
Сааб от друга страна отчете 2006 година като най-успешната в историята си, с повишение на продажбите в световен мащаб с 5%, въпреки спада в Щатите с 5%. Шанън твърди, че разбира разликите между Buick и Saab. Едното е любима марка на застаряващи джентълмени от Средния Запад, а другото е „гъдел“ за обитателите на лъскавите крайбрежия (поне що се отнася до Съединените Щати), демографска група, към която GM отчаяно се стреми... „Собствениците на Сааб са група хора, които страстно обичат марката. Искам да им кажа, че знам, че имам много да уча, обаче ми пука“. Шанън направи това обръщение към Общността по време на посещение на дилърски центрове в Атланта и Флорида. GM вбеси някои фенове на марката, когато обяви решението си да базира новия 9-7X SUV върху Chevrolet TrailBlazer. Лоялните на марката – група, обхващаща най-малко 58 автомобилни клуба в САЩ и безброй блогове в Интернет – изглеждат готови да дадат шанс на Шанън. „Шанън, общността на Сааб е една от най-страстните онлайн общности изобщо“, пише в свой постинг собственик на Сааб от Австралия, „Малка марка като Сааб не може да оцелее без страстна подкрепа.“ По-голямо опасение за феновете представляват честите размествания в ръководството. „Харесват ни новите продукти, искаме само персонала да се задържа по-дълго“, казва Джордж Бейзхор, който притежава десетки Сааб-и, откакто е купил първия си през 1961 г. „Не знаем нищо за него“, заявява Алан Фейн, президент на Клуба на Сааб в Тампа Бей, Флорида, собственик на три автомобила от марката. „Стиви има опит в Европа, разбира тази част от бизнеса“, контрира го Пати Хамилтън, маркетинг директор в Schumacher Saab в Уест Палм Бийч, дилър, който продава и Buick. Шанън е много фокусиран върху дилърите, а това дава възможност дилърите да се фокусират върху клиентите.
Ако имате мнение по въпроса, коментирайте в блога!

