fallback
Коментари ( 27 )
Напиши коментар
-
#17
Мисля,че пропусна една добра възможност да си замълчиш!Не само рекламата е добра,просто автомобилът е уникален.Преди около 4 години пред залите на Автомобилното изложение в Женева имаше един бял G-вагон, на който пишеше:"Аз съм на 30 години и ще ви надживея всичките".Посланието беше към всички тогава нови модели на изложението.Но за теб няма никакво значение какво е писано- ти имаш само една реакция - щом е немско, не е добро.Което те прави най-малкото смешен.
-
#16
Едно време първите лади изкарваха по 400 000 км без ремонт и то карани с най евтиното масло M10D или в най-добрия случай с Диона Супер, каквито имаше навретео. то други нямаше, така че кво ми го хвалят тоя немски таралясник.
-
#15
Тикото също изкарваше по 1 милион километри без ремонт, така че не е кой знае кво.
-
#14
Eskalade.sori.
-
#13
V4era se 4udehte na Kitaicite,92k.s. na kitaiskia Eskalain, 2,8D bez turbo ,gore dolu stava kato za Kitaici!
-
#12
Велико!!!Браво на такива хора!Благородно им завиждам.Прекрасно е човек да пътува, да опознава, да обогатява културата си...Шапки долу пред такива авантюристи!
-
#11
Аз пък се чудя кой е този 3 литров дизел с 85 к.с. от 1988, не знам да има такава Г-класа.
-
#10
Водещите фирми в автомобилната реклама-немските, с поредния си шедьовър!
-
#9
http://***.facebook.com/pages/MERCEDES-G-CLASS-BULGARIA/208375562506298?ref=hl
-
#8
В статията изрично е посочено ,че не е ремонтиран мотора! Тези мотори са на практика вечни. Голям работен обем и въртящ момент на ниски обороти. да не говорим че качеството на материалите и изработката на тогавашното поколение Мерцедес е ненадминато и до днес от никой! А двигателя на Нива (същия като на всички Лади ) изкарва не повече от 450 000 км. пряко сили след два основни ремонта. Не остава място за стъргане повече на блока.
11 - 20 от 27
първа < 1 2 3 > последна