На закрита презентация в Сан Франциско Lexus показа новото поколение на флагмана си – седана LS. Както се очакваше, моделът е претърпял сериозен фейслифт вместо да бъде напълно нов. Промените са в преднана част, където се вижда фирмената решетка на радиатора и нови светодиоди. Има и версия F Sport, при която решетката е различна.
Според производителя в конструкцията на LS са внедрени над 3000 изменения, три от които са иновации в световен мащаб. А 15 от тях за първи път се използват на автомобили Lexus. Сред най-интересните са шумопоглъщащите колела, които намаляват шума в салона, благодарение на внедрените в тях кухини. Освен това за подобряване на изолацията сериозна роля играе и новата структура на каросерията.
Повече са промените в самия салон. Тук има 12.3-инчов дисплей, познат от модела GS, както и плейър Blu-ray за пасажерите на задните седалки. Машината разполага с аналогови часовници с функция за сверяване чрез GPS, както и с нова климатична система, която позволява охлаждане и подгряване на седалките, както и подгряване на волана.
Някои изменени са настъпили и в характеристиките на самия автомобил, като за целта са преработени усилвателя на кормилната уредба и мулти-линк окачването. Машината разполага със система AVS, която променя твърдостта на окачването и контролира блокажа на четирите колела.
Новият Lexus LS разполага с 5 възможности за избор на режим на работа на двигателя - ECO, COMFORT, NORMAL, SPORT S и SPORT S+. Двигателите и трансмисиите си остават същите, като версията LS 460 разполага с V8 мотор с обем 4.6 литра, но с леко увеличена мощност - от 380 на 386 к.с., и въртящ момент от 497 Нм. Хибридът LS 600h както и в предишната версия има 5.0 литров V8 бензинов агрегат, съчетан с 2 електромотора. 
Голямата новина е пакетът F Sport, който за първи път се предлага при моделите LS. Той е с пневматично спортно оккачване, което снижава автомобила с 10 мм. Освен това в компанията сериозно са поработили върху системите да сигурност, като най-важната от тях е Pre-crash Safety (A-PCS), която помага на водача да избегне или да намали последиците от евентуален сблъсък с друг пешеходец или автомобил.


5