fallback

Mercedes празнува 105 години от появата на първото 4х4 возило

Пуснатата на пазара през 1907 година кола е имала и 4 завиващи колела

DMG Dernburg-WagenВероятно Audi е немската марка, която свързваме най-много с автомобилите с четири задвижващи колела. Първият такъв автомобил обаче не е Audi, а DMG (Daimler-Motoren-Gesellschaft) Dernburg-Wagen, чийто 105 годишен юбилей се отбелязва тази година от Mercedes. Пуснатият на пазара през далечната 1907 година автомобил е трябвало да се справя с преобладаващо черните пътища на онова време. За целта инженерите го оборудват със задвижване към четирите колела, които са и завиващи. Просвета на машината е 32 см, а под капака й работи 6.8-литров четирицилиндров двигател, доставящ 35 к.с. Mercedes Unimog През годините Mercedes не спира да развива системата за задвижване към четирите колела, като най-популярните модели на немската марка с такова задвижване са Unimog и G-Class. Първоначално G-Class е бил създаден, за да бъде "здрав автомобил с невероятни възможности извън пътя". Култовото возило все още се произвежда, без съществени промени, но гамата му от модели е попълнена със суперспортни, луксозни модификации, предлагащи мощност от над 600 к.с.Mercedes G-Class

fallback
  • #31
    rtlothdcxl ( преди 12 години )
    X10PrD dzhkexxoldfb
  • #30
    Анонимен ( преди 12 години )
    Кое в автомобилостроенето е въведено за първи път от японците и има ли такова?
  • #29
    Анонимен ( преди 12 години )
    ha ha ha
  • #28
    Анонимен ( преди 12 години )
    Това долу съм го написал за "Прав си Дошо"
  • #27
    Анонимен ( преди 12 години )
    Пустинните обитатели са такива шейхове с Тойоти и Лексуси,каквито ти не можеш и да си представиш, обитателю на Моулове! Ти можеш да се чувстваш интелигентен, но си ***, само като прочета какви прости детски приказки си изписал,които са важни за теб.
  • #26
    Анонимен ( преди 12 години )
    Елитните и расови жребци- Лексусите са подслонени в гаражите на богати и знатни особи като Принца на Монако. Дори бих казал кралски особи. А в пустинята се ползва не престижа, а качествата, които също носят престиж. Германските пластмасови легени стават само да отидеш до мола и обратно. Но отидеш ли в планината или пустинята взимаш истински СУВ и той е само ЯПОНСКИ!
  • #25
    Анонимен ( преди 12 години )
  • #24
    MITSUBISHI MOTORS ( преди 12 години )
    това са ***, да хвалят немските трошени джипчета, аз ги наричам шосейни колички !а в гората затъват до шията с *** !
  • #23
    Анонимен ( преди 12 години )
    Да, точно така- И Митсубиши е звяр , и Нисан Патрол - това са точно доказани СУВОВЕ!
  • #22
    MITSUBISHI MOTORS ( преди 12 години )
    do:анонимен прав си анонимен, ще те подкрепя да знаеш, и митцубиши се е доказал в такива местности, и тойота, нисан също!
fallback
Последни