IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Появи се най-мощната дизелова Astra

Машината вече ще се предлага с 2.0 BiTurbo CDTI мотор с мощност 195 к.с.

Появи се най-мощната дизелова Astra

Гамата на Opel Astra се разшири с нов авангарден дизелов агрегат - четирицилиндров 2.0 BiTurbo CDTI двигател с мощност 195 к.с. и максимален въртящ момент 400 Нм. Той ще се предлага в три версии на каросерията - хечбек с пет врати, купе GTC и комби Sports Tourer.
Появи се най-мощната дизелова Astra
Astra BiTurbo CDTI с пет врати достига максимална скорост 226 км/ч, превръщайки се в най-бързата дизелова Astra създавана някога (при Sports Tourer тази стойност е съответно 222 км/ч, а при GTC 223 км/ч). Освен, че осигурява висока динамика, BiTurbo е същевременно и високоефективен. В комбинация с намаляващата разхода на гориво система Start/Stop, която е стандартно оборудване за всички версии на Astra BiTurbo, GTC изразходва едва 4.9 л/100 км (Sports Tourer и версията с пет врати - 5.1 л/100 км). Емисиите за GTC са съответно 129 г/км (134 г/км за хечбек и комби версията).
Новият BiTurbo CDTI двигател бе представен в началото на 2012 г. като задвижващ агрегат за флагмана на Opel Insignia. В зависимост от режима на работа и респективно натоварването на четирицилиндровия BiTurbo дизелов двигател на Astra, двата турбокомпресора с различни размери работят отделно или съвместно. Малкият агрегат се задейства изключително бързо още при ниски оборотни режими. Това дава възможност за незабавна реакция при подаване на газ и предотвратяване на нежеланото "турбозакъснение". Още при 1250 об./мин, водачът може да разчита на въртящ момент от 320 Нм - тоест на 80 % от максималния въртящ момент от 400 Нм, който от своя страна е наличен в интервала от 1750 до 2500 об./мин. 
В режимите на средни обороти двата турбокомпресора работят съвместно, като по-големият предварително сгъстява свежия въздух преди той да бъде досгъстен от по-малкия. Специален байпасен клапан контролира непрекъснато количеството на насочените към по-големия турбокомпресор газове. В резултат от това водачът продължава да се наслаждава на равномерно ускорение. При високи оборотни режими (от около 3 000 об./мин) цялото количество газове се насочва директно към големия турбокомпресор, запазвайки изобилие от мощност при високи обороти.
Основният фокус при разработването на двигателя 2.0 BiTurbo CDTI е да се осигури мигновено нарастване на налягането на свежия въздух при ниски оборотни режими и едновременно с това бърза реакция в режима на средни обороти. Потокът въздух се регулира в зависимост от оборотния режим и нуждите на двата турбокомпресора с различни размери и капацитет. При ниски оборотни режими един специален допълнителен междинен охладител свързан директно с малкия турбокомпресор има за цел да осигури на сгъстеният от него въздух по-къса директна връзка към горивната камера. При междинни оборти по-големият турбокомпресор се заема все по-активно с работата, като сгъстеният от него въздух се охлажда в друг по-голям охладител. 
Тъй като конфигурацията в двигателния отсек на Astra не е като тази на Insignia, инженерите са подходили по нов начин, като вътрешно са разделили охлаждащият въздуха модул на малък и голям междинен охладител. По този начин, в своята същност, това технологично решение е различно от използваното при Insignia BiTurbo, където двата отделни охладителя се намират на различни места. Освен това и двата междинни охладителя на двигателя на Astra BiTurbo са от типа въздух-въздух за разлика от Insignia, при която малкият е с водно охлаждане. 

Тагове: Astra biturbo cdti
0 от 500
  • #14
    8 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    АХАХАХАХ този двигател се монтира масово, а 190те коня са само една от модификациите му бе. Толкова *** човек рядко можеш да срещнеш !!! Да не говорим, че същите "***" с този двигател струват 2 пъти повече от гоуф !!!!!!! А немските държали цена нали ? *** то като се разпада ква цена да ти държи.
  • #13
    1 rate up comment 11 rate down comment
    A3 ( преди 13 години )
    Toq motor na kakwo se slaga,mai burzo burzo go sprqha,4e kato gi znaem FIAT-ite kakwito sa nadejdni i 50 000 ne izkarwat.A kolkoto do VW motorite sa super,towa samo zabludenite i bolni fenove na takiwa druglivi marki kato FIAT moje da go prikazwate ;)
  • #12
    11 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    А докато работеха уш заедно с ВАГ, СУЗУКИ не мислиш ли, че ще им е по евтино да взимат от партньора си двигатели ? най-евтиното търсели хаха . 1.3 двигателя на фиат е ненадминат по разход ! И то не разход по книжка както е при ВАГ, а реален на пътя. Аре скрии се в гоуфа си и си трай... аа чакай сигурно е в сервиза за това имаш повечко време да следиш всеки коментар ...
  • #11
    9 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    А3 ти говориш без да си виждал дизел на ФИАТ бе . До него не се чува звук, а тия простотии дето ми ги говориш само *** колкото тебе може да ти повярва. Дизелите на Фиат са разпределени според класовете, които трябва да обслужват и съответните им модификации. Щото преди 4 години като излезе 1.9 190 коня кво говорехте ? не е надежден, а се монтира в огромна бройка автомобили и за 4 години няма дефекти като ВАГ ?
  • #10
    11 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    ВАГ ЩЯЛ ДА СТАНЕ НАЙ-ГОЛЕМИЯ ПРОИЗВОДИТЕЛ В СВЕТА- ДА, АКО ТОЙОТА СПРЕ ДА РАБОТИ. ХАХАХАХАХА Чуй какво ще стане- след 2 до 3 години Хюндай/КИА ще минат ВАГ по продажби,нищо ,че ваг са с 8 марки,а Хюндай с 2.
  • #9
    12 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Тоя дизел е по-добър от неандерталския ВАГ дизел! На Голфче най-малкия разход е 5,1/100км. , при това с дизел 170 коня! Тук говорим за много по-добър агрегат с 195 коня и 400 Нм срещу 350Нм при Голфчето.
  • #8
    0 rate up comment 12 rate down comment
    A3 ( преди 13 години )
    Suzuki kupuwat nai-ewtinoto.Ako imaha pari kato Toyota 6tqha da wzemat q na BMW dizela,q na Benz,q na Audi.No zatowa wzimat nai-ewtiniq *** na FIAT,koito har4i mnogo maslo i goriwo,kraino nenadejden e i traka powe4e ot pompa-duza.A za VAG wie GOLTACI NE SE PRITESNQWAITE,SLED WREME 6TE STANAT NAI-GOLEMIQ PROIZVODITEL,A WIE 6TE SI KOPAETE NA SELO NIVATA I 6E JULITE DOMA6NATA RAKIQ OT NEWUZMOJNOST ZA DRUGO!
  • #7
    3 rate up comment 8 rate down comment
    До Анонимния Дошо ( преди 13 години )
    А кой ти дава право да определяш кой е "мега облъчен селянин"!? Мисля, че ти си "мега комплексиран неудачник".ФАКТ! А че Golf винаги е бил преди Astra във всички класации - също е ФАКТ!
  • #6
    10 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Тоя аз е с ограничен умствен потенциал, то си му личи от думата маслояд . Тази дума хората я ползват само когато говорят за ВАГ двигатели, ама яда го кара да пише глупости. Оставете го в неговата мъка с Гоуфу. Дизелите на Фиат са най-добрите, за това толкова компании включително Сузуки купуват от тях ! кой ще иска скапания TDI на ВАГ, като не могат да му смогнат на ремонти и доливане на масло!
  • #5
    4 rate up comment 13 rate down comment
    A3 ( преди 13 години )
    S dumata fakt ne promenq6 ni6to.Golfa si ostava nai-dobrata kola w klasa si kolkoto i da ti e bolno.A kolkoto do Astrata-dobur awtomobil,no nedostatu4no!