fallback
Коментари ( 27 )
Напиши коментар
-
#27
Кучетата си лаят,лаят,а G класата си върви и ще продъжава да върви........
-
#26
Митът за Мерцедес-реалност,създадена от инженерите преди 60 г., а от 30 г.само мит - поддържан от рекламната индустрия.
-
#25
Колите са Мерцедес и всички останали.
-
#24
до анонимния 25: а колко G-вагона участваха в Дакар и на кое място завършиха ??? В пустинята е ясно, че дизела е по издръжлив по-принцип. Просто ЛАДА нямат дизел. Я пусни бензиновата G-*** в Сибир, ааааа ?!? И казах вече за работния обем, типа на двигателя и т.н. Никой не отрича здравината на старите дизели на Мерцедес! Но хайде по-обективно! Като проходимост НИВА-та не отстъпва. Най-проходими са Ленд Роувъра, НИВА-та и G-***, то е ясно!
-
#23
Чудя се как може да се сравнява едно Тико или Нива с един Мерцедес! Тикото може да изкара един млн км. но на пътя! А нивата преди да отиде за скрао на 500.000 км е минала с5тотици какви ли не ремонти! Преди доста години бяха пробвали една нива в Дакар! Пилот беше белгиец, известен рали състезател! на 3 етап мисля изгоря за секундуи! Мисля че двигателя буквално експлодира! така че уважаеми "специалист" запазете си сравненията и не бъркайте имитациите и оригиналите!
-
#22
Просто уникален разказ...
-
#21
Ценител...ти изобщо чете ли статията? за какъв екип разходи, че не схванах...за 2та фотоапарата, които сами са ползвали...
-
#20
Вижда се на снимката как е изкарал 700000км- с бутане. Германска таратайка,въпреки че е една от най-здравите германски трътки.
-
#19
До Cenitell.Предполагах,че написаното от мен ще придизвика други тълкувания на статията с доводи или поне въпроси, но не и отговор ,състоящ се отново от рекламен текст!А относно темата за "немското си е немско"се възхищавам на реални постижения на немското инженерна мисъл,но ме възмущава съчетанието с поддържането на старите митове.помисли какви са разходите-за гориво, за храна, хотели,високи застраховки, за снимания екип и др. за които не се и сещаме.
-
#18
Не забравяйте, че НИВА-та е с бензинов ДВГ с два пъти по-малък работен обем, по-бързообототен е, и съответно износването е доста по-голямо!!! А и всички дето хвалят издръжливостта на старите Мерцедеси посочват само дизеловите им двигатели! Я нека ги пуснат в Сибир заедно, да видим какъв ще е резултата ...
1 - 10 от 27
първа < 1 2 3 > последна