fallback

Honda показа нов дизелов двигател за Европа

Това 1.6-литровия i-DTEC от серията Earth Dreams Technology

За новият 1.6-литров i-DTEC двигател на Honda се говори от доста време. Сега обаче японците го показаха официално, като разкриха всички детайли. Двигателят има работен обем от 1.6 литра, алуминиева цилиндрова глава и алуминиев блок, като е най-лекият в своя клас, сочи информацията. Агрегатът е с 64 килограма по-лек от 2.2-литровия i-DTEC на Honda и се отличава с 40% по-малко механично триене - равно на това при съвременен бензинов двигател. Мощността, която доставя е 120 к.с. при 4000 об/мин. Максималният въртящ момент пък достига 300 Нм при 2000 об/мин. Първият модел, който ще получи този двигател е Civic, като с него моделът ще изразходва средно 3.59 л/100 км. и ще отделя в атмосферата 94 гр/км. вредни CO2 емисии. Двигателят, който е предназначен изключително за Европа и е първият от серията Earth Dreams Technology, ще бъде наличен от началото на 2013 година. С него ще бъде оборудван и кросовъра CR-V.

fallback
  • #39
    Анонимен ( преди 12 години )
    HistoryDiesel fuel injector as installed in a MAN V8 Diesel engineCommon rail fuel system on a Volvo truck engineThe common rail system prototype was developed in the late 1960s by Robert Huber ofSwitzerlandand the technology further developed by Dr. Marco Ganser at theSwiss Federal Institute of TechnologyinZurich, later of Ganser-Hydromag AG (est.1995) inOber
  • #38
    Анонимен ( преди 12 години )
    HistoryDiesel fuel injector as installed in a MAN V8 Diesel engineCommon rail fuel system on a Volvo truck engineThe common rail system prototype was developed in the late 1960s by Robert Huber ofSwitzerlandand the technology further developed by Dr. Marco Ganser at theSwiss Federal Institute of TechnologyinZurich, later of Ganser-Hydromag AG (est.1995) inOber
  • #37
    Всепризнат непознат ( преди 12 години )
    Дано след 200 години да си пишем тук на български, а не на "байдъуейски " език :)
  • #36
    Slavo ( преди 12 години )
    Дори и 200 години да минат... В този форум няма да се разберете на темата "Common rail"!!! Във всяка една статия на тема НАФТА или DIESEL въпроса се повдига отново и отново и така до БЕЗКРАЙНОСТ... Защо? И по форумите за дигитални фотоапарати се спори все за нещо, ама хората се разбират и решават спора за 2-3 месеца максимум и готово. А тука за един нафтов ДВГ- най-малко 6 години писане на простотии!!! Ами то (BY THE WAY) първата такава кола е от времето на Жан Виденов... Кога беше 1997г.???
  • #35
    Анонимен ( преди 12 години )
    Комън-рейл е разроботка на швейцарски институт, Алфа първа си плаща да и го монтират.Самата Алфа няма НИЩО ОБЩО с тази система.По-късно Бош купува патента от швейцарците.
  • #34
    бъчо ( преди 12 години )
    Не знам как ги карате тия дизели, ама първо че тракат, второ нямат обороти и трето са скъпи и като начална цена и като поддръжка. Да не говорим, че и нафтата е по-скъпа от бензина, а разходът на гориво не е много по-нисък. И като им сложат някой гуми с понижено съпротивление и понижено окачване, за да паднат под 100 г CO2, човек по-добре да си купи GW - евтин, комфортен, удобен, с 5 години гаранция. Колкорто и да гори, човек пак е на далавера - кара и хвърля на ***.
  • #33
    Анонимен ( преди 12 години )
    Радост друг път.Голфърите ще побеснеят.Пак ще има коментари в Голфсваген форума по повод тема Сивик или Голф:-Естествено, че трябва да купиш Голф.Той е по-здрав пък и по моргите има много за части.Ти такава японска *** в морга виждал ли си?
  • #32
    Cenitell ( преди 12 години )
    Новият дизел на Хонда-радост за европейските дизеломани, показно за другите производители на тракащата технология :)
  • #31
    истината ( преди 12 години )
    Моля специалиститене го сравнявайте това произведение на инженерното изкуство с други ДВГ!В случая става дума за най-лекия в класа си,с най-малко потребление на гориво,най ниски вредни емисии и още други най-най.Хората са намалили триенето с цели 40%.Знаете ли какво значи това?Замислете се малко!Хонда са го разработвали цели 8 г. и явно е имало за какво.
  • #30
    Анонимен ( преди 12 години )
    Абе пичове, вие май друга работа си нямате. Дизел подобен имат ФИАТ от доста време, но разхода е малко по-висок, а и динамиката му е доста на заден план доколкото съм чувал. ВАГ няма какво да коментираме те сега откриват коман рейла. От Хонда определено са направили много добър двигател. Ако СРЕДНИЯТ разход е 3.59 просто ще са номер едно за момента в този клас двигатели. Мисля, че само можем да се радваме на гения на инженерите от Хонда.
fallback
Последни