Германците очевидно не са били доволни от представянето на стандартната версия, оборудвана с алуминиев V8, като са добавили нов спортен каталитичен конвертор и нова изпускателна система от неръждаема стомана и възможност за промяна на звука издаван от мотора.
След това са променили и електронното управление на агрегата и така са се получили тези 60 к.с. в повече, в сравнение със стандартната версия.
Сега тюнинговата версия предлага 610 к.с. при 6 500 об/мин и максимален въртящ момент 800Nm при 4 500 об/мин. Това е позволило ускорението на автомобила от място до 100 км/час да става за 3.7 секунди, по-добро с 0.2 секунди от стандартната версия. Максималната скорост е достигнала 340 км/час.
Много части в тънинговата версия на Edo са изработени от карбон. Появило се е и ново задно крило. Сред уредите има и система за контрол на налягането в гумите. Edo предлага и нови цветове на тюнинговата версия на суперавтомобила на Ford.