fallback
Коментари ( 27 )
Напиши коментар
-
#17
Понеже са две турбини, принудителното пълнене се нарича каскадно. Другия вариант е с един двуструен турбокомпресор.
-
#16
BiTurboto при Audi не е каскадно ,а са две турбини при V6 двигател.
-
#15
Кое кое я пак двуструини ? HAHA
-
#14
Двигателят е с две турбини --> каскадно пълнене. При ниски обороти, върти само малкия, при среди обороти, където е пика на въртящия момент - въртят и двата, а при високите обороти - върти само големия компресор...Логиката на работа е същата и при двуструйните компресори задвижвани от изгорелите газове...
-
#13
Доколкото видях в сайта на Ауди максималната мошност е в диапазона 3900-4500 об/мин, та питанката е ако турбините въртят от 1450-2800, между 2800 и 3900 какво се случва?
-
#12
В този диапазон е наличен максималния въртящ момент...
-
#11
Аз ли не виждам, правописна грешка или тия са сложили печка на кошница, какъв е тоя битурбо с работен диапазон 1400 оборота?
-
#10
абе доше, друже мил,ти пак си се развихрил,благодаря ти за присъствието и участието,без теб не е забавно,някак мнението ми за любимите коли беше непоклатимо,сега като ти чета писанията се убеждавам още повече,че съм направил правилен,макър и емоционален избор,какъвто всеки трябва да прави що се отнася до това което харесва ,хвала
-
#9
Ми общо взето нищо ново ние им свикнахме на ВАГ минимални доработки от страна на външния вид и яко напомпан двигател това. И общо взето като цяло идеята за спортен автомобил нея свързвам с джип, То затова си има джип и спортен автомобил две различни неща, но нищо това ВАГ те правят какви ли не неща.... както и благодарение а тях има порше бизнес класа сега очакваме кемпер ламборджини..:)
-
#8
който и да е модел на ауди с този двигател ще ми изпълни мечтата за автомобил и повече няма да ми пука какво карам аз,тоя или оня
11 - 20 от 27
първа < 1 2 3 > последна