IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Honda показа нов дизелов двигател за Европа

Това 1.6-литровия i-DTEC от серията Earth Dreams Technology

Honda показа нов дизелов двигател за Европа

Honda показа нов дизелов двигател за Европа
За новият 1.6-литров i-DTEC двигател на Honda се говори от доста време. Сега обаче японците го показаха официално, като разкриха всички детайли.

Двигателят има работен обем от 1.6 литра, алуминиева цилиндрова глава и алуминиев блок, като е най-лекият в своя клас, сочи информацията. Агрегатът е с 64 килограма по-лек от 2.2-литровия i-DTEC на Honda и се отличава с 40% по-малко механично триене - равно на това при съвременен бензинов двигател.
Honda показа нов дизелов двигател за Европа
Мощността, която доставя е 120 к.с. при 4000 об/мин. Максималният въртящ момент пък достига 300 Нм при 2000 об/мин. Първият модел, който ще получи този двигател е Civic, като с него моделът ще изразходва средно 3.59 л/100 км. и ще отделя в атмосферата 94 гр/км. вредни CO2 емисии.

Двигателят, който е предназначен изключително за Европа и е първият от серията Earth Dreams Technology, ще бъде наличен от началото на 2013 година. С него ще бъде оборудван и кросовъра CR-V.

0 от 500
  • #49
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Абе ти тикво си затваряй плювалника.Това че един 3 литров дизел е много коне не е фактор, че е добър
  • #48
    1 rate up comment 8 rate down comment
    вие си спорете, ( преди 11 години )
    но има само 3/ТРИ/ добри дизела:3.0l на BMMW,3.0l на MB и 3.0l на Audi, във всичките им варианти на мощност или брой турбини.Всичко останало като двигатели е все едно дали са в малка кола или баничарка .И 100/-/ да ми изспраскате,това няма да промени реалността.
  • #47
    1 rate up comment 1 rate down comment
    b.b. ( преди 11 години )
    "Diesel fuel injector as installed in a MAN V8 Diesel engineCommon rail fuel system on a Volvo truck engine" Ето това пропускаш. Хем и си го писла ти. Ако си ти де, че тук зад Анонимния ник има всякакви. Другото нещо което пропускаш е, че Денсо го въвеждат първи но на камион, а тук говорим за леки коли. Та има няколко такива доуточнения и едните приемат че камион или не това е комън рейл, а другите твърдят, че на лека кола го слагат първи Фиат и оттук започва спора. Не съм на ничия страна.
  • #46
    3 rate up comment 1 rate down comment
    до: Бо ( преди 11 години )
    За кой точно дизел говориш,че не бил читав?Та те до сега ползваха дизелите на ПСА.Значи един дизел не бил читав и хоп японските дизели не ставали.То поне да беше техен,а той не е.А какво ще кажеш за дизелите на Тойота,Мицубиши,Нисан и най-добрите дизели и най-продавани в света на Исузу.За тях каква глупост ще измъдриш?
  • #45
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Как и от къде разбра,че със сигурност не са японците?Или може би просто ти така си решил и толкова?Както ВАГиналчетата сте си решили,че най-продаваната кола е Гоуф и толкова,нали.Нищо,че данните говорят съвсем други неща.
  • #44
    1 rate up comment 7 rate down comment
    Бо ( преди 11 години )
    Дано да е читав дизела този път, че японците не са известне като майстори на дизелите - особено старият на мазда.
  • #43
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Нищо не пропускам,а точно ти пропускаш.Никъде никой,а още по-малко аз съм твърдял,че японците го измислят.Спора ако не си забелязал беше кой първи го въвежда.Да ти превеждам ли,за да разбереш кой кога го въвежда в експлоатация за първи път или сам ще се справиш?Всъщност то си е написано и аз съм го написал.Това е Денсо Япония.Някакви други въпроси от теб и неразбралите кой за първи път вкарва в експлоатация системата има ли или ще продължавате да си измисляте,че не са японците?
  • #42
    2 rate up comment 5 rate down comment
    b.b. ( преди 11 години )
    Анонимния написал 3 коментара на английски. В първия се казва, че Комън рейл е разработен през 1960 г в швейцарски институт, но това не е важно за теб, пропускаш го. Във втория коментар се казва, че Волво са монтирали прототип на комън рейл на техен камион, но и това не е важно според теб и него пропускаш. Накрая през 1995 г идват Денсо и го внедряват пак на камиони ето те за теб са откривателите на тази технология. Все пак са японци, а предишните някакви си европейци.
  • #41
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Японците както виждате и тяхната фирма Денсо са първите.Всички други спорове са излишни.Четете:http://en.wikipedia.org/wiki/Common_rail
  • #40
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    The first successful usage in a production vehicle began inJapanby the mid-1990s. Dr. Shohei Itoh and Masahiko Miyaki of theDenso Corporation, a Japanese automotive parts manufacturer, developed the common rail fuel system for heavy duty vehicles and turned it into practical use on their ECD-U2 common-rail system mounted on theHino Rising Ranger truckand sold for general use in 1995.[1]Denso claims the first commercial high pressure common rail system in 1995.[2]