fallback
Коментари ( 12 )
Напиши коментар
-
#12
Питай някой франкофон как се чете Galibier , какво значи и стига най-после с това "калибър"
-
#11
шмрък-толкова си прозрачен.......лъжeш ли децата пред блока,че си авт. дизайнер.....и двете ръце счупени с чук, и в Сибир,няма да се разправям повече с теб!
-
#10
Klasika,само не разбрах,защо се направи на Turbo в съседната статия? Спри да дишаш лепило,защото като гледам резултатите,разтроението ти е необратимо!
-
#9
Истината поне за мен е ,че въпреки гръмките фрази "най","най" за вейрон, ЕВ110 е уникална кола и поне на мен ми харесва в пъти повече. Имал съм честта и двете да видя на живо и определено ЕВ 110 ме радва в пъти повече. Някакси от него строи италянска страст докато вейрона поне за мен си остава уродлив! Вярно малоумие е да се дават определения за суперкари до които нямаш достъп,но това е моето мнение и това 4-ри вратото не виждам с какво ще го промени ако ще и самолетен двг да му сложат от ФауВе!
-
#8
Астон Рапиде е по-красив за мен от тази. Мисля, че и ламбо естокуе също е по-красиво от това.
-
#7
Ето такава кола създават ФВ , от една фалирала фирма.
-
#6
Мечта кола , дори и за мен.
-
#5
Тази машина е КРАСИВА! Иска само да е видя на живо за малко!
-
#4
вярно че на снимки мазерати изглежда по добре от панамера, но колкото пъти съм ги оглеждал отблизо - панамера турбо отвсякъде ми изглежда по добре от мазерати. за механика и мощности да не говорим.
-
#3
А едно време си мислех, че Panamera е изродски и безсмислен модел... Явно може още!
1 - 10 от 12
първа < 1 2 > последна