна кола струваща 15хиляди на пазара в момента. някак съвсем и класовете са различни. сравни нова фиеста с 10 годиша фиеста и тогава да говорим. освен това по същата локига която си смятал - след 5 години ще продадеш твоята фиеста и ще купиш пак нова.
fallback
Последни