4/97 представяне на модела: SUV с 5 врати, 2.0 литров бензинов мотор със 128 к.с. (94 kw), ABS и 2 еърбега серийно
3/99 моделът е преработен, мощността на мотора е повишена до 147 к.с. (108 kw)
2/02 смяна на модела. нов 2.0 литров мотор със 150 к.с., странични еърбегове серийно
11/04 подобрения в модела, нов 2.2 литров комън-рейл дизел със 140 к.с. (103 kw)
В този модел Хонда вижда повече лайфстайл SUV, отколкото автомобил с висока проходимост. Втората генерация на CR-V е по-добра във всички отношения, но моделите, произведени 2003-2004 дават относително повече дефекти в сравнение с по-старата версия.
През 1997 година Хонда се присъедини със свой модел към набираща сила SUV мода, появи се CR-V - градски автомобил с 5 врати и автоматично включващо се предаване на движението към четирите колела. За да се прати силата на задвижване и към задните колела, предните трябва да превъртят един или два пъти - така функционира системата 4х4 при CR-V. Първата генерация оставя противоречиви усещания - настройките на шасито са като за леко пътуване, но моторът можеше да бъде и по-пъргав.
Втората генерация е много по-добра - шасито е по-хармонично, интериорът - по-приятен, по-голямо е и пространството в купето. При по-новите модели в гамата има и як дизел. Новият модел е в много по-голяма степен в унисон с европейските автомобилни вкусове.
Най-често срещани проблеми
проблеми с доставката на ток в горивната помпа
едно обратно повикване в сервизите на компанията, заради ключа за запалването при моделите от 97-98 г.г.