fallback
Коментари ( 35 )
Напиши коментар
-
#25
Немския аутобан на много места е без ограничения ако не знаеш. А тука е сайт за автомобили, не за устройване на незаконни гонки. Въпреки това бих те пробвал на някоя писта ако живеех в България, но ми е малко далече. Ако имаш път към югозападна германия, обади се, може да измислим нещо.
-
#24
е това и очаквах.а аутабана дета си смазал бмв и ауди къв път е .ако искаш магистралата,ако искаш божурище.не се притесняваи ще го отворим,и то цялата писта.само кажи.а че те няма при колите ми е ясно *** щото се буташ...но даваи избираи ,къде да видиш кви ги делкат каските.може па да млъкнем.стига писа и казва как някъде си,или кво пише в нета.даи на живо.или не говори за каране.и стига банални оправдания-джигити ,обществени пътища.на никои няма да пречим.но ти дадох и опции...ти си на ход.
-
#23
Ти май ме мислиш за някой който не съм. Панчарево - Самоков не е ли обществен път с ограничения? Или за джигит като тебе това няма значение? Е, съжалявам, аз не съм джигит и ще се наложи да отхвърля такова предложение. Безсмислени писания освен твоите и на още няколко празни немски каски не се сещам да има.
-
#22
пак говориш теоретично,някъде ,накои.като толко може да върви тоиотата ела ми го покажи за да ти повярвам.иначе приположение че аз те предизвиквам а ти се криеш ,нали не очаквашда ти повярвам.на каи път отстъпват ли.ако искаш ключ за ключ ,или на пари -панчарево -самоков.има и завои и прави.след което няма да има повече безмислени писания.ще е ясно кои е прав.ти си избрал кола и азсъм избрал.да видим кои има по-доброто.
-
#21
Най кой път отстъпват японците? Последния път по немските аутобани имаше няколко неприятно изненадани собственика на БМВ и Ауди от моя японски "дръгел". Колкото до ЛФА - всичките 500 са продадени.
-
#20
та колко супер спортни лфа са продадени-само питам не се подигравам.поканата е в сила .ела да покажеш сплавта от японска технология и японски фен на кво е способна на писта.
-
#19
аре бе анонимен даваи излез от теорията един път.не ти ли писна само да теоретизираж -при колите,секса ,живота.направи нещо истинско .ако поискаш координати веднага.еи така да застанеш до мен и да видим разликата между теория и практика.щото нали знаеш лафа-на теория между теорията и практиката разлика няма,но на практика има-та след толко дърдорене искам да видя как това става на практика.точка.да говари секи може.да видим кво караш как върви кво можеш -да се знае има ли смисъл да говорим ...
-
#18
стига с тия теоретични размазвания.на пътя друго-японците отстъпват.ако не верваш винаги съм склонен да ти противопоставя любимия ми немски автомобил срещу твоя японске дръгел.после ще си направиш сепуко в наи добрите джапански традиции.искаш ли или ще се окажеш поредния кнеже-интернет теоретик,разбира се много интелигентен "опитен" и просто неописуемо смотан.аре поне ти защити японската чест...
-
#17
весо, тъпо момченце, скрий се с тия умрели немски дръгели. Двигателя на ЛФА ги размазва по литрова мощност (560 PS от 4.8 литра = 116.7 PS/литър). За сравнение V10 на Ауди дори с двойно турбо е по-зле - 579 PS от 5 литра = 115.8. Абсолютен та**к. БМВ е още по-зле, но все пак поне е атмосферно - 507 PS от 5 литра = 101.4.
-
#16
кога па ти си видел лфа.то няма продаден що джапанките се набутаха в ценови клас къдета няма как да прадават освен на тебе ,които пък си безпаричен.и бмв и ауди имат v-10 преди лексус.а ти преди да говориш изкараи тъпата тоиота да те смелем с германеца та да не лаеш.със здраве.
11 - 20 от 35
първа < 1 2 3 4 > последна